Leuke date maar….

08-04-2023 21:53 64 berichten
Hi
anoniem_663349f6405ca wijzigde dit bericht op 30-04-2024 16:40
99.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
lobidabasi schreef:
08-04-2023 23:25
Hoezo een half jaar niet?
Om eens te leren met alleen jezelf om te gaan.
Om eens te leren gelukkig te zijn met alleen jezelf.
Om eens te leren dat je geen man nodig hebt om een fijn leven te hebben.
Om eens te leren wat een man toe zou kunnen voegen in je leven.
granny71 schreef:
08-04-2023 23:41
Om eens te leren met alleen jezelf om te gaan.
Om eens te leren gelukkig te zijn met alleen jezelf.
Om eens te leren dat je geen man nodig hebt om een fijn leven te hebben.
Om eens te leren wat een man toe zou kunnen voegen in je leven.
Ja misschien wel beter, mannen hebben me tot nu toe ook alleen maar ellende gebracht en toch mis ik een liefde
Hoezo weet je het niet? Je geeft zelf al aan dat het je wss in de toekomst gaat irriteren, m.a.w. zijn geloof gaat je dus wel in de weg zitten. Dan heb je toch al je antwoord op je vraag?
wij slapen nooit.
lobidabasi schreef:
08-04-2023 23:43
Ja misschien wel beter, mannen hebben me tot nu toe ook alleen maar ellende gebracht en toch mis ik een liefde
Zelfliefde

Zelfliefde is ook niet zo maar de eerste de beste accepteren.
barnsteen wijzigde dit bericht op 08-04-2023 23:49
11.68% gewijzigd
.
lobidabasi schreef:
08-04-2023 23:43
Liefde komt niet als je maar hard genoeg zoekt wanhopig genoeg bent.
Je neemt dan genoegen met (veel) minder dan de beste.
granny71 schreef:
08-04-2023 23:48
Liefde komt niet als je maar hard genoeg zoekt wanhopig genoeg bent.
Je neemt dan genoegen met (veel) minder dan de beste.
Ik ben totaal niet wanhopig, er is hier wel sprake van aantrekkingskracht en echt een goede klik.. ik zit alleen met zijn geloofsovertuiging. En het beste die hebben meestal al een vrouw
iceteapeach schreef:
08-04-2023 23:44
Hoezo weet je het niet? Je geeft zelf al aan dat het je wss in de toekomst gaat irriteren, m.a.w. zijn geloof gaat je dus wel in de weg zitten. Dan heb je toch al je antwoord op je vraag?
Dat is waar…
lobidabasi schreef:
08-04-2023 23:53
Ik ben totaal niet wanhopig, er is hier wel sprake van aantrekkingskracht en echt een goede klik.. ik zit alleen met zijn geloofsovertuiging. En het beste die hebben meestal al een vrouw
Niet wanhopig maar wel heel veel ongeschikte dates.....
granny71 schreef:
09-04-2023 00:06
Nou ja, daar is ze op zich niet uniek in :-D
If you need a hug, give it to someone else.
granny71 schreef:
09-04-2023 00:06
Wat kan ik daar aan doen? Als je achter dingen pas later komt… kan iedereen overkomen en dan is dat maar zo.. leer je weer van toch?!
Zaramorad schreef:
09-04-2023 00:08
Nou ja, daar is ze op zich niet uniek in :-D
Klopt. Maar het heeft totaal geen zin.
Behalve dan dat de dating apps er veel aan verdienen.
lobidabasi schreef:
09-04-2023 00:09
Wat kan ik daar aan doen? Als je achter dingen pas later komt… kan iedereen overkomen en dan is dat maar zo.. leer je weer van toch?!
Wat langer wachten/chatten voordat je op date gaat.
En zeker wat langer wachten als het op seks aankomt.
lobidabasi schreef:
09-04-2023 00:09

Iedereen kan ongeschikte dates overkomen.

Er vervolgens over twijfelen en met die persoon naar bed gaan en eventueel toch doorgaan met daten...(en naar ik aanneem je innerlijke stemmetje negeren, die al aan het roepen is dat dit geen match is), dat is een keuze.
.
Nou hoe erg is hij nu echt met het geloof bezig als hij gewoon met je naar bed gaat?

Verdiep je eens hoe erg hij met het geloof bezig en en wat hii van jou verwacht en daarna kan je altijd nog beslissen toch

Wil hij zijn zoon bv besnijden? Dat soort dingen gewoon bespreken en daarna weet je pas meer
granny71 schreef:
09-04-2023 00:25
Wat langer wachten/chatten voordat je op date gaat.
En zeker wat langer wachten als het op seks aankomt.
Dat is wel goed advies van Granny, als je een leuke jongen voor langer wil is het beter om een tijdje te wachten met seks. Zo filter je er de meeste gladde babbelaars wel uit. Iemand die echt in jou geïnteresseerd is wil graag wat meer moeite doen.
If you need a hug, give it to someone else.
Absori schreef:
09-04-2023 00:30
Nou hoe erg is hij nu echt met het geloof bezig als hij gewoon met je naar bed gaat?

Verdiep je eens hoe erg hij met het geloof bezig en en wat hii van jou verwacht en daarna kan je altijd nog beslissen toch

Wil hij zijn zoon bv besnijden? Dat soort dingen gewoon bespreken en daarna weet je pas meer
Na een eerste seks date? :rofl:
Ik zou er mijn voordeel mee doen als ik jou was. Orthodox zal hij wel niet zijn als hij voor het huwelijk met vrouwen naar bed gaat.

Er is geen (mainstream dan) religie te vinden die meer vrouwvriendelijker is op seksueel gebied. Genot van de vrouw staat voorop, vrouw mag altijd weigeren maar in de Misjna staat dat de man maar een bepaalde tijd mag weigeren en daarna een boete moet betalen aan de vrouw.

Maar even serieus: vraag gewoon eens aan hem waarom hij die filmpjes kijkt. En als je bij hem bent: stoort het je niet dat hij de hele tijd filmpjes zit te kijken, om het even welke inhoud?
lemoos2 schreef:
09-04-2023 00:50
Ik zou er mijn voordeel mee doen als ik jou was. Orthodox zal hij wel niet zijn als hij voor het huwelijk met vrouwen naar bed gaat.
Of hij gebruikt haar om zijn hormonen tot rust te brengen en trouwt vervolgens met een maagd.
Hij zal de eerste niet zijn.
granny71 schreef:
09-04-2023 00:54
Of hij gebruikt haar om zijn hormonen tot rust te brengen en trouwt vervolgens met een maagd.
Hij zal de eerste niet zijn.
Gebruiken… TO wilde het zelf toch ook? Of denk je dat het dwangmatig bekijken van reli-filmpjes zijn manier was om TO af te schrikken van verder contact?
Ligt eraan hoe belangrijk je het vindt dat hij lief is en of en nog veel andere lieve jongens voor jou bereikbaar zijn die niet gelovig zijn.
Dan moet het maar zoals het kan
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt geen reet van je topic.
Wat doet ie dan?
SunShine35 schreef:
09-04-2023 07:42
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt geen reet van je topic.
Wat doet ie dan?
De dag na de date/seks stuurde hij allemaal religieuze filmpjes.
Dit staat trouwens gewoon in het topic te lezen
Ben je in therapie?
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
lemoos2 schreef:
09-04-2023 00:56
Gebruiken… TO wilde het zelf toch ook? Of denk je dat het dwangmatig bekijken van reli-filmpjes zijn manier was om TO af te schrikken van verder contact?
Als to het wilde als onderdeel van een toekomstige vaste relatie en man ziet het als een seks ding dat nooit een echte relatie zal worden dan vind ik dat gebruiken ja.
granny71 schreef:
09-04-2023 10:48
De dag na de date/seks stuurde hij allemaal religieuze filmpjes.
Dit staat trouwens gewoon in het topic te lezen
Dat staat er niet. Er staat 'de hele tijd filmpjes aan de hele dag '.
Ik vind dat zelf ook niet echt het toonbeeld van duidelijkheid, en er staat niet dat hij haar filmpjes stuurde.

Maar ontopic: dit zou voor mij een nee zijn. Dat hij verder 'een schatje' is, is eigenlijk niet eens belangrijk meer als religie alles overschaduwt. Er zijn genoeg andere mannen die ook schatjes zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven