Mode & Beauty alle pijlers

Tip corrigerende slip?

12-06-2023 10:29 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben wat afgevallen en nu kan ik mijn jurkjes weer aan die al lang lagen te verstoffen in de kast.
Alleen mijn buikje kan nog wel wat steviger worden (al vraag ik me af of dat gaat gebeuren). Met een corrigerende slip is het mooier. Maar ik vind het wel lastig om te weten welke ik dan moet kopen.
Ik wil geen hele hoge (tot aan mn bh) en ook geen hele jurk. Dus eigenlijk een slip tot net over mijn navel. Maar dan eentje die zeker niet in mijn billen kruipt. En hij mag ook niet aftekenen van achter. En die combi is volgens
mij lastig.
Ik heb er van de Hema, die goed pletten, maar wel steeds tussen mn billen gaat zitten. Dus die zijn niets voor mij.
Tips anyone?
Neem er eentje met korte pijpjes.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Zeeman. Ik zweer erbij.
Ik heb de eerste, 6.99. https://www.zeeman.com/nl/dames/ondergo ... ewear.html

De 4e heb ik ook, zitten ook heerlijk. Dames shaping slip Stretch
Ga ik over nadenken.
SweetFirefly schreef:
12-06-2023 10:30
Neem er eentje met korte pijpjes.
Kruipen die pijpjes niet omhoog? Dat heb ik wel met gewone onderbroeken met pijpjes.
Polo schreef:
12-06-2023 10:39
Zeeman. Ik zweer erbij.
Ik heb de eerste, 6.99. https://www.zeeman.com/nl/dames/ondergo ... ewear.html

De 4e heb ik ook, zitten ook heerlijk. Dames shaping slip Stretch
O, goede tip! Ik had al bijna broekjes van €30 besteld, maar dit is beter! Kan ik ze zonder dat ik een fortuin kwijt ben gewoon proberen.
Zijn die vierde in jouw link minder corrigerend dan de eerste? Of wat is het verschil?
helena2 schreef:
12-06-2023 10:54
Kruipen die pijpjes niet omhoog? Dat heb ik wel met gewone onderbroeken met pijpjes.
Ik heb ze met pijpjes van flexees, heb ze al jaren en de pijpjes kruipen absoluut niet op.
Ik heb een soort koffie kleur, niet sexy, maar onder wit echt onzichtbaar.

Helaas kan ik ze nergens meer vinden.
Ben van plan om nu de broekjes van spanx te gaan proberen, lijkt hetzelfde materiaal.
https://www.debijenkorf.nl/spanx-thinst ... f=%2Fspanx
Die van de Hema met pijpjes kruipen (bij mij) ook niet op. De invisible, met "medium correctie", heb ik.

H&M heeft soms ook fijne, zij verkopen ze als leggings, met een heel fijn ribbeltje in de stof. Staat niet op dat ze corrigerend zijn, maar dat effect hebben ze wel.
Merel7 schreef:
12-06-2023 11:08
Ik heb ze met pijpjes van flexees, heb ze al jaren en de pijpjes kruipen absoluut niet op.

Ben van plan om nu de broekjes van spanx te gaan proberen, lijkt hetzelfde materiaal.
Spanx vind ik de Rolls Royce van corrigerend ondergoed. :thumbsup:
Merel7 schreef:
12-06-2023 11:08

Als ik daarop zoek zie ik dat ze van maidenform zijn. Heb je al op de duitse amazon gekeken? Misschien dat je ze daar nog kunt vinden?

Fijn dat ze niet opkruipen! Is het met warm weer ook te doen?
SweetFirefly schreef:
12-06-2023 11:13
Spanx vind ik de Rolls Royce van corrigerend ondergoed. :thumbsup:
Dat klinkt goed :-)
Heb net ook maar een Spanx bestelt....
helena2 schreef:
12-06-2023 11:20
Als ik daarop zoek zie ik dat ze van maidenform zijn. Heb je al op de duitse amazon gekeken? Misschien dat je ze daar nog kunt vinden?

