Leuke vlotte trendy korte kapsels gezocht zonder veel werk.
zondag 25 juni 2023 om 23:51
Mijn haar is nooit korter geweest dan een boblijn net onder mijn oren en nu is het weer ruim over mijn schouders. Iedere zomer denk ik weer zal ik het eens kort knippen? Maar het komt er niet van omdat ik nooit echt leuke kapsels kan vinden. Of het is te ouderlijk, teveel werk of vind het niet bij een wat langer gezicht passen.
Wat vind jij leuke korte kapsels die niet teveel werk vereisen zoals fohn en styling producten? Ik heb slag in mijn haar maar geen krullen. Kan wel wat inspiratie gebruiken en misschien zet ik dan toch de stap om er eens de schaar in te laten zetten en eens voor iets totaal anders dan anders te gaan.
Wat vind jij leuke korte kapsels die niet teveel werk vereisen zoals fohn en styling producten? Ik heb slag in mijn haar maar geen krullen. Kan wel wat inspiratie gebruiken en misschien zet ik dan toch de stap om er eens de schaar in te laten zetten en eens voor iets totaal anders dan anders te gaan.
maandag 26 juni 2023 om 05:00
Bij een lang gezicht is meestal geen goed idee om een scheiding in het midden te nemen en/of je haar allemaal van je voorhoofd weg te kammen. Ook een horizontale lijn in het midden van je voorhoofd, veroorzaakt door een te kort en te bot afgeknipte Franse pony staat merkwaardig. De juiste vorm en lengte van je voorhoofdshaar en het haar vóór je oren is dan erg belangrijk.
Overigens is het hartstikke modern (en eigenlijk van alle tijden) om elke beautyregel aan je laars te lappen en gewoon te doen wat je zelf leuk vindt. Dan heb je maar een lang gezicht en wat dan nog? Dan ben je goed herkenbaar en valt er wat te zien.
Overigens is het hartstikke modern (en eigenlijk van alle tijden) om elke beautyregel aan je laars te lappen en gewoon te doen wat je zelf leuk vindt. Dan heb je maar een lang gezicht en wat dan nog? Dan ben je goed herkenbaar en valt er wat te zien.
Dan moet het maar zoals het kan
maandag 26 juni 2023 om 06:07
maandag 26 juni 2023 om 06:23
Ik heb ruim 20 jaar kort haar gehad. Kuif omhoog, pixie. Stond allemaal hip. Was ook in model met 3 min.
Sinds 2 jaar heb ik het laten groeien. En ik kreeg vaak te horen dat ik er zachter uitzie.
Vind het wassen en föhnen meer werk dan met kort haar.
Langer haar vergt meer tijd bij mij.
Maar nu ik het eindelijk zo heb hou ik het voorlopig.
Sinds 2 jaar heb ik het laten groeien. En ik kreeg vaak te horen dat ik er zachter uitzie.
Vind het wassen en föhnen meer werk dan met kort haar.
Langer haar vergt meer tijd bij mij.
Maar nu ik het eindelijk zo heb hou ik het voorlopig.
maandag 26 juni 2023 om 07:49
maandag 26 juni 2023 om 07:57
Eigenlijk mijn hele leven kort, korter of nog korter haar gehad. Tot een jaar of 6 geleden, toen laten groeien. Maar wat een drama, warm, duurt uren voordat het droog is, hangt in je ogen. Ik kwam niet verder dan alles bij elkaar binden.
Dus nu is alles er weer af
Ik ga naar een hele goede kapper. Ik vertrouw volledig op zijn kennis en kunde. En ik hoef er zelf toch niet naar te kijken
Wanneer ik naar de kapper ga zeg ik altijd; leef je uit, wees creatief, en je weet het ik heb alleen mijn handen en een borstel.
Tot nu toe altijd tevreden
Dus nu is alles er weer af

Ik ga naar een hele goede kapper. Ik vertrouw volledig op zijn kennis en kunde. En ik hoef er zelf toch niet naar te kijken

Wanneer ik naar de kapper ga zeg ik altijd; leef je uit, wees creatief, en je weet het ik heb alleen mijn handen en een borstel.
Tot nu toe altijd tevreden
maandag 26 juni 2023 om 08:08
https://pin.it/7rbRJg1
Ik heb dit. Volgens mij kan ik geen plaatjes plakken.
Achter is het zo kort tot aan m'n schedelrand. M'n vriend scheert het achter 1keer per week netjes.
En na 6 weken knip ik bij de kapper m'n pony bij. Verder geen onderhoud.
Ben er heel blij mee.
Achter is het zo kort tot aan m'n schedelrand. M'n vriend scheert het achter 1keer per week netjes.
Ben er heel blij mee.
maandag 26 juni 2023 om 08:42
Ik heb mijn haar 1x kort gehad. En dat was juist superwarm in de zomer. Alsof ik een dekbed op mijn hoofd had. Ik heb licht krullend haar, denk dat stijl haar koeler is.
Het was ook veel werk, want de krullen gingen altijd hun eigen weg. Nu alweer jaren lang en als het warm is of de krullen raar vallen, gaat het gewoon omhoog met een klem in. Makkelijker kan het niet. Het duurt alleen wat langer voor het droog is na het wassen (ik föhn niet). En ik hoef maar 2x per jaar naar de kapper.
.
maandag 26 juni 2023 om 09:01
Qiya schreef: ↑26-06-2023 08:08https://pin.it/7rbRJg1
Ben er heel blij mee.

Leuk!
maandag 26 juni 2023 om 09:28
Ontzettend leuk kapselQiya schreef: ↑26-06-2023 08:08https://pin.it/7rbRJg1
Ben er heel blij mee.

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
maandag 26 juni 2023 om 11:38
maandag 26 juni 2023 om 11:56
maandag 26 juni 2023 om 16:28
maandag 26 juni 2023 om 16:47
Pony knippen zit bij de service. Dus ik ga 1 keer in de 12 a 16 weken naar de kapper en dan betaal ik.
Wel vaak ja, maar dat hou je met een kort kapsel.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in