Mode & Beauty alle pijlers

Oude mensen- mode

15-05-2023 17:35 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor een hoogbejaard familielid, rolstoelgebonden en wonend in een instelling, moet ik wat nieuwe kleding aanschaffen. Ze heeft altijd broeken van Peter Hahn, maar “haar” model is uit de collectie.
Nu ben ik dus op zoek naar een andere website waar ze comfortabele kleding hebben, in het bijzonder een Jersey broek met elastieken band en rechte pijpen in een ieniemini maatje.
Waar zou ik nog kunnen kijken? Ik heb de meeste bekende ketens al gehad, maar ik zit niet zo goed in het senioren-shopping-landschap. Wie heeft tips?
En nú in één keer goed
Stormke81 schreef:
15-05-2023 19:58
Je kunt ook tips vragen bij de zorginstelling zelf.
Die zeuren mij ook de oren van het hoofd om nieuwe broeken voor haar te regelen :bonk:
En nú in één keer goed
Voor de broeken die jij beschrijft kon ik een paar jaar geleden het beste bij C&A slagen. Maar die winkels zijn sinds een paar weken helemaal hip geworden (zie het topic boven het jouwe over grote maten) dus geen idee of ze nog wat hebben.
Gerry Weber lijkt qua assortiment denk ik het meest op Peter Hahn.
The owls are not what they seem
Moet het per se een webshop zijn? Ik heel veel plaatsten zitten wel dan die typische seniorenmodewinkels, waar ze seniorenmode verkopen, (gewoon) ondergoed en nachtkleding.
Greebo123 schreef:
15-05-2023 20:12
86. en ze heeft bijzonder specifieke wensen eisen waar de broek aan moet voldoen. Het moet dezelfde zijn die ze al heeft, alleen die zijn er dus niet meer.
ik heb al een paar out-of-the-box dingen besteld, maar die moesten zonder pardon weer retour. Dit wordt dus de laatste poging.
Wat erg allemaal zeg. Wel herkenbaar dat ouderen vaak slecht tegen veranderingen kunnen dus ik snap je moeder ook weer wel dat ze perse die ene broek wil. En dat het wellicht moeilijk te snappen is dat die niet meer wordt gemaakt.

Heb je al op Vinted gekeken? Misschien is dat ook nog een optie.
Toevallig geen handige tante of oma / kleermaker in de buurt die de broek kan namaken?

Dan koop je genoeg stof en laat je iemand de boel in elkaar zetten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Bij C en A vind ik het inderdaad niet, helaas. Veel andere webshops hebben wel iets dat er op lijkt maar óf niet meer in de goede maat óf alleen in polyester.
En nú in één keer goed
TsumTsum schreef:
15-05-2023 20:40
Wat erg allemaal zeg. Wel herkenbaar dat ouderen vaak slecht tegen veranderingen kunnen dus ik snap je moeder ook weer wel dat ze perse die ene broek wil. En dat het wellicht moeilijk te snappen is dat die niet meer wordt gemaakt.

Ja dat is het he, hoe ouder hoe minder flexibel. En ik snap het ook wel: er zijn al zó veel dingen waarover ze geen zeggenschap meer heeft dat ze hier dan heel erg aan vast houdt. Ik zal Vinted eens proberen, goeie!
En nú in één keer goed
:yes: ik heb wat gevonden! En meteen mn hele winkelmand vol gemikt met alles wat er ook maar een beetje op lijkt. Nu hopen dat het naar haar zin is.
Dank voor de inspiratie :rose:
En nú in één keer goed
https://dressyourparents.com/collection ... KqEALw_wcB
TsumTsum schreef:
15-05-2023 20:40

Dat is wel zo, ouderen zijn minder flexibel. Maar het is ook geen leuk gevoel zelfs voor het kopen van een broek afhankelijk van anderen te moeten zijn.
En kringloop! De betere, die geen viezige of kapotte zooi in de rekken hangt.
De markt
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Greebo123 schreef:
15-05-2023 20:52
:yes: ik heb wat gevonden! En meteen mn hele winkelmand vol gemikt met alles wat er ook maar een beetje op lijkt. Nu hopen dat het naar haar zin is.
Dank voor de inspiratie :rose:
En was het wat ?
Ik had hetzelfde probleem met de broeken voor mijn schoonmoeder.
C&A was ideaal.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Absoluut Bonprix.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven