Regen

woensdag 2 augustus 2023 om 10:13

woensdag 2 augustus 2023 om 10:17
Als ik een klein stukje moet lopen en het niet te hard waait dan vind ik een paraplu leuk. Als ik ga fietsen en het niet plenst en niet koud is dan probeer ik het nog wel zonder regenkleding, een t-shirt en zomerbroek drogen zo weer op. Ja, en anders een regenjas en als het echt hard regent en ik tijd heb om hem aan te trekken doe ik ook een regenbroek aan. Eenmaal ingepakt in de regen (of niet ingepakt) kan ik best van regen genieten. Mijn haar ontploft er wel van trouwens.

woensdag 2 augustus 2023 om 10:30
Op de fiets een poncho en een regenbroek.
Als ik moet lopen en er is niet veel wind dan een paraplu.
Ik vind het altijd alleen lastig wat ik voor schoeisel aan moet; in de zomer op de fiets. Heb voornamelijk sneakers van een mesh-achtig materiaal, dat schiet natuurlijk niet op. ('s Winters draag ik laarsjes.)
Als ik moet lopen en er is niet veel wind dan een paraplu.
Ik vind het altijd alleen lastig wat ik voor schoeisel aan moet; in de zomer op de fiets. Heb voornamelijk sneakers van een mesh-achtig materiaal, dat schiet natuurlijk niet op. ('s Winters draag ik laarsjes.)
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.

woensdag 2 augustus 2023 om 10:47
Ik wacht meestal even maar ik heb niet veel geduld, dus ik schat in of mijn jas de verwachte hoeveelheid regen buiten kan houden, en ook het hoofdgedeelte natuurlijk, en is dat niet genoeg dan kies ik tussen een plu of een plastic overjas, dus over mijn gewone jas heen. Ze hebben allebei nadelen: een plu laat een spoor na in winkels of in de gang bij je vriendin dus dan zijn ze daar niet blij, en een regenjas drupt zelf ook, in je gezicht, over je handen en op de grond.
Maar goed ik bestudeer dus de radar eerst.
Maar goed ik bestudeer dus de radar eerst.
Dan moet het maar zoals het kan

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in