Wat is de beste goedkope nagellak?
dinsdag 20 juni 2023 om 17:53
Ik heb sinds eeuwen weer mooie nagels en ik wil graag wat lakjes aanschaffen voor de zomer. Maar waar koop ik de beste voor weinig geld? Mijn eerste plan is om naar de hema te gaan, maar misschien heeft catrice of essence bijvoorbeeld wel betere. Of is bij nagellak goedkoop altijd duurkoop en moet ik echt een categorie duurder?
Basecoat en topcoat wil ik ook kopen zodat het hopelijk zolang mogelijk mooi blijft..
Basecoat en topcoat wil ik ook kopen zodat het hopelijk zolang mogelijk mooi blijft..
dinsdag 20 juni 2023 om 18:10

dinsdag 20 juni 2023 om 18:42

dinsdag 20 juni 2023 om 19:19
Ik vind Hema longlasting goed, en Rimmel. Iets duurder maar nog beter is Essie en OPI.
Maar, ik zweer bij de topcoat van Essence! Twee laagjes en je hebt 10 dagen geen chipjes niks. Mij wordt regelmatig gevraagd waar ik mijn nagels laat doen en dan zeg ik altijd trots "dat doe ik zelf"
En hij kost maar 2,69 
Maar, ik zweer bij de topcoat van Essence! Twee laagjes en je hebt 10 dagen geen chipjes niks. Mij wordt regelmatig gevraagd waar ik mijn nagels laat doen en dan zeg ik altijd trots "dat doe ik zelf"

dinsdag 20 juni 2023 om 23:51
Essence heeft de beste prijs kwaliteit verhouding. Ze zijn echt heel erg fijn en kosten geen drol. Hema, Catrice en Rimmel zijn ook fijn maar wat duurder (en niks beter dan Essence) dus die zou ik alleen voor specifieke kleurtjes kopen. De basecoats zijn ook dikke prima van Essence. OPI, Sally Hansen en Essie zijn fijn maar het geld niet waard, ik vind ze niet mooier of langer zitten dan de goedkope merken.
Ik heb Essence lakken van ik denk inmiddels toch wel 7+ jaar oud die nog helemaal goed zijn. Gewoon dop goed dicht en in het donker bewaren, dan blijven ze jaren goed.
Wat top coat betreft zweer ik bij Sally Hansen Insta Dri. De enige die snel genoeg droogt voor mij. En dan heeft Hema de beste matte top coat vind ik.
Ik heb Essence lakken van ik denk inmiddels toch wel 7+ jaar oud die nog helemaal goed zijn. Gewoon dop goed dicht en in het donker bewaren, dan blijven ze jaren goed.
Wat top coat betreft zweer ik bij Sally Hansen Insta Dri. De enige die snel genoeg droogt voor mij. En dan heeft Hema de beste matte top coat vind ik.
woensdag 21 juni 2023 om 00:11
Tja, goedkoop en duur zijn relatieve begrippen. Ik ben zelf liefhebber van Essie. 9,99 per flesje. Een flesje van Chanel is gauw ruim 30 euro. En die vind ik echt niet beter. Sally Hansen vind ik ook fijn, vooral de Insta Dry. Ik gebruik wel een basecoat van Trind voor verzorging van de nagel en betere hechting van de lak. En ik verzorg mijn nagelriemen met Lemony Flutter van Lush.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
woensdag 21 juni 2023 om 07:05
Ik kom de goede kleur tegen of niet en het merk kan me dan niet schelen.
De laatste was zwart, en die heb ik dan ook een poos gedragen, totdat mijn nagels te kort werden om te lakken, en dat is gedeeltelijk mijn eigen schuld want dan ga ik weer met mijn handen in de aarde roeren en daardoor houd je dan geen nagel meer over.
Ook het openmaken van pistachenoten is fataal voor je nagels. De notentang ligt binnen bereik, maar dan gebruik je toch je nagels.
Dit modelletje had ik vroeger, dus de hoeken werden afgevijld:

Het was veel onderhoud.
De laatste was zwart, en die heb ik dan ook een poos gedragen, totdat mijn nagels te kort werden om te lakken, en dat is gedeeltelijk mijn eigen schuld want dan ga ik weer met mijn handen in de aarde roeren en daardoor houd je dan geen nagel meer over.
Ook het openmaken van pistachenoten is fataal voor je nagels. De notentang ligt binnen bereik, maar dan gebruik je toch je nagels.
Dit modelletje had ik vroeger, dus de hoeken werden afgevijld:

Het was veel onderhoud.
Dan moet het maar zoals het kan

woensdag 21 juni 2023 om 09:30
woensdag 21 juni 2023 om 09:34
woensdag 21 juni 2023 om 17:30
En dan kan je daarna in de tuin werken, verpakkingen open scheuren met je nagels, een verhuizing doen, je nagels in de bank drukken zonder dat er wat schuift of wat deukt?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in