Sandalen met panty, kan dat?

woensdag 10 mei 2023 om 19:17
Ik heb eerlijk gezegd schoon genoeg van dit herfstweer en mijn zomerschoenen staan al maanden te trappelen om naar buiten te gaan. Maar ik ben een koukleum en eigenlijk wil ik mijn panty’s nog niet opbergen.
Kan dat, sandalen met een panty? Ze hebben een dichte neus, dus je ziet geen naden over de teen. Verder een gekruiste band over de wreef en een gesp rondom de enkel. En zo ja: kan het met alle soorten en kleuren panty’s?
Sokken in sandalen vind ik sowieso afschuwelijk.
Kan dat, sandalen met een panty? Ze hebben een dichte neus, dus je ziet geen naden over de teen. Verder een gekruiste band over de wreef en een gesp rondom de enkel. En zo ja: kan het met alle soorten en kleuren panty’s?
Sokken in sandalen vind ik sowieso afschuwelijk.

woensdag 10 mei 2023 om 20:55
Dat was 2020, dat is allang weer uit

TO, met dichte neus en hiel kan een panty best.

woensdag 10 mei 2023 om 21:04
Dit is al weer even geleden, zo te zien. Niet dat het uitmaakt, maar als het als “mode-bewijs” voor trends geldt wel.
woensdag 10 mei 2023 om 21:55
Toch ziet het er altijd anders uit als ik zo'n look probeer.
Such fun!1

woensdag 10 mei 2023 om 22:13
Ik kan het echt niet vinden helaas. Ik weet zeker dat ik het zag, ik was helemaal verbaasd.Florisante schreef: ↑10-05-2023 20:51Ik zag laatst Maxima met een panty in open schoenen! Dus het mag.
Ik wist niet wat ik zag, het waren geloof ik zwarte panties. Ik ga even zoeken of ik een foto vind.
donderdag 11 mei 2023 om 07:20
Nouja dan maakt de rest van je outfit eigenlijk ook niet meer uit.

Such fun!1

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in