Kobo plus in het buitenland
zondag 16 juli 2023 om 20:46
Binnenkort gaan wij op vakantie en neem ik mijn eReader Kobo plus mee. Ik heb al diverse boeken gedownload. Ik lees echter dat ik maximaal 15 boeken offline kan lezen. Nu denk ik dat ik het daar prima mee red, maar stel dat ik toch aan die 15 kom, kan ik dan contact maken met de Wifi van het hotel, synchroniseren en weer verder lezen of werkt dit niet zo?

zondag 16 juli 2023 om 21:14
Ik ook!
zondag 16 juli 2023 om 22:33
Ik synchroniseer ook met mn telefoon of de hotelwifi.
Heb de kobo app op mn telefoon, dus kan daar boeken zoeken en die staan dan direct op mn ereader.
Of gewoon direct op mn ereader in de koboshop, maar vind dat niet echt handig zoeken.
Maar ik heb ook kobo plus en heb eigenlijk nog nooit een melding gekregen dat ik teveel boeken had, terwijl ik nooit boeken zelf verwijder. Hoe werkt dat?
Heb de kobo app op mn telefoon, dus kan daar boeken zoeken en die staan dan direct op mn ereader.
Of gewoon direct op mn ereader in de koboshop, maar vind dat niet echt handig zoeken.
Maar ik heb ook kobo plus en heb eigenlijk nog nooit een melding gekregen dat ik teveel boeken had, terwijl ik nooit boeken zelf verwijder. Hoe werkt dat?
maandag 17 juli 2023 om 15:03
Je moet ze dan opnieuw downloadenLoiseauBicyclette schreef: ↑16-07-2023 22:33Ik synchroniseer ook met mn telefoon of de hotelwifi.

maandag 17 juli 2023 om 22:13
Mijn recente ervaring (en n teleurstelling want ik had vooraf te weinig research gedaan..). Boeken die je in NL erop zet kun je gewoon in het buitenland weer synchroniseren en opnieuw downloaden. Je kunt echter GEEN nieuwe titels met je abonnement erop zetten (dus wel betaalde boeken, maar geen boeken die binnen je abonnement vallen). Dat kan blijkbaar alleen in NL en Belgie.
Je kunt dan wel met je telefoon een VPN aanmaken en locatie in NL kiezen, maar dat is toch wel weer wat gedoe. Zorg dus iig dat je de titels al op je reader hebt staan voor je weggaat!
Fijne vakantie!
Je kunt dan wel met je telefoon een VPN aanmaken en locatie in NL kiezen, maar dat is toch wel weer wat gedoe. Zorg dus iig dat je de titels al op je reader hebt staan voor je weggaat!
Fijne vakantie!
maandag 17 juli 2023 om 22:38
Oh dat wist ik ook niet. Maar ik heb wel in het buitenland een boek kunnen lezen wat me werd aanbevolen op mn ereader, als je klikt op 'ontdek'. Dat boek had ik niet zelf van tevoren gekozen of erop gezet, dat was echt een nieuw boek wat ik ook moest downloaden met wifi.BaBaLou schreef: ↑17-07-2023 22:13Mijn recente ervaring (en n teleurstelling want ik had vooraf te weinig research gedaan..). Boeken die je in NL erop zet kun je gewoon in het buitenland weer synchroniseren en opnieuw downloaden. Je kunt echter GEEN nieuwe titels met je abonnement erop zetten (dus wel betaalde boeken, maar geen boeken die binnen je abonnement vallen). Dat kan blijkbaar alleen in NL en Belgie.
Fijne vakantie!
woensdag 19 juli 2023 om 10:18
BaBaLou schreef: ↑17-07-2023 22:13Mijn recente ervaring (en n teleurstelling want ik had vooraf te weinig research gedaan..). Boeken die je in NL erop zet kun je gewoon in het buitenland weer synchroniseren en opnieuw downloaden. Je kunt echter GEEN nieuwe titels met je abonnement erop zetten (dus wel betaalde boeken, maar geen boeken die binnen je abonnement vallen). Dat kan blijkbaar alleen in NL en Belgie.
Fijne vakantie!
Datkan wel wanneer je je boeken via je telefoon toevoegd, en dan synchroniseer. Ik stel mijn telefoon regelmatig in via een VPN op UK, en dan kan ik Engelstalige boeken downloaden. Veel meer keuze. Waarschijnlijk is er niet zoveel keuzemogelijkheden voor Nederlandstalige boeken in Engeland. En kan je ze dan niet downloaden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in