Hoe zien je medeforummers eruit?

zaterdag 24 juni 2023 om 22:15
Hahaha, nu heb ik er geen moeite meer mee maar ik heb vroeger echt een hekel gehad aan Debra Winger daardoor ( en indirekt haar uiterlijke cloon Lorraine, die ik nog niet kende

De holistische schoonheid van Memien Holboog is van onbereikbare waarde, daar kan niemand aan tippen

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
zaterdag 24 juni 2023 om 22:17
Ik heb bij de meesten geen beeld.
Ik heb in de loop der jaren vele, vele forummers ontmoet en raak dan altijd eerst in de war, omdat niemand op z'n/haar avatar lijkt en ik dan echt de nick niet aan de persoon gekoppeld krijg.
Ik heb in de loop der jaren vele, vele forummers ontmoet en raak dan altijd eerst in de war, omdat niemand op z'n/haar avatar lijkt en ik dan echt de nick niet aan de persoon gekoppeld krijg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 24 juni 2023 om 22:20
Nouja, ik was ervan overtuigd dat je Marokkaanse was met dik lang krullend donker haar en tot in de puntjes in de make-up.MadameBijoux schreef: ↑24-06-2023 20:37Sommigen vergelijken me met Maxima. Alleen heeft Maxima geen tatoeages en ik heb een paar kleintjes op mijn rechter en linker onderarm (niet echt heel veel). Ik ben ook wel eens met Marlene Dietrich vergeleken en werd er gezegd
dat ik soms een zwoele blik heb.Dat kan. Je ne sais pas.
![]()
zaterdag 24 juni 2023 om 22:22
Henk-und-Roelie schreef: ↑24-06-2023 22:15Hahaha, nu heb ik er geen moeite meer mee maar ik heb vroeger echt een hekel gehad aan Debra Winger daardoor ( en indirekt haar uiterlijke cloon Lorraine, die ik nog niet kende)
De holistische schoonheid van Memien Holboog is van onbereikbare waarde, daar kan niemand aan tippen![]()
Daarbij was ze ook ook meer dan twee meter lang..
Ik heb bij jou het idee dat je nooit volwassen geworden bent (in positieve zin). Soort vrouwelijke Peter Pan.
zaterdag 24 juni 2023 om 22:27
Grappig topic dit. Ik heb bij sommigen die langer meeschrijven wel een beeld. En ik denk bij Rik ook aan Peter Lusse. Ik vind Peter Lusse een leuke acteur. Bij Solomio denk ik aan een lange vrouw, ik heb wel meegekregen dat ze lang is. Ik denk dat ze een brunette is met pretogen. Bij veel forummers denk ik ook vaak dat ze op hun avatar lijken. Bij LV denk ik aan een vrouw die kordaat is en nonchalant gekleed gaat. En bij FV komt het beeld van Whitney Houston naar boven wat uiterlijk betreft.
zaterdag 24 juni 2023 om 22:32
Op wie lijkt hij dan?Murgatroyd schreef: ↑24-06-2023 22:28Ik dacht altijd dat Armand op Bill Murray leek, maar da is nie
Op Guus Meeuwus?
zaterdag 24 juni 2023 om 22:48
zaterdag 24 juni 2023 om 23:06
Ja maar dan zei iedereen het altijd expres verkeerd en ging hij het verbeteren. Die nick was ook een typfout, hij wilde het Frans voor geliefde of zoiets.Koffieverkeerd schreef: ↑24-06-2023 23:04Amand. Niet Armand. Of mijn geheugen is echt heel krakkemikkig.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?

zaterdag 24 juni 2023 om 23:10
Vuurenvlam62 schreef: ↑24-06-2023 22:54Bedoel je dat je denkt dat ze hier uiterlijk op lijkt of denk je dat ze dit echt is? Want in dat laatste geval niet zo netjes om dat hier neer te schrijven.
Qua uiterlijk. Want FV heeft genoeg details verteld die verklappen dat ze echt geen enig kind is, geen advocate, niet getrouwd, etc etc

zaterdag 24 juni 2023 om 23:21
Word
Bij een verdenking van valsheid in geschrifte gaat het om het opzettelijk vervalsen van schriftelijke of digitale documenten om deze als echt of onvervalst te gebruiken. Dit is strafbaar gesteld in artikel 225, eerste lid, van het Wetboek van Strafrecht.

zaterdag 24 juni 2023 om 23:29
En een papa en mama die van hem houden

zaterdag 24 juni 2023 om 23:33
Ik weet hoe mrsMorrison eruit zietMrsMorrison schreef: ↑23-06-2023 20:34Hahaha ik zou willen op hem maar nee op geen van beiden ben ik bang...

I wanna live my life with the volume full!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in