Oplader S22

13-04-2023 14:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met een Samsung S22. Ik heb nu nog de S10e. Afijn, ik las dus dat deze S22 niet geleverd wordt met een oplader, enkel met een snoertje. Met van die mini usb stekkertjes. Ik gebruik voor mijn S10e, waarvan de oplader vorig jaar is gesneuveld, de oplader van mijn tablet. Die heeft aan de ene kant een kleine usb stekker maar aan de andere kant, in de stekker, een gewone usb stekker.

Kan ik de S22 gewoon opladen met de oplader die ik al heb of moet ik per se een nieuwe stekker kopen?
Als de aansluiting hetzelfde is: ja.

En anders koop je er een bij bijvoorbeeld de action.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
13-04-2023 14:35
Als de aansluiting hetzelfde is: ja.

En anders koop je er een bij bijvoorbeeld de action.
Ik ben dol op de action maar dingen als opladers haal ik echt alleen origineel. Ben altijd bang voor brandgevaar met die goedkope dingen.
Vladimir schreef:
13-04-2023 14:36
Ik ben dol op de action maar dingen als opladers haal ik echt alleen origineel. Ben altijd bang voor brandgevaar met die goedkope dingen.

Dan koop je het origineel made in China :)

Ook oude originele opladers zijn niet altijd meer betrouwbaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De Samsung S22 kan 25 watt snelladen, ik heb namelijk dezelfde. De S10 gaat maar tot 15 wat snelladen. Zelf heb ik een officieel Samsung oplaadblokje en kabeltje gekocht.
Ik heb voor mijn S22 een nieuwe oplaadstekker gekocht. Het is USB-C, dus aan beide kanten zo'n klein plugje. Ik koop altijd origineel, sneller en veiliger.
Bij de S21 kreeg ik 'm er nog gewoon bij. Ik heb een snellader (staat zo'n bliksemschicht symbooltje op) en die werkt ook echt sneller dan een 'gewone' adapter.
Hij kan absoluut laden er mee alleen kan hij niet snel laden. Ik heb dus ook een nieuwe gekocht want ik vind snel laden wel zo fijn.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven