Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
Maybe zal ze that well eens doen,is she preparing een big klapper...
quote:Chardonnay schreef op 27 juni 2009 @ 23:01:

[...]

She is not je verloofde toch? Anders had je me het toch wel told?

No no, Micky is no verloofde hoor, noooooo, not in a miljoen jaar ook....Ik verloof me alone met leuke mensen.

Micky is meer een ex-client. I had not zulke warme connections with her.
Tell us meer, Eleonora we hangen aan your lips. If you don't tell us meer, than is er shit aan de knikker

(dat laatste is a joke hoor, ik wil die uitdrukking de whole week al hier neerputten ).
Stressed is just desserts spelled backwards
Yeah Leo, tell ons meer over MH.
yasmijn ! "Cokey" !!!!! HAHAAHAHA,
Well I heb al wat gutts gespilld in dit topic hoor, in the beginning dan he.....

That I worked op het agentschap waar zij bij zat en that ze nooit eyes had voor people like me, tot ze op een dag came to the office en haar agent er not was, then I was goed genoeg om haar photo's van Patricia Steur te belooken en her the heaven in te praisen bijvoorbeeld. And that I thinks she has hardly a sense of humor.

When I was a casting director, she was all over me, dat then weer wel when she was at the office. I found her een beetje nogal een opportunist from the top shelf. Altijd wel heel friendly and polite trouwens, that I must her aftergiven.
quote:vivelle schreef op 28 juni 2009 @ 20:02:

yasmijn ! "Cokey" !!!!! HAHAAHAHA,Tis toch zo.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Look! Mickey had nu ook her eigen twitter! So she kan talk to the child from te bill en verder opscheppen over her fabulous leven.

twitter

and wij kunnen haar nu also gaan stalken.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 29 juni 2009 @ 08:24:

Look! Mickey had nu ook her eigen twitter! So she kan talk to the child from te bill en verder opscheppen over her fabulous leven.

When je complain over de aandacht van de media, then je gaat toch not make een twitter account????? So that iedereen kan mee readen over everything!!!!

Nee hoor, Mickey is a bitch die enjoys the media attention. En all her interviews die ze heeft gegeven. Grazia, Glossy, whatever. ...
Oow she is twittering met adam. They lay allebei on their own side of patreecia's bed, en hij twitters her, en she twitters him back. Wat a relation. Child of the bill is totally from God loose. She stands with her blote tieten in a blaadje
Dochter Patricia Paay net zo naakt als Micky

Dat meldt de website miljonair.nl, die twee weken geleden een foto van een naakte Micky Hoogendijk publiceerde.

Volgens de website ging de dochter van Patricia, Christina Curry, uit de kleren voor het tijdschrift Glossy, waar deze week een groot dubbelinterview met Patricia Paay en Yolanthe Cabau van Kasbergen in staat.

'Verguld van trots'

Precies op dezelfde manier als Micky Hoogendijk eerder poseerde, is nu de blote rug van Christina te zien, slechts bedenkt met sieraden.

Miljonair.nl laat weten trots te zijn op de 'kopie'. 'Wij van Miljonair missen in dit kader nog de bilpartij. Maar zijn verder verguld van trots: Niet eerder was een foto uit ons blad de bron van inspiratie voor een shoot in een ander blad', staat op de website te lezen.

Adam Curry

Micky kwam vorige maand uitgebreid in het nieuws toen bekend werd dat ze een relatie heeft met Adam Curry, de man van Patricia Paay die haar daarom verliet.
hier staat de foto:

http://www.miljonair.nl/
Oh, ik ben so glad dat Micky nu too has twitter. Stel je fore that we not continue kunnen knowen wat ze doet.
From eddum zijn twitter.

@mickyhoogendijk Oatmeal, my favourite! x

about 6 hours ago from TTYtter

Wat een voorbeeld for us all. The way zij communiceren is een voorbeeld for everyone, isn't it?
Another twitter message van Eddum

@bartettekoven snapt het echt niet. Ik heb geen baat aan nederlandse media. Not my market anymore dude. Especially mainstream media.

12:21 PM Jun 26th from web

Geen baat aan de nederlandse media? His dutch becomes worse and worse. Ik don't know what ik moet finden van die foto van the child of the bill. What will she daarmee sayen? She poseert op the same way als de minnares from her father. A bit oedipaal if you het my asks
mustard .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Was you zo much mustard BGB dat je hebt to wiss the hele message?
quote:dolfje schreef op 30 juni 2009 @ 17:16:

Was you zo much mustard BGB dat je hebt to wiss the hele message?Yes , I dacht news te vertellen about the Girl of the bill , that her blote twitters waren te zien in een magazine , maar that hadden you guys al geread already .
http://twitter.com/MickyHoogendijk
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2009 @ 23:04:

http://twitter.com/MickyHoogendijk

Volgens mij is dit nep....

Wat denken jullie?
Why doe jij think zo ?
quote:Petrokia schreef op 30 juni 2009 @ 23:33:

[...]

Volgens mij is dit nep....

Wat denken jullie?Jij think that Micky is te stupid om te twitteren?
ik think het is echt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juni 2009 @ 23:35:

Why doe jij think zo ?

I think Mickey is a smart aunt. Nu everyone over haar heen drops dat she too veel media attention op herself af calls vind ik het strange dat ze gaat Kwetteren. Ligt mij er ff too fat bovenop.

There-om think ik this.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven