miskoop

vrijdag 21 juli 2023 om 20:03
Oh ja, miskopen genoeg gedaan in mijn leven.
Schoenen die tijdens het passen echt prima zitten, maar waarmee ik halverwege de werkdag alleen nog maar huilend in een hoekje wil zitten.
Lippenstift die online, of zelfs fysiek op mijn hand, hartstikke mooi is, maar op mijn lippen toch heel anders oogt.
Parfum die ik online gekocht heb zonder eerst te ruiken, gewoon omdat iemand anders er zo enthousiast over was.
Vroeger: van die buikspier-massage-stroomstoot martelwerktuigen en andere fitness apparatuur
Een LED-masker voor je gezicht, tegen huidveroudering. Heeft me een pigmentvlek opgeleverd die nu, na twee jaar, nog steeds niet weg is.
Ik kom straks ongetwijfeld nog wel op meer.
Schoenen die tijdens het passen echt prima zitten, maar waarmee ik halverwege de werkdag alleen nog maar huilend in een hoekje wil zitten.
Lippenstift die online, of zelfs fysiek op mijn hand, hartstikke mooi is, maar op mijn lippen toch heel anders oogt.
Parfum die ik online gekocht heb zonder eerst te ruiken, gewoon omdat iemand anders er zo enthousiast over was.
Vroeger: van die buikspier-massage-stroomstoot martelwerktuigen en andere fitness apparatuur
Een LED-masker voor je gezicht, tegen huidveroudering. Heeft me een pigmentvlek opgeleverd die nu, na twee jaar, nog steeds niet weg is.

vrijdag 21 juli 2023 om 20:06
Oh, en een knalgeel leren jack. Ik wil dat eigenlijk ook niet wegdoen, maar wat me bezielde...? Het is een prachtig jack, maar de kleur staat me niet echt en de stijl past eigenlijk ook niet echt bij me. Het was nog duur ook. En echt mooi, maar niet bij mij en ik vraag me echt af waarom ik dacht van wel.
vrijdag 21 juli 2023 om 20:31
Een blauwe leren kokerrok. Geen idee wat me bezielde, heb m nog nooit aangehad.
Laarzen, diverse paren laarzen, die wel mooi waren maar waar ik slecht op kon lopen.
Stoelen die niet lekker zitten.
Talloze lippenstiften in de verkeerde kleuren.
Foundations die ik toch nooit opsmeer omdat ik gruw van het gevoel.
Miskopen zat
Laarzen, diverse paren laarzen, die wel mooi waren maar waar ik slecht op kon lopen.
Miskopen zat

vrijdag 21 juli 2023 om 21:08
net meer dan 40 min. het alreeds gevervde werd de kleur die ik wilde, maar het grijze bleef grijs. En dat grijze wilde ik nu net weghebben. (ik ben lichtbruin met grijs van mezelf)

vrijdag 21 juli 2023 om 21:15

doet me denken aan dat ik ooit plastick op mijn benen plakte, met het idee dat ik hier plaatselijk dunner van zou worden, kon er nouwelijks mee lopen en zweten als een otter, zo'n dik plastick gebeuren om je benen

anoniem_6522f9851fa26 wijzigde dit bericht op 22-07-2023 17:54
3.14% gewijzigd

vrijdag 21 juli 2023 om 21:30
helaas heel herkenbaar. foundation doe ik ook niet. behalve soms, koop ik een missert.Ginevra schreef: ↑21-07-2023 20:31Een blauwe leren kokerrok. Geen idee wat me bezielde, heb m nog nooit aangehad.
Miskopen zat![]()
zaterdag 22 juli 2023 om 08:09
Ik laatst, geinfluenced…
Een buis (materiaal van de zwemdrijver) waar je je haar omheen draait en dat je ‘s ochtends wakker wordt met weelderige krullen. Dat ding was zo hard en onbuigzaam dat het al een crime om mijn haar er omheen te draaien en vast te zetten. En toen dat eenmaal een beetje gelukt was kon ik er niet op liggen, dus binnen 5 seconden alles losgemaakt en ding aan de katten gegeven om op los te gaan met hun nagels
Een buis (materiaal van de zwemdrijver) waar je je haar omheen draait en dat je ‘s ochtends wakker wordt met weelderige krullen. Dat ding was zo hard en onbuigzaam dat het al een crime om mijn haar er omheen te draaien en vast te zetten. En toen dat eenmaal een beetje gelukt was kon ik er niet op liggen, dus binnen 5 seconden alles losgemaakt en ding aan de katten gegeven om op los te gaan met hun nagels
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
zaterdag 22 juli 2023 om 08:13
HerkenbaarJufjoke schreef: ↑21-07-2023 20:03Oh ja, miskopen genoeg gedaan in mijn leven.

https://www.lidl.be/p/nl-BE/crivit-buik ... p100347831
zaterdag 22 juli 2023 om 08:20
Wij hebben een vrij kleine tuin, wel met twee tuinsets erin. Eroverheen hangt een enorme boom van de achterburen die ons enorm veel overlast geeft door 2x per jaar uitvallend blad en vogels die erin nestelen.
Omdat ik het zat was 2x per week alles in de tuin aan de kant te schuiven om alles bij elkaar te vegen heb ik een goedkope bladblazer gekocht. Wat een onding. De blaasstand is veel te hard en ongecontroleerd waardoor de bladeren als een soort tornado door de tuin razen. De zuigstand doet stiekem ook een beetje blazen waardoor een gedeelte alsnog weggeblazen wordt. En de verhakselaar zit na twee blaadjes verstopt.
Omdat ik het zat was 2x per week alles in de tuin aan de kant te schuiven om alles bij elkaar te vegen heb ik een goedkope bladblazer gekocht. Wat een onding. De blaasstand is veel te hard en ongecontroleerd waardoor de bladeren als een soort tornado door de tuin razen. De zuigstand doet stiekem ook een beetje blazen waardoor een gedeelte alsnog weggeblazen wordt. En de verhakselaar zit na twee blaadjes verstopt.
zaterdag 22 juli 2023 om 08:40
Toen ik weer eens tussen onze troep op zolder kwam zag ik weer die enorme sporthoepel staan voor volwassenen om lekker fit te worden.
Dat ding heb ik een paar keer er bij gepakt en daarna nooit meer gebruikt.
Verder alweer op de markt laatst zo'n frutsel gekocht waarmee ze binnen no time een leuke knot in mijn haar draaien.
Mij lukt het zelf alleen nooit. Is maar een paar euro maar ook weer troep in huis.
Weggooien maar en er over een jaar of twee weer opnieuw intrappen
Dat ding heb ik een paar keer er bij gepakt en daarna nooit meer gebruikt.
Verder alweer op de markt laatst zo'n frutsel gekocht waarmee ze binnen no time een leuke knot in mijn haar draaien.
Mij lukt het zelf alleen nooit. Is maar een paar euro maar ook weer troep in huis.
Weggooien maar en er over een jaar of twee weer opnieuw intrappen

zaterdag 22 juli 2023 om 11:03
zaterdag 22 juli 2023 om 11:14
Vorig jaar heb ik een jumpsuit gekocht, een donkerblauwe met kleine gekleurde hartjes.
Online stond die heel mooi op het model en eenmaal thuis was de fitting ook perfect. Mijn man zei meteen, je lijkt op een clown. Was ik het niet mee eens, dus gehouden. Had ik maar naar hem geluisterd, want het is echt net een clownspak. Een keer aangehad en mijn vriendin zei voorzichtig dat het niet mijn beste look was haha.
Online stond die heel mooi op het model en eenmaal thuis was de fitting ook perfect. Mijn man zei meteen, je lijkt op een clown. Was ik het niet mee eens, dus gehouden. Had ik maar naar hem geluisterd, want het is echt net een clownspak. Een keer aangehad en mijn vriendin zei voorzichtig dat het niet mijn beste look was haha.

zaterdag 22 juli 2023 om 14:17
Ik heb me een keer een duur setje kleding aan laten praten door een verkoopster, dat ik geen enkele keer gedragen hebt. Het was totaal niet mijn stijl en ook nog eens hele dunne stof terwijl ik een koukleum ben. Ik vond het toen ik thuis was eigenlijk direct al lelijk, geen idee waarom ik niet teruggegaan ben om het te ruilen. Wel heb ik sindsdien geen enkel kledingstuk meer gekocht waarvan ik niet helemaal zeker ben dat ik het geweldig vind. Dus leerzaam was het wel.

zaterdag 22 juli 2023 om 17:48
Juniper_ schreef: ↑22-07-2023 08:09Ik laatst, geinfluenced…

Wel fijn voor je katten.

zaterdag 22 juli 2023 om 17:52
Zo heb ik een mooie zachte jas van Maje in mijn kast hangen. Camel was de beschrijving maar is gewoon oranje. Wat me niet staat.. ooit op Vinted geplaatst, maar daar zit iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij. Dus ik heb die jas nog steeds. Ongedragen.Jufjoke schreef: ↑21-07-2023 20:06Oh, en een knalgeel leren jack. Ik wil dat eigenlijk ook niet wegdoen, maar wat me bezielde...? Het is een prachtig jack, maar de kleur staat me niet echt en de stijl past eigenlijk ook niet echt bij me. Het was nog duur ook. En echt mooi, maar niet bij mij en ik vraag me echt af waarom ik dacht van wel.
anoniem_6522f9851fa26 wijzigde dit bericht op 22-07-2023 17:58
Reden: Foutje
Reden: Foutje
0.31% gewijzigd

zaterdag 22 juli 2023 om 18:18
Honingbij_ schreef: ↑22-07-2023 08:20Wij hebben een vrij kleine tuin, wel met twee tuinsets erin. Eroverheen hangt een enorme boom van de achterburen die ons enorm veel overlast geeft door 2x per jaar uitvallend blad en vogels die erin nestelen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in