Fijn dat ze niet opkruipen! Is het met warm weer ook te doen?
Zijn idd van Maidenform. Goeie tip, ga gelijk even kijken op de Duitse site.
Dragen heerlijk bij tropische temperaturen
Moos68 schreef:
12-06-2023 11:55
Heb net ook maar een Spanx bestelt....
Weet jij hoe ze qua maat vallen. Met name of ze in de taille niet te strak zitten.
helena2 schreef:
12-06-2023 10:56
O, goede tip! Ik had al bijna broekjes van €30 besteld, maar dit is beter! Kan ik ze zonder dat ik een fortuin kwijt ben gewoon proberen.
Zijn die vierde in jouw link minder corrigerend dan de eerste? Of wat is het verschil?
Die vierde is iets meer stretch dus iets minder corrigerend maar nog steeds heel goed. Die gebruik ik meestal onder een broek, die andere onder een jurk.
Ga ik over nadenken.
Ik wil ook de spanx slips gaan bestellen. Miss een domme vraag. Nou eigenlijk bestaan die toch niet . Maar draag je onder een corrigerende slip/ body nog een eigen gewone slip?
En hoeveel van die corrigerende slips zijn jullie mee gestart? Uitgaand dat je elke dag een nieuwe aandoet. Loopt wel gelijk in de prijzen. Ze zijn best aan de prijs . Maar vaak gaat kwaliteit wel langer mee en blijft lang mooi.
Pippo4321 schreef:
12-06-2023 20:19
Ik wil ook de spanx slips gaan bestellen. Miss een domme vraag. Nou eigenlijk bestaan die toch niet . Maar draag je onder een corrigerende slip/ body nog een eigen gewone slip?
En hoeveel van die corrigerende slips zijn jullie mee gestart? Uitgaand dat je elke dag een nieuwe aandoet. Loopt wel gelijk in de prijzen. Ze zijn best aan de prijs . Maar vaak gaat kwaliteit wel langer mee en blijft lang mooi.
Ik heb er van de flexees 2, doe er wel een inlegkruisje in. Ik neem inlegkruisjes voor een string van allways en knip dat lange stuk aan de achterkant weg. Wel een beetje rond wegknippen, anders voelt het wat scherp aan de randjes.
Na 1 dag dragen even op de hand wassen, ze zijn supersnel droog. Na een paar keer op de hand te hebben gewassen gaan ze in de wasmachine op 40 graden.

Wat ik me afvraag bij online bestellen, is of je ze mag passen ivm hygiëne.
Van wehkamp weet ik dat je slips niet mag passen. Gezien de prijs van spanx heb ik geen zin in een miskoop.
helena2 schreef:
12-06-2023 11:20
Dat klinkt goed :-)
Ik heb vroeger in de bruidskleding gezeten en om de jurk zo mooi mogelijk te laten vallen was een Spanx (waistmodel) meestal mijn advies. Veel bruiden wilden mooie korsetten en zo maar die hebben vaak baleinen. Een Spanx corrigeert juist heel mooi zonder dat je het ziet.
Ik heb nu pijpjes gekocht, 2 goedkope, action en hema (al vind ik die ook niet meer goedkoop tegenwoordig). Als die goed bevallen ga ik in Spanx overwegen. Maar omdat ik njet weet of ik die pijpjes fijn vind, vind ik €60 wel veel.
Bedankt voor de tips!
Stel dat je de broekjes van action en Hema niets vind, dan zeg dat niets over spanx.
Echt, de broekjes die ik heb, (flexees) je voelt niet eens dat je ze aan hebt, zijn niet warm of zweterig en krullen niet op.
Action valt af. Pijpjes worden wat te wijd en stropen toch wat op. En nauwelijks correctie op de buik.
Ben benieuwd hoe de Hema gaat bevallen.
Mocht hij de door keuring komen, dan ga ik hem ook eens proberen.
@helena, heb je het hema broekje al geprobeerd.
Zie net dat ze vanaf morgen te koop zijn met 30% korting.
Misschien ben ik te kritisch, maar die vond ik ook niet fijn. Heel zweterig en ook hier stropen de pijpjes wat op. En het randje bovenaan krulde ook iets op. Wel iets meer correctie dan de action.
Dus ik ga er niet meer van kopen.
Heb vorige week de spanx broekjes gekocht. Dacht gelijk maar goede te kopen. Had er verschillende besteld. En deze gehouden
https://www.zalando.nl/spanx-ecocare-ev ... z-q11.html

Heb de maat L genomen, Draag normaal maat 40.

Vond deze broekjes met aanschaffen heel mooi staan. Maar nu ik ze een paar dagen draag valt het me toch wat tegen. De bovenkant van het broekje rolt naar beneden. En de onderkant kruipt tussen mijn billen in .
Zou iets met pijpjes beter gaan van Spanx? Heb eigenlijk geen zin om steeds dure broekjes aan te moeten schaffen voordat ik een juiste heb gevonden.
Pippo4321 schreef:
22-06-2023 18:16
Heb vorige week de spanx broekjes gekocht. Dacht gelijk maar goede te kopen. Had er verschillende besteld. En deze gehouden
https://www.zalando.nl/spanx-ecocare-ev ... z-q11.html

Heb de maat L genomen, Draag normaal maat 40.

Vond deze broekjes met aanschaffen heel mooi staan. Maar nu ik ze een paar dagen draag valt het me toch wat tegen. De bovenkant van het broekje rolt naar beneden. En de onderkant kruipt tussen mijn billen in .
Zou iets met pijpjes beter gaan van Spanx? Heb eigenlijk geen zin om steeds dure broekjes aan te moeten schaffen voordat ik een juiste heb gevonden.
Deze vind ik wel fijn dragen https://www.zalando.nl/spanx-brief-shap ... l-b11.html.
Hij is er ook in een uitvoering met pijpjes.

Mag je de broekjes bij zalando wel passen? Bij wehkamp worden ze verzegeld en mag je ze niet passen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven