Lijf & Lijn alle pijlers

Welke wat langere onderbroek in de zomer onder jurkjes?

12-06-2023 20:59 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Haai,

Eerder was ik altijd heel blij met de HEMA licht corrigerende biker. Nu na de komst van de tweede zit het niet meer fijn, ook een maatje groter niet.

Ik heb er al meerdere geprobeerd. Van de H&M, Zeeman, Livera.

Ben op zoek naar een broekje die ik onder jurkjes kan dragen zodat het er net wat mooier uitziet en mijn slappe onderbuik bij elkaar houdt. Niet te warm, luchtige stof. Hoeft niet heel corrigerend te zijn, die zijn meestal te warm. Gewoon licht corrigerend en dat het niet afzakt en pijpjes niet omhoog rollen. Wie heeft de gouden tip?

Groetjes!
Ik ben heel blij met die van de Action. Lekker stofje, €3,99 en vallen goed op maat. Ze hangen tussen het ondergoed, de Second Skin lijn is dat.

https://www.action.com/nl-nl/p/corrigerend-ondergoed/
tanteloes wijzigde dit bericht op 12-06-2023 21:05
Reden: Link toegevoegd
15.85% gewijzigd
Ik heb gewoon die katoenen van de Primark.
Ander topic van vanmiddag met een vergelijkbare vraag, misschien zitten daar tips voor je tussen:

mode-beauty/broekjes-voor-onder-rokje/l ... #p34743653
Hartelijk dank voor jullie reacties. Nooit aan de Action gedacht terwijl ik daar toch geregeld kom.

Ik heb het andere topic over het hoofd gezien, excuus! Bedankt voor de tip.
https://www.sarahssweeties.nl/

Ja prijzig. Maar het waard. Heb sommige al minstens 10 jaar. Zitten als gegoten, rolt niet op, ja na 10 jaar zit op 1 paar hier en daar een steekje van het kant los, maar doen wat ze moeten doen.

Niet erg corrigerend, luchtig en ademend.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Kruidvat huismerk. Ik weet niet meer precies hoe duur ze waren maar ik geloof rond de €10 per stuk. De pijpjes blijven goed zitten en rollen niet op en het materiaal zweet niet.
"Nee" is ook een antwoord.
Misschien Bandalettes ivm een corrigerende slip?
Ik zweer bij Sloggi.

https://sloggishop.be/nl/home/126-169-S ... 28-maat-40
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Goedendag,

Voor onze dochter hebben we van die broekjes van de Decathlon die bij het tennis worden gebruikt.
Ideaal luchtig en kruipen niet omhoog en niet te lang of te kort .
En de prijs valt ook wel mee
Sloggi
Action werd gister in een ander, vergelijkbaar, topic ook al genoemd. Die zijn van nylon.

Mag dan "lekker goedkoop" zijn. Hell no dat ik dat tussen mijn benen en in de buurt van mijn vagina wil.

Met deze temperaturen gaat alles broeien en klam worden (lees: dan vervang je hem dus halverwege de dag!!!). Maar wel gewoon graag niet synthetische stoffen. Sloggi dus.
Maar gaat het je om het beenstuk of het buikstuk, of allebei? Ik draag sinds m’n laatste zwangerschap graag de hipsters van de zeeman, met kanten rand aan de voorzijde. Die komen net wat verder over je buik heen waardoor het niet continu blubbert (meestal dan, soms zakt hij wat weg). Maar dat is dus niet voor je benen. Tegen schurende benen gebruik ik odorex deo, werkt perfect. Het ondergoed van de zeeman is gewoon katoen, wel zo fijn.
Zie je de contouren van zo'n onderbroek niet snel onder een jurkje?
Ik bedoel bij een strak aangesloten jurkje zie je de contouren dan toch van die onderbroek?
Summersun2023 schreef:
13-06-2023 10:58
Zie je de contouren van zo'n onderbroek niet snel onder een jurkje?
Ik bedoel bij een strak aangesloten jurkje zie je de contouren dan toch van die onderbroek?
Ik vind dit bij die hipsters van de zeeman erg meevallen, het zijn dunne naadjes dus vallen amper op. Maar eerlijk; ik heb geen mega strakke jurkjes aan dus ik weet niet hoe dat daarbij zit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven