Producten viral op sociale media
maandag 19 juni 2023 om 20:20
Ik denk dat iedereen ze wel eens heeft gezien op sociale media: beauty- en modeproducten die volgens de advertentie viral zijn gegaan en een groot succes moeten zijn.
Maar om nou maar alles uit te gaan proberen wordt ook een dure hobby natuurlijk.
Ik dacht dus aan een algemeen topic waar we elkaar kunnen vragen welke van dit soort producten de moeite waard zijn en welke juist niet.
Ik wil zelf beginnen met de beenonthaarder die je nu veel ziet. Het lijkt op schuurpapier in een handvatje en zou je alleen over de behaarde gedeelten hoeven te schuren om de haren weg te krijgen. Het zou aardbeienbenen tegengaan dus was wel nieuwsgierig.
Iemand deze al geprobeerd en zo ja: is het wat?
Maar om nou maar alles uit te gaan proberen wordt ook een dure hobby natuurlijk.
Ik dacht dus aan een algemeen topic waar we elkaar kunnen vragen welke van dit soort producten de moeite waard zijn en welke juist niet.
Ik wil zelf beginnen met de beenonthaarder die je nu veel ziet. Het lijkt op schuurpapier in een handvatje en zou je alleen over de behaarde gedeelten hoeven te schuren om de haren weg te krijgen. Het zou aardbeienbenen tegengaan dus was wel nieuwsgierig.
Iemand deze al geprobeerd en zo ja: is het wat?

maandag 19 juni 2023 om 20:26
Schuren om je beenhaar kwijt te raken? En je opperhuid ook lijkt me zo 
Zelf ben ik wel eens, in mijn pasbevallen hormoon emotie, gevallen voor zulke prachtige zilveren armbanden met het infinity teken met de namen van je kinderen daarop. Ik voelde me zo'n Goede Moeder.... tot het binnen kwam... goedkoop platgeslagen troep van 50 cent... en dat had ik er echt niet voor betaald! Dus: niet doen! Mijn eerste en enige social media verkooptruc.

Zelf ben ik wel eens, in mijn pasbevallen hormoon emotie, gevallen voor zulke prachtige zilveren armbanden met het infinity teken met de namen van je kinderen daarop. Ik voelde me zo'n Goede Moeder.... tot het binnen kwam... goedkoop platgeslagen troep van 50 cent... en dat had ik er echt niet voor betaald! Dus: niet doen! Mijn eerste en enige social media verkooptruc.
maandag 19 juni 2023 om 20:27
Bedoel je de crystal hair eraser?
82 recensies op bol
Graag gedaan
https://www.bol.com/nl/nl/p/crystal-hai ... oductImage
82 recensies op bol
Graag gedaan
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.

maandag 19 juni 2023 om 20:34
De bovenste reviews zijn vast betaald of medewerkers van de importeurExplorista schreef: ↑19-06-2023 20:27Bedoel je de crystal hair eraser?
82 recensies op bol
Graag gedaan

maandag 19 juni 2023 om 20:42
Het viel mij ook op. Juichende berichten.
Daarna:
zonde van het geld
overal stoppels
waardeloos
werkt niet
je kan je nog beter blind met een mes scheren
Ik houd van aardappelen.

maandag 19 juni 2023 om 21:01
Ik typ ook nooit zo'n lap tekst bij een review, zelfs niet als iets 10x zo duur isStevieNicks schreef: ↑19-06-2023 20:59Ja, die jubelende reacties had ik op Insta ook gelezen en vond het allemaal een beetje té opvallend.
maandag 19 juni 2023 om 21:07
Oeh, interessant!
Ik zie vaak kledingstukken op mijn tijdlijn, afgelopen winter bijvoorbeeld steeds die dikke fleecepanty, waarbij het leek of je je been er doorheen zag.
Nu een soort soepel vallende jumpsuit die zogenaamd iedereen (elke lengte en elk figuur) goed zou staan en blijkbaar de must-have voor tijdens vliegreizen.
En de (Halara?) legging en/of short en/of rokje met ingebouwde short met zakken.
Ben stiekem best benieuwd of mensen daar nou echt zo tevreden over zijn.
En dan natuurlijk nog de vele 'I woke up like this' foundation, rosalique anti-redness en de wimperserum posts. Ook daarvan vraag ik me altijd af of werkelijk iedereen er zo lyrisch over is/blijft.
Ik zie vaak kledingstukken op mijn tijdlijn, afgelopen winter bijvoorbeeld steeds die dikke fleecepanty, waarbij het leek of je je been er doorheen zag.
Nu een soort soepel vallende jumpsuit die zogenaamd iedereen (elke lengte en elk figuur) goed zou staan en blijkbaar de must-have voor tijdens vliegreizen.
En de (Halara?) legging en/of short en/of rokje met ingebouwde short met zakken.
En dan natuurlijk nog de vele 'I woke up like this' foundation, rosalique anti-redness en de wimperserum posts. Ook daarvan vraag ik me altijd af of werkelijk iedereen er zo lyrisch over is/blijft.
originalheleen wijzigde dit bericht op 19-06-2023 21:23
1.86% gewijzigd
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
maandag 19 juni 2023 om 21:12
maandag 19 juni 2023 om 21:18
Dat onthaarding heb ik. Qua ontharen niet top maar helpt bij mij echt tegen aardbeienhuid. Niet vaker dan 1 x per week gebruiken.
Jaren geleden heb ik vanwege FB advertenties ooglidstickertjes gekocht en daar ben ik al jaren ontzettend blij mee.
Nu kijk ik geïnteresseerd naar één of andere eeltverwijderaar.
Jaren geleden heb ik vanwege FB advertenties ooglidstickertjes gekocht en daar ben ik al jaren ontzettend blij mee.
Nu kijk ik geïnteresseerd naar één of andere eeltverwijderaar.
maandag 19 juni 2023 om 21:36
maandag 19 juni 2023 om 21:42
Sowieso niet kopen via de adverteerder op de socials, maar even door Aliexpress struinen.
Zag laatst wel een filmpje van iemand die dat soort dingen ging testen. Ik vond de jumpsuit niet bijster mooi zitten bij haar, maar ze leek er wel tevreden mee. En dat onthaar ding vond ze waardeloos.
Ik ben wel benieuwd naar ervaring met de oordopjes van loops of calmer of hoe die dingen ook heten. Die het geluid filteren voor mensen die overgevoelig zijn etc. Zit te overwegen die voor mijn zoon (met ASS) aan te schaffen voor op school.
Zag laatst wel een filmpje van iemand die dat soort dingen ging testen. Ik vond de jumpsuit niet bijster mooi zitten bij haar, maar ze leek er wel tevreden mee. En dat onthaar ding vond ze waardeloos.
Ik ben wel benieuwd naar ervaring met de oordopjes van loops of calmer of hoe die dingen ook heten. Die het geluid filteren voor mensen die overgevoelig zijn etc. Zit te overwegen die voor mijn zoon (met ASS) aan te schaffen voor op school.
maandag 19 juni 2023 om 21:46
Er is een topic over oordopjes geweest dit jaar.
Ik houd van aardappelen.
maandag 19 juni 2023 om 21:48
Top, ga ik die morgen opzoeken.
maandag 19 juni 2023 om 22:17
Yep. En dat doe je heel makkelijk door een
print-screen van maken met je mobiel en dat de app van AliExpress openen.
Kun je rechtsbovenin op het cameraatje klikken en die foto toevoegen.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
maandag 19 juni 2023 om 22:20
Ik had t ook. Beter heb er nog ergens liggen.
Voor mij werkt t perfect, wordt er ook nog eens heel mooi egaal bruin door.
Ik heb er alleen geen geduld voor.
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 19 juni 2023 om 22:23
Een vriendin van mij had laatst een super leuke broek aan. Bleek een Halara. Zij is er helemaal lyrisch over dat het zo lekker zit.OriginalHeleen schreef: ↑19-06-2023 21:07Oeh, interessant!
Die foundation die met je huid meekleurt waarvan ik de merknaam vergeten ben werkt iig niet. Ik leek wel een clown.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in