Zaterdag!
zaterdag 3 juni 2023 om 09:50

zaterdag 3 juni 2023 om 12:54
zaterdag 3 juni 2023 om 13:10
Ik lig in bed.. ben zo ontzettend moe en jullie activiteiten en plannen lezen helpt daar niet bij
Ik mag nog een half uurtje blijven liggen en dan moet ik naar buiten van mezelf. Misschien ook naar de kringloop, dat is 5minuten lopen maar geen idee waar ik voor wil kijken.
Zo vervelend dat ik niks kan bedenken wat me leuk lijkt, waar ik energie van krijg..

Ik mag nog een half uurtje blijven liggen en dan moet ik naar buiten van mezelf. Misschien ook naar de kringloop, dat is 5minuten lopen maar geen idee waar ik voor wil kijken.
Zo vervelend dat ik niks kan bedenken wat me leuk lijkt, waar ik energie van krijg..
Je richting is belangrijker dan je snelheid
zaterdag 3 juni 2023 om 13:16
Met de rolstoel door de Makro en de Hanos gesjeesd ( roltrap, leuk!!). Man gaat na de F1 trainingen de asperges schillen, en de aardappelen. Vanmiddag alles mee naar het huis van zoon, daar met dochter en ex- stiefmoeder van de kinderen die nu een hele lieve vriendin is, de laatste James Bond kijken. We nemen allemaal een deel van het diner mee.
Wegens gebrek aan energie en ook loopvermogen vandaag is het voor mij voornamelijk zitten en energie sparen voor vanavond. Ben al weken de tegels aan het boenen in de achtertuin, 2 tegels per dag maar ook dat zit er niet in vandaag. Ze liggen er morgen ook nog wel. En mocht het nooit meer lukken, ook goed.
Wegens gebrek aan energie en ook loopvermogen vandaag is het voor mij voornamelijk zitten en energie sparen voor vanavond. Ben al weken de tegels aan het boenen in de achtertuin, 2 tegels per dag maar ook dat zit er niet in vandaag. Ze liggen er morgen ook nog wel. En mocht het nooit meer lukken, ook goed.

zaterdag 3 juni 2023 om 13:37
Lekker uitgeslapen tot 08.00. Konijntjes buiten gezet. Ontbeten en met kind 1 naar vioolles geweest. Lekker in de tuin gewerkt. Wassen gedraaid, keuken schoongemaakt. Daarna gedoucht en nieuwe kleren aangetrokken. De kinderen spelen nu nog lekker in de tuin. Straks nog wat makeup opdoen en oorbellen uitzoeken want we hebben een bbq/verjaardagsfeestje. We kunnen wel wat afleiding gebruiken want ons lieve hondje is deze week overleden.

zaterdag 3 juni 2023 om 13:40
Wat eet je dan vanavond?WollenStone schreef: ↑03-06-2023 10:07Was hangt aan de lijn, boodschappen zijn gedaan. Nu beetje internetten. Tussen de middag een maaltijdsalade zodat ik vanavond niet hoef te koken. Vanmiddag naar buiten. De natuur in om te fotograferen. Dan zoek ik een rustig plekje op om na te denken over mijn doelen de komende tijd.
zaterdag 3 juni 2023 om 13:54
Ik was veel te vroeg wakker zoals de laatste tijd elke dag. Moest tegen half 10 naar mijn werk, klein evenementje begeleiden en was om 13:00 uur thuis.
Schoonouders komen zo op de koffie met gebak , hopelijk even met ze wandelen en vanavond komen er vrienden eten en gaan we bbqen.
Morgen geen plannen.
Schoonouders komen zo op de koffie met gebak , hopelijk even met ze wandelen en vanavond komen er vrienden eten en gaan we bbqen.
Morgen geen plannen.
zaterdag 3 juni 2023 om 14:10
Om 3 uur uit bed en gewerkt
Daarna 2 uurtjes geslapen
Ben al bij de winkel geweest voor wat boodschappen
En we zitten nu buiten met de bbq aan.
Later op de middag gaan we met de kinderen en honden ergens heen te wandelen
Nemen dan broodjes en drinken mee en gaan picknicken
Daarna 2 uurtjes geslapen
Ben al bij de winkel geweest voor wat boodschappen
En we zitten nu buiten met de bbq aan.
Later op de middag gaan we met de kinderen en honden ergens heen te wandelen
Nemen dan broodjes en drinken mee en gaan picknicken
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
zaterdag 3 juni 2023 om 14:57
Sterkte toeffie
Zaterdag heb ik altijd al de mooiste dag van de week gevonden.ben alleen nu jaloers op mensen die gaan barbequen want ik heb geen tuin
Heb wel n grill dus kan wel vanavond iets grillen .lekkere pasta salade gemaakt had niet alles in huis wat ik wilde gebruiken maar smaakt wel .
Heb al gestreken . Waren gisteren de hele dag weg en morgen wil mijn man ook weg het is nu mooi weer zegt ie .
We rijden cabrio .cabrio rijden is de keuze omdat ik niet meer kan fietsen dus ik moet wel wat als ik nog eens heerlijk buiten wil zijn .
Vandaag de hele dag binnen wel de ramen wijdopen en ik zit heerlijk nu met de ipad.
Al met al n fijne Zaterdag .

