Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heten dit soort tassen?

31-03-2023 19:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik ben op zoek naar een specifiek model (hand)tas, het zijn tassen van soepel leer en soms ook van stof en in plaats van hengsels van leer oid., zijn de hengsels grote ringen die je over je schouder kunt dragen.

Kent iemand ze?
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Leuk zijn ze hè? Ik heb een strandtas versie met zo’n hoop, maar helaas kan je hem idd niet over je schouder dragen. Daardoor gebruik ik de tas niet echt. Zou handig zijn als ze de hoops wat groter maken.
Henk-und-Roelie schreef:
31-03-2023 21:44
Jaaa, en zoiets heb ik ooit gehad maar uiteindelijk zijn de ringen kapot gegaan wegens slijtage :'(
Ik zou zo graag weer zo'n tas willen hebben, zeker nu de oversized trenchcoats weer in zijn, maar deze is nog wel te koop ergens op Etsy alleen vind ik 'm te prijzig daar.
Hoe prijzig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sjulia schreef:
01-04-2023 09:46
Leuk zijn ze hè? Ik heb een strandtas versie met zo’n hoop, maar helaas kan je hem idd niet over je schouder dragen. Daardoor gebruik ik de tas niet echt. Zou handig zijn als ze de hoops wat groter maken.
De hoops van mijn tas (r.i.p) waren daar wel groot genoeg voor, deze tas heeft ongeveer diezelfde grootte :)

Afbeelding
Nouschi schreef:
01-04-2023 09:53
Hoe prijzig?
Weet ik niet meer uit mijn hoofd, ik ga kijken of ik 'm weer kan vinden :)
Bij thenextcloset.com kun je op merknaam zoeken. Is tweedehands/nieuw design tegen hele goede prijzen. Misschien kom je daar iets tegen?
https://www.tasvantess.nl/a-65411379/ex ... escription
Marni zou ik eerder op iets als Vestiaire Collective zoeken.
Dit is 'm niet :)

Volgens mij ben ik 'm al tegengekomen op Posh'nogwat', stom genoeg kan ik 'm niet meer terug vinden anders had ik 'm hier geplakt.
Dit?

https://www.ebay.com/itm/193903192396?h ... Swic5fBGmo
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Nee, dat is 'm ook niet :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven