Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 1707 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
star⁴ wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
Overigens was islamitisch gezien Amalia's kleding ook ongepast. De armen horen bedekt te zijn.
Volgens mij droeg de bruid bij het feest een veel blotere jurk dan overdag, toch?

Voor de gebruiken in het land vind ik dat koningshuis zich sowieso zich altijd erg modern kleden.

Oké, het valt mee. Maar wel blote bovenarm ;) (overigens vind ik het een draak van een jurk, maar goed, haha).

Afbeelding
muts87 schreef:
02-06-2023 17:22
Ik vermoed wel met een hoop cosmetische ingrepen.
dat is niet bepaald een geheim, haar royal bestie Letizia van Spanje heeft ook het het een en ander gedaan dat ze bijna zussen lijken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Irish_Wasser_Woman schreef:
03-06-2023 21:34
Volgens mij droeg de bruid bij het feest een veel blotere jurk dan overdag, toch?

Voor de gebruiken in het land vind ik dat koningshuis zich sowieso zich altijd erg modern kleden.

Oké, het valt mee. Maar wel blote bovenarm ;) (overigens vind ik het een draak van een jurk, maar goed, haha).

Afbeelding
Ik vond de andere jurk, met de schuine schouder, ook mooier, inderdaad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Eugenie is bevallen

Afbeelding
Ach wat zoet ook dat broertje bij de baby :heart:
Maar mensen gaan voorbij
Eloïse, topper!
Eloïse spreekt iemand die racistische taal uitbraakt stevig daar op aan. Het gesprek blijkt later in scene gezet te zijn om te kijken of en hoe omstanders reageren. Eloïse is dus iemand die dat doet.

https://www.ad.nl/show/eloise-van-oranj ... ~a6d34e6e/
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Eloise is gewoon een hele toffe meid.
Star⁴ schreef:
05-06-2023 18:39
Eugenie is bevallen

Afbeelding
:heart:
Eloise vind ik erg leuk. Leuke meid!
En wat een schattige foto's van Eugenie, wat een mooi jochie, die August.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
SweetFirefly schreef:
05-06-2023 20:55
Eloïse, topper!
Eloïse spreekt iemand die racistische taal uitbraakt stevig daar op aan. Het gesprek blijkt later in scene gezet te zijn om te kijken of en hoe omstanders reageren. Eloïse is dus iemand die dat doet.

https://www.ad.nl/show/eloise-van-oranj ... ~a6d34e6e/
Wat geweldig hoe ze dat doet! Kan Eloise nog koningin worden?!
thistle schreef:
06-06-2023 09:42
Wat geweldig hoe ze dat doet! Kan Eloise nog koningin worden?!
Goed gedaan inderdaad .maar Amalia heeft niet zo veel vrijheid om dat te doen .😂
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Inderdaad goed gegaan. Ik weet niet of ik het had gedurfd, gebeuren helaas verschrikkelijke dingen met mensen die zich uitspreken.
Ik wou dat het Amalia was geweest dat zou betekenen dat zij ook een terrasje kon pakken maar helaas is haar wereld behoorlijk beperkt momenteel
Maar mensen gaan voorbij
Alexia is vandaag 18 jaar geworden. Drie nieuwe foto’s:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooie foto's. Ik vind haar heel erg lijken op een jonge Beatrix.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vind er weinig van. Altijd dezelfde niet veelzeggende (gemaakte?) blik. Alsof de echte ik ergens onder verstopt zit.
BornSlippy schreef:
26-06-2023 19:52
Vind er weinig van. Altijd dezelfde niet veelzeggende (gemaakte?) blik. Alsof de echte ik ergens onder verstopt zit.

Dit. Ik heb ook zo'n vriendin, die voor de spiegel haar fotolook geoefend heeft en daardoor altijd dezelfde uitdrukking heeft.
Such fun!1
Volgens mij zijn deze officiële foto's altijd expres wat statisch. Kijk maar eens naar de staatsieportretten van Maxima.
Vind het op zich mooie foto's, maar verder weinig bijzonder. Ik vind de middelste foto haar wat meewarig kijken en bij de laatste foto wat ongeïnteresseerd. Als in: moet dit nu echt, al deze foto's?
BornSlippy schreef:
26-06-2023 19:52

Ze bewaart zichzelf voor haar eigen omgeving. Wij krijgen dit masker.

En gelijk heeft ze!!!
Da's ook weer waar.
Such fun!1
Maleficent schreef:
26-06-2023 19:12
Mooie foto's. Ik vind haar heel erg lijken op een jonge Beatrix.
Gisteren werd er ergens een foto van Maxima rond die leeftijd geplaatst, naast die van Alexia. Zij lijkt behoorlijk op haar moeder. Maar in het gezicht zie ik ook zeker kenmerken van de Oranjes.
Dahlia74 schreef:
27-06-2023 10:18
Gisteren werd er ergens een foto van Maxima rond die leeftijd geplaatst, naast die van Alexia. Zij lijkt behoorlijk op haar moeder. Maar in het gezicht zie ik ook zeker kenmerken van de Oranjes.
Ja dat word best vaak gezegd, maar ik zie veel Beatrix in Alexia, maar goed, het is maar net welke foto je ernaast plakt.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat hebben alle meiden toch prachtig haar!
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Maleficent schreef:
27-06-2023 10:42
Ja dat word best vaak gezegd, maar ik zie veel Beatrix in Alexia, maar goed, het is maar net welke foto je ernaast plakt.

Afbeelding
Eens. Alexia is precies Beatrix.
...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven