Mijn ex zoekt na 4 jaar weer volledig contact
maandag 17 april 2023 om 11:58
Goedemiddag Mensen,
Ik zit in een soort rare situatie… ik ben net twee weken uit een relatie met een andere meid. Op de avond dat het met haar uit de hand liep. Stuurde mijn andere ex vriendin mij een screenshot van vroeger. Het leek wel een teken. Waarin je mijn instagram profiel zag met haar naam erop. En met de tekst erbij dat het schattig was. Ik had een aantal drankjes op. Waardoor ik gewoon open kaart speelde. En vroeg wat ze wou. En haar antwoord was. Af en toe appen. Dan telefoneren. En daarna afspreken. Dus we hebben nu een week geappt. En ineens belde ze mij zaterdagnacht dat ze in de file stond. Maar wat moet ik hier bij zoeken? Of achter zoeken. Omdat we beide best wel gelovig zijn. Leek het alsof het een soort teken was. Dat we misschien toch bij elkaar horen. Omdat onze band best wel sterk was. En we beide onze cadeautjes en andere dingen nooit hebben weggegooid. Omdat we misschien spijt zouden krijgen
Ik zit in een soort rare situatie… ik ben net twee weken uit een relatie met een andere meid. Op de avond dat het met haar uit de hand liep. Stuurde mijn andere ex vriendin mij een screenshot van vroeger. Het leek wel een teken. Waarin je mijn instagram profiel zag met haar naam erop. En met de tekst erbij dat het schattig was. Ik had een aantal drankjes op. Waardoor ik gewoon open kaart speelde. En vroeg wat ze wou. En haar antwoord was. Af en toe appen. Dan telefoneren. En daarna afspreken. Dus we hebben nu een week geappt. En ineens belde ze mij zaterdagnacht dat ze in de file stond. Maar wat moet ik hier bij zoeken? Of achter zoeken. Omdat we beide best wel gelovig zijn. Leek het alsof het een soort teken was. Dat we misschien toch bij elkaar horen. Omdat onze band best wel sterk was. En we beide onze cadeautjes en andere dingen nooit hebben weggegooid. Omdat we misschien spijt zouden krijgen

maandag 17 april 2023 om 13:15
@Quinnepin ik zie het opzich wel zitten. We hadden altijd echt een zeer sterke band. Toen was het gewoon de juiste persoon op het foute moment… en misschien is nu juiste persoon op juiste moment. Wat als het nou echt zo moest zijn? Ze stuurt soms screenshots met herinneringen of verhalen van vroeger. En haar moeder had het een paar weken geleden nog over mij. Volgens haar…
@Lila-Linda ik heb wel het idee dat er wat achter zit. Als het niks was… dan was ze wel weggebleven… maar precies wat je zegt zo denk ik er ook over. Maar het geeft me wel een beetje een onzeker gevoel. Van wat nu? Toen ik zei voor de grap. Nou ik date nog geen oma’s. Toen kreeg ik als reactie dat mag ook niet van mij. En ik drink amper alcohol. En ik zei gisteravond ik ga bier drinken. En kreeg ik als reactie. Ik wil nooit meer horen dat je zegt dat je geen bier drinkt…
@Lila-Linda ik heb wel het idee dat er wat achter zit. Als het niks was… dan was ze wel weggebleven… maar precies wat je zegt zo denk ik er ook over. Maar het geeft me wel een beetje een onzeker gevoel. Van wat nu? Toen ik zei voor de grap. Nou ik date nog geen oma’s. Toen kreeg ik als reactie dat mag ook niet van mij. En ik drink amper alcohol. En ik zei gisteravond ik ga bier drinken. En kreeg ik als reactie. Ik wil nooit meer horen dat je zegt dat je geen bier drinkt…
maandag 17 april 2023 om 13:15
wat dacht je van een goed gesprek, ipv dom geapp??Knuffelbeer schreef: ↑17-04-2023 13:15
maandag 17 april 2023 om 13:26
Waarom is het eerder uitgegaan?Knuffelbeer schreef: ↑17-04-2023 13:15
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
maandag 17 april 2023 om 13:26
Hoi hoi,
Is het niet erg snel om weer wat met andere ex te beginnen terwijl je andere relatie pas 2 weken uit is? Het kan zijn dat er dan nog onverwerkte emoties bij je zitten en dat lijkt me geen goede start om iets nieuws te beginnen. Maar het kan uiteraard ook gewoon idd het juiste moment nu zijn
Is het niet erg snel om weer wat met andere ex te beginnen terwijl je andere relatie pas 2 weken uit is? Het kan zijn dat er dan nog onverwerkte emoties bij je zitten en dat lijkt me geen goede start om iets nieuws te beginnen. Maar het kan uiteraard ook gewoon idd het juiste moment nu zijn
maandag 17 april 2023 om 14:46
Ik kan het toch niet laten… vrouwen kunnen ook behoefte hebben aan een booty call.
Verder ben ik niet zo’n magisch denker. Maar als jullie allebei contact willen, doe je dat toch gewoon? Ik zou er niet te hoge verwachtingen van hebben, want de kans dat het opnieuw misgaat is groter dan dat het goed gaat en je bent nog nauwelijks uit je oude relatie. Maar 2 consenting adults… doe je ding, waarom niet?
Everything is fluid

maandag 17 april 2023 om 15:50
Wat wil je zelf? Lijkt het contact je leuk? Prima, dan zie je wel waar het schip strandt. Heb je geen behoefte aan contact? Ook prima! Dan kun je dat beleefd laten weten.
Persoonlijk vind ik het een afknapper als iemand (en meteen nu al!) begint te appen over wat je wel en niet mag. Maar als jij dat wel leuk vindt....
Btw, ik wist niet dat zelfs een file in een zaterdagnacht is...
Persoonlijk vind ik het een afknapper als iemand (en meteen nu al!) begint te appen over wat je wel en niet mag. Maar als jij dat wel leuk vindt....
Btw, ik wist niet dat zelfs een file in een zaterdagnacht is...

maandag 17 april 2023 om 16:31
[quote=Knuffelbeer post_id=34637492
Stuurde mijn andere ex vriendin mij een screenshot van vroeger. Het leek wel een teken. Waarin je mijn instagram profiel zag met haar naam erop. En met de tekst erbij dat het schattig was.
[/quote]
Dut zou ik echt een enormeafknapper vinden.
Zij heeft in het verleden dus bewust sceenshots gemaakt met ams doel due ooit nog eens te gebruiken.
Ik vind het uetsxengs hebben .
Stuurde mijn andere ex vriendin mij een screenshot van vroeger. Het leek wel een teken. Waarin je mijn instagram profiel zag met haar naam erop. En met de tekst erbij dat het schattig was.
[/quote]
Zij heeft in het verleden dus bewust sceenshots gemaakt met ams doel due ooit nog eens te gebruiken.
maandag 17 april 2023 om 16:42
Of ze is door TOs tijdlijn gescrollt in een melancholisch of sentimenteel moment… het hoeft niet per se bewuste, vooropgezette manipulatie te zijn, volgens mij.Velvetlady schreef: ↑17-04-2023 16:31
Everything is fluid
maandag 17 april 2023 om 16:49
maandag 17 april 2023 om 16:55
Ik zou gewoon eens per app vragen wat nu de reden is dat ze ineens weer contact met je zoekt en wat daarvoor de aanleiding was. En als het antwoord je bevalt dan kun je gewoon afspreken met haar toch en zien wat ervan komt. Als jullie echt bij elkaar horen dan komt het dan wel weer goed en dan voel je vanzelf wat je wanneer moet doen.
maandag 17 april 2023 om 19:50
Wat ouderwets. Alles gaat tegenwoordig via ‘geapp’. Verkering vragen, verkering uitmaken en dus ook een goed gesprek. Wel meegaan met de tijd hè.

maandag 17 april 2023 om 23:25
Maar uit ervaring weet ik ook dat als je vaak een vrouw vraagt. Van wat is je gedachte? Of wat denk jij. Als het zo persoonlijk wordt dat ze altijd in de aanval gaan. En zichzelf niet willen uitspreken. Ieder geval zo heb ik het vaak meegemaakt… en zulke vragen maken meer kapot dan dat ze tot iets leiden
maandag 17 april 2023 om 23:56
Knuffelbeer schreef: ↑17-04-2023 23:25Maar uit ervaring weet ik ook dat als je vaak een vrouw vraagt. Van wat is je gedachte? Of wat denk jij. Als het zo persoonlijk wordt dat ze altijd in de aanval gaan. En zichzelf niet willen uitspreken. Ieder geval zo heb ik het vaak meegemaakt… en zulke vragen maken meer kapot dan dat ze tot iets leiden
Interessant. Was je toon dan meer confronterend of meer accepterend? En als 'zulke' vragen meer kapot maken, dan moeten dat toch wel hele moeilijke vragen zijn.
'balans leidt tot glans'
maandag 17 april 2023 om 23:59
Zeker in deze situatie is het niet teveel gevraagd. Als ze dat zo vindt dan vraag je de verkeerde. Next!Knuffelbeer schreef: ↑17-04-2023 23:25Maar uit ervaring weet ik ook dat als je vaak een vrouw vraagt. Van wat is je gedachte? Of wat denk jij. Als het zo persoonlijk wordt dat ze altijd in de aanval gaan. En zichzelf niet willen uitspreken. Ieder geval zo heb ik het vaak meegemaakt… en zulke vragen maken meer kapot dan dat ze tot iets leiden
dinsdag 18 april 2023 om 00:26
"Wat denk jij" is ook een rotvraag. Ten eerste gaat het je niet aan, gedachten zijn privé en ten tweede weet men vaak zelf amper waar hij of zij precies aan denkt, laat staan dat je dat ook nog onder woorden moet brengen. Ik word daar ook narrig van.Knuffelbeer schreef: ↑17-04-2023 23:25Maar uit ervaring weet ik ook dat als je vaak een vrouw vraagt. Van wat is je gedachte? Of wat denk jij. Als het zo persoonlijk wordt dat ze altijd in de aanval gaan. En zichzelf niet willen uitspreken. Ieder geval zo heb ik het vaak meegemaakt… en zulke vragen maken meer kapot dan dat ze tot iets leiden
Maar in dit geval hoef je haar toch ook niet te vragen wat ze precies denkt?
Je wil van haar weten wat ze van je wil, toch?
En dat lijkt me nou ook meteen de juiste vraag!

.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in