Zaterdag heb ik altijd al de mooiste dag van de week gevonden.ben alleen nu jaloers op mensen die gaan barbequen want ik heb geen tuin

Heb wel n grill dus kan wel vanavond iets grillen .lekkere pasta salade gemaakt had niet alles in huis wat ik wilde gebruiken maar smaakt wel .
Heb al gestreken . Waren gisteren de hele dag weg en morgen wil mijn man ook weg het is nu mooi weer zegt ie .
We rijden cabrio .cabrio rijden is de keuze omdat ik niet meer kan fietsen dus ik moet wel wat als ik nog eens heerlijk buiten wil zijn .
Vandaag de hele dag binnen wel de ramen wijdopen en ik zit heerlijk nu met de ipad.
Al met al n fijne Zaterdag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 3 juni 2023 om 15:52
Ziet er heerlijk uit GT!!
Hopelijk verloopt bij jullie allemaal alles wel volgens plan...
Wij reden richting feestje en dochter klaagt over zere keel. Ik dacht spanning voor het feestje.
Spuugt ze me de hele auto onder op de snelweg
Dus ik stond stukjes te ruimen op de afrit. Omgedraaid en naar huis..
Ze had ook de hele dag nog niet om snoep gevraagd bedenk ik me nu
Nou ja, we zijn weer thuis, was draait, kind schoon. Duik het zwembad wel in
Ook lekker!
Wij reden richting feestje en dochter klaagt over zere keel. Ik dacht spanning voor het feestje.
Spuugt ze me de hele auto onder op de snelweg

Ze had ook de hele dag nog niet om snoep gevraagd bedenk ik me nu

Nou ja, we zijn weer thuis, was draait, kind schoon. Duik het zwembad wel in

Make it one day
zaterdag 3 juni 2023 om 16:39
Morgen komen mijn petekind en zijn moeder (mijn beste vriendin) eten.
Dus vandaag boodschappen gedaan voor de curries voor morgen.
Een curry staat al op, de andere twee doe ik morgen.
Die nu opstaat is met een eigengemaakte currypasta met zelf gevijzelde kruiden en specerijen. Altijd enorm lekker.
Morgen nog de kikkererwtencurry en de eiercurry. En de birianirijst.
Nu lekker hangen en niksen.
Dus vandaag boodschappen gedaan voor de curries voor morgen.
Een curry staat al op, de andere twee doe ik morgen.
Die nu opstaat is met een eigengemaakte currypasta met zelf gevijzelde kruiden en specerijen. Altijd enorm lekker.
Morgen nog de kikkererwtencurry en de eiercurry. En de birianirijst.
Nu lekker hangen en niksen.
When in doubt, the auditor is always right!
zaterdag 3 juni 2023 om 16:46
Dankje ze zijn ook heerlijkGuavepapaya schreef: ↑03-06-2023 15:52Ziet er heerlijk uit GT!!
Spuugt ze me de hele auto onder op de snelweg![]()
Ze had ook de hele dag nog niet om snoep gevraagd bedenk ik me nu![]()
Nou ja, we zijn weer thuis, was draait, kind schoon. Duik het zwembad wel inOok lekker!

Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 3 juni 2023 om 17:47
Was opgehangen, nog een was in de machine gedaan, ontbeten, onkruid gewied en een stuk bestrating schoongekrabd en geveegd, gras gemaaid, druif gediefd, tomaten gediefd, was opgehangen,bedden verschoond en een was aangezet, wat broeken korter gemaakt en ingenomen, toen een picknick ingepakt en om 11 uur richting het bos gegaan, tegen 4 uur thuis, de droge was afgehaald, een was opgehangen, even wat boodschappen gehaald op de fiets, peuter door de wasstraat gehaald (douche, nagels, oren. Nu staat het avondeten in de oven. Straks even de planten wat water geven (voor het eerst dit jaar), verder maar weer vroeg in bed want het krieken van de dag is hier de wekker inmiddels.
zaterdag 3 juni 2023 om 18:06
Wat een zalige zaterdag! Het voetbalseizoen is afgelopen dus we konden het rustig aan doen. Zoon (8,5 jaar) keek eerst een uurtje televisie en kwam me om 8:30 uur, zoals afgesproken, wakker maken met koffie. Daarna is hij buiten gaan voetballen en heb ik op het balkon bijgekletst en koffie gedronken met een vriendin. Vervolgens even met zoon in het park gelegen en gespeeld en toen hij ‘s middags naar een clubje was, heb ik voor het eerst in weken weer lekker gesport. Daarna was het plan om in het park te picknicken met een vriendin die daar nog was, maar omdat ze toch eerder naar huis is en mijn zoon geen zin meer heeft zit ik nu met een boek en een glas nep-Aperol Spritz (Aldi, echt heeeel lekker!) weer in de zon op het balkon. De couscoussalade staat al klaar dus het is ultiem ontspannen zo. Morgen komt mijn lief en gaan we ook lekker van het mooie weer genieten. Fijn weekend!

zaterdag 3 juni 2023 om 18:26
Wel even benieuwd! Hoe heb jij je 8 jarige gedrild dat hij je tot 8:30 uur laat liggen en ook nog koffie brengt op bed?!!Roos_M schreef: ↑03-06-2023 18:06Wat een zalige zaterdag! Het voetbalseizoen is afgelopen dus we konden het rustig aan doen. Zoon (8,5 jaar) keek eerst een uurtje televisie en kwam me om 8:30 uur, zoals afgesproken, wakker maken met koffie. Daarna is hij buiten gaan voetballen en heb ik op het balkon bijgekletst en koffie gedronken met een vriendin. Vervolgens even met zoon in het park gelegen en gespeeld en toen hij ‘s middags naar een clubje was, heb ik voor het eerst in weken weer lekker gesport. Daarna was het plan om in het park te picknicken met een vriendin die daar nog was, maar omdat ze toch eerder naar huis is en mijn zoon geen zin meer heeft zit ik nu met een boek en een glas nep-Aperol Spritz (Aldi, echt heeeel lekker!) weer in de zon op het balkon. De couscoussalade staat al klaar dus het is ultiem ontspannen zo. Morgen komt mijn lief en gaan we ook lekker van het mooie weer genieten. Fijn weekend!
De mijne wekt mij met veel lawaai rond 06:00 en om 07:00 staat hij vaak weer naast m’n bed, maar niet met koffie

zaterdag 3 juni 2023 om 18:38
Ikeakast555 schreef: ↑03-06-2023 18:26Wel even benieuwd! Hoe heb jij je 8 jarige gedrild dat hij je tot 8:30 uur laat liggen en ook nog koffie brengt op bed?!!
De mijne wekt mij met veel lawaai rond 06:00 en om 07:00 staat hij vaak weer naast m’n bed, maar niet met koffie![]()

zaterdag 3 juni 2023 om 18:41
Ik moet daar ook maar eens wat aan gaan doen. Uiteindelijk beland ie dan rond 0700 bij mij in bed en gaat lopen kletsen en vraagt wanneer ik tosti ga bakken en wat we gaan doen en dat hij al zooooooo lang wakker isGroenTuintje schreef: ↑03-06-2023 18:38hier weten ze dat ze mij niet hoeven wakker te maken op dat tijdstip in het weekend
. Ook vroege vogel kinderen hier
![]()

zaterdag 3 juni 2023 om 19:03
Ikeakast555 schreef: ↑03-06-2023 18:41Ik moet daar ook maar eens wat aan gaan doen. Uiteindelijk beland ie dan rond 0700 bij mij in bed en gaat lopen kletsen en vraagt wanneer ik tosti ga bakken en wat we gaan doen en dat hij al zooooooo lang wakker is![]()

zaterdag 3 juni 2023 om 19:07
Ik ben iedere zaterdag om 6:45 m’n bed uit om te gaan sporten om 8 uur. Heerlijk vind ik dat. Daarna de bedden verschonen en was wegwerken. Het voetbalseizoen voor m’n kinderen zit er op dus ik ging met jongste even winkelen in Eindhoven. Daar werd vanmiddag blijkbaar de finale van champions league voor vrouwen gespeeld. Geweldige sfeer in de stad maar jeetje wat een drukte.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in