Mode & Beauty alle pijlers

Nachtcreme

25-06-2023 16:07 14 berichten
Ik zoek een fijne nachtcreme voor een normale tot droge huid. Ik ben 30+ en de rimpels beginnen te komen. Wat is jullie favoriet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Purito Dermide Cica Barrier Sleeping Pack
Ik gebruik de creme van Dr. Jetske Ultee. Gewoon de dagcreme, maar ik gebruik hem ook als nachtcreme.
Paula's choice vind ik erg fijn...
De Cerave PM variant, maar die is vrij basic zonder 'toeters en bellen'. Ben er wel erg tevreden over.
Ik gebruik als nachtcreme Cerave moisturising cream. Niet speciaal de nachtcreme dus.
Momenteel met het warme weer niks. Anders Biodermal of dr van der Hoog
Maar mensen gaan voorbij
Ik gebruik momenteel overdag factor 50 wintersportspul en snachts vichy aquaria light

(Ik ben 41)
apatura wijzigde dit bericht op 25-06-2023 17:59
17.37% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb voor ‘s nachts, maar enkel als het nodig is en m’n huid een beetje trekkerig of onrustig is altijd Nutrix van Lancôme. Maar da’s vast hopeloos ouderwets. Toch werkt het wel.
OneTwoFree vind ik erg fijn. Mijn huid is erg rustig sinds ik die gebruik
Helemaal niks. Maar heb ook nog geen rimpels.
Na make-up verwijderen gebruik ik de pixi glow tonic om mijn huid verder te reinigen. Hierna een naicinemide serum en daarna een retinal van geek and gorgeous. Als ik dan nog de behoefte voel een ha crème van the ordinary.
Er is trouwens een heel fijn topic over skin care, handig voor dit soort vragen!
Taskmaster schreef:
25-06-2023 20:12
Helemaal niks. Maar heb ook nog geen rimpels.
Een helm kan ook helemaal geen rimpels hebben.
Clarins extra firming nuit voor normale huid. Ruikt heel lekker en heb het idee dat het effect heeft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven