Print op print combineren?
donderdag 15 juni 2023 om 23:37
Ik merk dat ik eigenlijk overwegend zomerkleding heb met printjes en patronen. En ik had vandaag dat ik een gebloemde top aan wilde maar dat al mijn effen shorts of rokken net in de wasmand zitten.
Ik lees overal dat print op print prima kan maar ik vind het lastig. Kan een zwart/wit gestreept short met een bloemen top of een mouwloze blouse met flamingo's? Kan die bloemetjes rok met een grafische print shirt?
Kan het of niet? En wat kan dan wel en waarmee sla je de plank mis?
Ik lees overal dat print op print prima kan maar ik vind het lastig. Kan een zwart/wit gestreept short met een bloemen top of een mouwloze blouse met flamingo's? Kan die bloemetjes rok met een grafische print shirt?
Kan het of niet? En wat kan dan wel en waarmee sla je de plank mis?
vrijdag 16 juni 2023 om 01:52
vrijdag 16 juni 2023 om 03:25
[/url]https://youtu.be/wlQ6ojGp2tw[/url]
En ze heeft nog een paar video’s over prints als dit je inspireert. Even doorklikken op haar account.
En ze heeft nog een paar video’s over prints als dit je inspireert. Even doorklikken op haar account.

vrijdag 16 juni 2023 om 05:17
Soms wel soms niet.
En hangt ook af van je type. Ik vind bij sommige mensen die sets met dezelfde print heel leuk, dus een blouse en een broek in 1 print.
Bij mijzelf ziet het eruit of ik een pyjama aan heb.
Maar een streepjesbroek/rok en daarop een shirt met een rock-achtige print bijvoorbeeld, vind ik bij mezelf erg leuk.
En hangt ook af van je type. Ik vind bij sommige mensen die sets met dezelfde print heel leuk, dus een blouse en een broek in 1 print.
Bij mijzelf ziet het eruit of ik een pyjama aan heb.
Maar een streepjesbroek/rok en daarop een shirt met een rock-achtige print bijvoorbeeld, vind ik bij mezelf erg leuk.

vrijdag 16 juni 2023 om 05:17
Leuk toch nu juist?
vrijdag 16 juni 2023 om 05:52
Als de twee motieven zodanig contrasteren met elkaar of elkaar aanvullen zodat ze er allebei beter van worden dan kan het.
Overigens zou ik gewoon aantrekken wat je zelf mooi vindt of fijn vindt dragen, mits de tinten/figuren geen pijn doen aan iemands ogen en die persoon niet weg kan.
Overigens zou ik gewoon aantrekken wat je zelf mooi vindt of fijn vindt dragen, mits de tinten/figuren geen pijn doen aan iemands ogen en die persoon niet weg kan.

Dan moet het maar zoals het kan
vrijdag 16 juni 2023 om 05:56
Dat is een goed antwoord, alleen zou ik me met dit weer niet laten beperken en er toch op los combineren, uitzonderingen daargelaten.
Dan moet het maar zoals het kan

vrijdag 16 juni 2023 om 06:39
Tuurlijk wel.
vrijdag 16 juni 2023 om 07:18
Waarom dat nou weer niet?

vrijdag 16 juni 2023 om 09:34
Een print in combinatie met een streepje kan altijd.
Wat ook altijd kan: kleding waar jij je fijn in voelt. Ik vind een legging afschuwelijk maar draagt een ander dat, prima toch. Doe waar jij je fijn bij voelt, draag waar jij je lekker in voelt en dan straal je automatisch al zoveel meer. Een positief, vrolijk gezicht met een 'slechte' outfit is altijd nog honderd keer mooier dan een chagrijn gezicht of onzekerheid op een fantastisch lijf gehuld in designer kleding.
Wat ook altijd kan: kleding waar jij je fijn in voelt. Ik vind een legging afschuwelijk maar draagt een ander dat, prima toch. Doe waar jij je fijn bij voelt, draag waar jij je lekker in voelt en dan straal je automatisch al zoveel meer. Een positief, vrolijk gezicht met een 'slechte' outfit is altijd nog honderd keer mooier dan een chagrijn gezicht of onzekerheid op een fantastisch lijf gehuld in designer kleding.
vrijdag 16 juni 2023 om 09:37
Precies.
Ik haat bloemenprints en rokjes.

Maar als een ander dat wel leuk vind en er een gestreept shirt op wil doen. Go for it!! Echt.
Jaja.
vrijdag 16 juni 2023 om 09:38
Ik heb net mijn favoriete bloemenrok aan. Met een T-shirt met David Bowie-tekst erop. Lof it.
Such fun!1
vrijdag 16 juni 2023 om 13:33
vrijdag 16 juni 2023 om 16:48
Heel veel mensen vinden het niet zo interessant meer wat anderen aanhebben, en zo 'kan' er nu heel veel. Dat zie je inderdaad op straat.
Such fun!1
vrijdag 16 juni 2023 om 17:15
Hoe kom je daarbij dan? En waarom heb je het idee dat dat veranderd is?
Ik ken echt nauwelijks mensen die het niét interessant vinden wat anderen dragen. Het valt op als je er slecht gekleed bij loopt, lijkt me logisch.
Als dat je niet boeit, dan boeit het je niet, maar dat lijkt me bij TO niet het geval (want anders opende ze er geen topic over).
vrijdag 16 juni 2023 om 17:59
Goede inspiratie en dat bedoel ik dus ook. Voor mijn gevoel klopt het bij haar ook maar of ik het ook bij mezelf vind kloppen... Lastig.Gryla schreef: ↑16-06-2023 03:25https://youtu.be/wlQ6ojGp2tw

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in