halara kleding
maandag 3 juli 2023 om 10:20
Ik was op vinted aan het kijken naar halara kleding. ik ken het merk van de eeuwige reclames op social media maar heb nog nooit wat gekocht.
Op vinted valt de prijs wel mee maar is iemand bekend met de maatvoering?
ik draag normaal een maat 36. ik ben 166 lang. Valt het eingzins op maat of moet ik uitwijken naar xs of m?
en is het een beetje de moeite waard?
Op vinted valt de prijs wel mee maar is iemand bekend met de maatvoering?
ik draag normaal een maat 36. ik ben 166 lang. Valt het eingzins op maat of moet ik uitwijken naar xs of m?
en is het een beetje de moeite waard?

maandag 3 juli 2023 om 10:32
Ik heb hele andere maten dan jij, maar er staat een maattabel bij met taille/heup/borstomtrek en in mijn geval klopt de maat met die cms. Het is ongetwijfeld fast fashion, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wel fan ben. Ik heb inmiddels jurken, shorts en lange broeken bij ze besteld en de stof is zacht en de kleding behoorlijk flatterend. Check ook de recensies op de site mét foto. Dat heeft mij veel inzicht gegeven in welke modellen wel bij mijn figuur staan en welke niet.
maandag 3 juli 2023 om 11:39

maandag 3 juli 2023 om 11:51
LuciFee2023 schreef: ↑03-07-2023 11:39Ik vind geen fast fashion. Maar goed vind ik van H&M ook niet, ik draag meest van hen ook gewoon lang. Het is geen shein of ali of temu-rommel.
Ik heb aantal broeken en mijn oudste wat sporttops en tennisrok/broekjes.
Prima spul en blijft ook mooi na herhaaldelijk wassen. Ik ben fan.
Nee eens, het is zeker een klasse hoger dan Shein of Alibaba. En uiteindelijk gaat het er ook om hoe lang en hoe vaak je iets draagt. En mijn indruk is ook dat de kleding van Halara wel even mooi blijft.
maandag 3 juli 2023 om 12:04
maandag 3 juli 2023 om 12:10
Klopt het dat er geen Nederlandse webwinkel is?
Het aanbod is enorm, wat is jullie favoriete item qua pasvorm/type en qua materiaal/stof voor lange broeken?
(Ik zoek nog een lekker zittende, maar toch flatteuze, iets wijdere/lossere broek, maar op de afbeeldingen lijken ze vaak veel te lang -er ligt stof op de grond- en dan loop je toch steeds op de onderkant van die broek?)
Het aanbod is enorm, wat is jullie favoriete item qua pasvorm/type en qua materiaal/stof voor lange broeken?
(Ik zoek nog een lekker zittende, maar toch flatteuze, iets wijdere/lossere broek, maar op de afbeeldingen lijken ze vaak veel te lang -er ligt stof op de grond- en dan loop je toch steeds op de onderkant van die broek?)
originalheleen wijzigde dit bericht op 03-07-2023 12:18
7.76% gewijzigd
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
maandag 3 juli 2023 om 12:11
Hmmm, in dat geval kan ik de Asana van Nine Pine aanraden (ook via Instagram 'ontdekt'). Die heb je in 4 verschillende lengtematen.OriginalHeleen schreef: ↑03-07-2023 12:10Klopt het dat er geen Nederlandse webwinkel is?
(Ik zoek nog een lekker zittende, maar toch flatteuze, wat wijdere broek, maar op de afbeeldingen lijken ze vaak TE lang en dan loop je toch steeds op de onderkant van die broek?)
maandag 3 juli 2023 om 12:20
Bedankt!! Ik kende wel de jogger (met elastiek bij de enkels) die lijkt me trouwens heerlijk als huisbroek, maar zie nu dat de Asana idd straight leg is.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
maandag 3 juli 2023 om 12:23
Ik vind hem heel fijn. En als je nieuwe klant bent kun je 10% korting krijgen (scheelt al snel 9 euro). Ik ben fan. (Heb geen aandelen en ben ook geen influencer of zo, haha.)OriginalHeleen schreef: ↑03-07-2023 12:20Bedankt!! Ik kende wel de jogger (met elastiek bij de enkels) die lijkt me trouwens heerlijk als huisbroek, maar zie nu dat de Asana idd straight leg is.

maandag 3 juli 2023 om 14:57
OriginalHeleen schreef: ↑03-07-2023 12:10(Ik zoek nog een lekker zittende, maar toch flatteuze, iets wijdere/lossere broek, maar op de afbeeldingen lijken ze vaak veel te lang -er ligt stof op de grond- en dan loop je toch steeds op de onderkant van die broek?)
Ik heb de cargo pants en dan qua lengte 'petite'. Die is voor mij goed en ik ben niet lang (1,68m).
maandag 3 juli 2023 om 15:25
LuciFee2023 schreef: ↑03-07-2023 11:39Ik vind geen fast fashion. Maar goed vind ik van H&M ook niet, ik draag meest van hen ook gewoon lang. Het is geen shein of ali of temu-rommel.
Ik heb aantal broeken en mijn oudste wat sporttops en tennisrok/broekjes.
Prima spul en blijft ook mooi na herhaaldelijk wassen. Ik ben fan.
Wat is het voor stof?
•
maandag 3 juli 2023 om 15:45
maandag 3 juli 2023 om 17:05
Thanks!LuciFee2023 schreef: ↑03-07-2023 15:45Geen idee. Het verschilt per item/broek, ik heb joggers en flare yogabroek en 2 nepjeans en dochter heeft sportbroekjes en tennisrok/broekje. Allemaal zacht en stretchy.
Ik denk dat je op de site wel kan zien wat voor stof het is.
•

maandag 3 juli 2023 om 19:02
maandag 3 juli 2023 om 21:17
dinsdag 4 juli 2023 om 11:10
Had ik ook, kreeg creditbedrag en heb de juiste maat besteld van die credit.ninon schreef: ↑03-07-2023 21:17Ik heb 3 rokken en 2 broeken van Halara, leuk voor festivals. Maat is goed en ik ben fan. Ik wilde 1 broek terugsturen omdat deze veel te lang was, maar na wat heen en weer ge-mail (return policy is wat vaag) mocht ik ‘m houden met de mededeling er een vriendin blij mee te maken of te doneren![]()
Jaja.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in