Vanmiddag laten we hond in slapen
woensdag 31 mei 2023 om 09:30
Mijn hond zit vol met die Kl… ziekte. De tumor onder haar buik groeit. Vanmiddag laten we haar gaan. Ze heeft steeds de staart tussen de benen en trilt. Haar haren staan uitelkaar en recht op. Ze geeft zoveel signalen af dat ze niet comfortabel meer is. Ik ben kapot van verdriet. Mijn vriendinnetje, mijn steun en toeverlaat. Ze is 12 jaar, een mooie leeftijd voor een Stafford. Ze heeft een mooi leven gehad bij ons. Maar God wat doet dit pijn.

woensdag 31 mei 2023 om 10:00
Oh dit is verschrikkelijk, heb hetzelfde moeten doen met mijn beste vriend 2 maanden geleden. Heel veel sterkte
dit doet intens pijn en is intens kut.
Even een tip: bedenk je van tevoren wat je wil qua uitvaart. Ik had in mijn immense verdriet gezegd: doe maar wat je wil. Achteraf heb ik hem met veel moeite en rondbellen nog kunnen begraven op een dierenbegraafplaats, ben heel blij dat ik dat gedaan heb, anders was ie slachtafval geworden en die gedachte had ik niet kunnen verdragen. Is echt de moeite waard, ook qua verwerking
Nogmaals heel veel sterkte

Even een tip: bedenk je van tevoren wat je wil qua uitvaart. Ik had in mijn immense verdriet gezegd: doe maar wat je wil. Achteraf heb ik hem met veel moeite en rondbellen nog kunnen begraven op een dierenbegraafplaats, ben heel blij dat ik dat gedaan heb, anders was ie slachtafval geworden en die gedachte had ik niet kunnen verdragen. Is echt de moeite waard, ook qua verwerking
Nogmaals heel veel sterkte

woensdag 31 mei 2023 om 10:13
(Is geen slachtafval maar destructie (ook een vreselijke gedachte))missholland88 schreef: ↑31-05-2023 10:00Oh dit is verschrikkelijk, heb hetzelfde moeten doen met mijn beste vriend 2 maanden geleden. Heel veel sterktedit doet intens pijn en is intens kut.
Nogmaals heel veel sterkte![]()
woensdag 31 mei 2023 om 11:10
Helaas herkenbaar wij hebben onze lieve schat 2 maanden geleden laten inslapen.De stilte maakt heel veel herrie.....Heel erg veel sterkte.
Wij hebben haar trouwens vlak voor ze werd ingeslapen een stukje chocolade gegeven vond dat ze niet mocht gaan zonder chocolade geproefd te hebben.Raar ja vast wel maar wat vond ze het lekker.
Wij hebben haar trouwens vlak voor ze werd ingeslapen een stukje chocolade gegeven vond dat ze niet mocht gaan zonder chocolade geproefd te hebben.Raar ja vast wel maar wat vond ze het lekker.

woensdag 31 mei 2023 om 11:29
Dat heb ik mij idd altijd voor ogen gehouden. Een hond en meerdere katten in moeten laten slapen. Dat is altijd een heel moeilijke beslissing.Away schreef: ↑31-05-2023 09:37Aaah, sterkte lieverd.
posting.php?mode=quote&p=34721051#
Het besparen van lijden is het mooiste geschenk dat je als baasje kunt geven.
Hou dat vast.
![]()
Ik las laatst op een ander forum een verhaal van iemand die het maar bleef rekken want hij vond het zo moeilijk om afscheid te nemen. Terwijl het beestje al meer dan op was. Ik ben echt op mijn handen gaan zitten want daar vond ik wel iets van.
TO het is een dappere beslissing die je neemt.

woensdag 31 mei 2023 om 11:35
Ik heb trouwens veel gehad aan het lezen van het boekje " Zijn we niet te vroeg", van dierenarts Hugo van Duijn. Hij schreef het toen zij zelf een beslissing moesten nemen en dit heel moeilijk vonden.
Ik had het moeilijk, twijfelde en las het boekje en wist toen dat de beslissing nemen echt het meest liefdevolle was om te doen.
Misschien helpt het jou ook. Het is zo te downloaden als je het Googlet.
Ik had het moeilijk, twijfelde en las het boekje en wist toen dat de beslissing nemen echt het meest liefdevolle was om te doen.
woensdag 31 mei 2023 om 12:04
Koffieverkeerd schreef: ↑31-05-2023 11:35Ik heb trouwens veel gehad aan het lezen van het boekje " Zijn we niet te vroeg", van dierenarts Hugo van Duijn. Hij schreef het toen zij zelf een beslissing moesten nemen en dit heel moeilijk vonden.
Ik heb het gisteravond gelezen idd. (Stond in het topic van de 26 jarige kat) dit heeft mij ook over de streep getrokken om het nu te laten doen. Ik twijfelde steeds zo “wanneer is het juist”. Ik wil gewoon niet te laat zijn, dat zou ik mijzelf nooit vergeven.
woensdag 31 mei 2023 om 12:15

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in