Royal Roddel- en fototopic
donderdag 22 september 2022 om 16:45
donderdag 29 juni 2023 om 07:29
Gisteravond de docu bij Blauw Bloed gezien over Alexia.
Beetje saai verhaal. Dat ze van mode houdt, op haar moeder lijkt, graag naar een feestje mag en ietsje meer vrijheden heeft dan Amalia.
Jammer, ik had mij er meer van voorgesteld. Juist het feit dat zij in de wachtkamer zit had meer uitgelicht kunnen worden.
Was vooral veel van hetzelfde in herhaling.
Ik las trouwens ook dat Sarah Ferguson borstamputatie heeft ondergaan vanwege borstkanker. Alles is nu goed met haar.
Daar schrok ik wel van, mede ook omdat het zo in de luwte was gehouden (wat ik begrijp en haar goed recht).
Beetje saai verhaal. Dat ze van mode houdt, op haar moeder lijkt, graag naar een feestje mag en ietsje meer vrijheden heeft dan Amalia.
Jammer, ik had mij er meer van voorgesteld. Juist het feit dat zij in de wachtkamer zit had meer uitgelicht kunnen worden.
Ik las trouwens ook dat Sarah Ferguson borstamputatie heeft ondergaan vanwege borstkanker. Alles is nu goed met haar.
Daar schrok ik wel van, mede ook omdat het zo in de luwte was gehouden (wat ik begrijp en haar goed recht).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

vrijdag 30 juni 2023 om 14:03
Ik vind dit een zeer geslaagde en ongedwongen fotosessie van de Oranjes. Strand Scheveningen. WA met witte zomerbroek, staat hem goed. Hij ziet er goed uit valt me op:
https://www.ad.nl/show/oranjes-verschij ... ~a0419d2c/

vrijdag 30 juni 2023 om 14:57
Ik vind hem er moe uitzienKoffieverkeerd schreef: ↑30-06-2023 14:03Ik vind dit een zeer geslaagde en ongedwongen fotosessie van de Oranjes. Strand Scheveningen. WA met witte zomerbroek, staat hem goed. Hij ziet er goed uit valt me op:
vrijdag 30 juni 2023 om 15:04
Ik ook niet. En nu de meiden zo goed als volwassen zijn vind ik het helemaal wat gekunseld overkomen

vrijdag 30 juni 2023 om 18:16
Waar heb je dat gehoord?, ik ben nu aan het werk en wil het graag terugkijkenKoffieverkeerd schreef: ↑30-06-2023 17:59Interview met Alexia. Voor het eerst dat ik haar hoor. Een gezellige babbelkous.

vrijdag 30 juni 2023 om 22:41
Ik kan die meiden in interviews niet aanhoren. Gewoon onwijs kakkerig accent waar ik de kriebels van krijg.
Wel lief hoe Alexia praat over Amalia.
De drie meiden zijn trouwens wel alle drie heel anders qua uiterlijk. Echt 3 verschillende meiden.
Ik vind Alexia onwijs op Beatrix lijken. Al heeft ze wel veel mimiek van Maxima.
Wel lief hoe Alexia praat over Amalia.
De drie meiden zijn trouwens wel alle drie heel anders qua uiterlijk. Echt 3 verschillende meiden.
Ik vind Alexia onwijs op Beatrix lijken. Al heeft ze wel veel mimiek van Maxima.
vrijdag 30 juni 2023 om 23:20
Denk dat Alexia de nieuwe Madeleine van Zweden van wordtkoreana schreef: ↑29-06-2023 07:29Gisteravond de docu bij Blauw Bloed gezien over Alexia.

Madeleine werd vroeger altijd de party-prinses genoemd.
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 30 juni 2023 om 23:31
zaterdag 1 juli 2023 om 10:12
Madeleine is ook niet zo populair. Het valt me mee zoals Sofia geaccepteerd is, want die stond toch wat dubieus bekend als model, maar die lijkt helemaal geaccepteerd te zijn.
Madeleine woont in Florida, en ze zouden naar Zweden terugverhuizen, maar dat is uitgesteld.
Het feit dat ze vooral buiten Zweden woonden, maar wel gemeenschapsgeld kregen, viel en valt slecht in Zweden. Dat echtgenoot Chris geen enkele belangstelling heeft voor Zweden en er formeel ook niet wil wonen zet kwaad bloed, ook vanwege het feit dat hij categoriek weigert om Zweeds te leren.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 1 juli 2023 om 10:14
Ik vind Ariane leuk. Die lijkt wat 'onzichtbaar' omdat Amalia natuurlijk troonopvolger is en Alexia opvallend is, maar laat die maar schuiven! Volgens mij vindt die het als 3e wel prima en zit ze goed in haar vel.
Wat is ze trouwens lang! Volgens mij steekt ze zelfs boven haar zussen uit.
Wat is ze trouwens lang! Volgens mij steekt ze zelfs boven haar zussen uit.
zaterdag 1 juli 2023 om 15:22
Ik hoor niet bij de doelgroep maar hoop oprecht dat ze er iets aan hebbenOlleGrieze schreef: ↑01-07-2023 15:04De koning heeft excuses aangeboden! Ik zat een beetje bang af te wachten tijdens de speech maar ze kwamen: helder en duidelijk!
Maar mensen gaan voorbij

zaterdag 1 juli 2023 om 15:27
Het leek wel alsof ze steeds opzij naar Maxima keek voor goedkeuring, maar misschien stonden daar ook wel journalisten.Koffieverkeerd schreef: ↑30-06-2023 17:59Interview met Alexia. Voor het eerst dat ik haar hoor. Een gezellige babbelkous.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in