Wat betaal jij bij de kapper?
vrijdag 4 augustus 2023 om 14:41
Mijn vaste kapster is gestopt, dus ik ben op zoek naar een nieuwe kapsalon. Maar ik schrik nogal van de prijzen, dus ik ben heel benieuwd wat jullie normaal gesproken betalen bij de kapper.
Bij mijn oude kapper betaalde ik €90,- voor wassen, knippen, highlights en föhnen. Als ik op de websites van andere salons hier in de buurt kijk, ben je daar voor alleen de highlights al minstens €120,- kwijt en daar komt dan nog minimaal €50,- bij voor het knippen.
Was mijn oude kapper nou zo goedkoop of zijn de andere salons zo duur? Wat betalen jullie voor knippen en kleuren?
Bij mijn oude kapper betaalde ik €90,- voor wassen, knippen, highlights en föhnen. Als ik op de websites van andere salons hier in de buurt kijk, ben je daar voor alleen de highlights al minstens €120,- kwijt en daar komt dan nog minimaal €50,- bij voor het knippen.
Was mijn oude kapper nou zo goedkoop of zijn de andere salons zo duur? Wat betalen jullie voor knippen en kleuren?
vrijdag 4 augustus 2023 om 16:45
Laatste keer was het 83 euro voor wassen, knippen, verven en droog fohnen.
Qua verf mengen ze altijd 2 kleuren door elkaar zodat het meer matched met mijn eigen haarkleur.
Ik denk niet dat het echt heel duur is, in vergelijking met andere kappers in de buurt, maar toen ik daar voor het eerst kwam jaren geleden was hetzelfde nog 63 euro. Corona en de inflatie heeft er wel ingehakt denk ik.
Qua verf mengen ze altijd 2 kleuren door elkaar zodat het meer matched met mijn eigen haarkleur.
Ik denk niet dat het echt heel duur is, in vergelijking met andere kappers in de buurt, maar toen ik daar voor het eerst kwam jaren geleden was hetzelfde nog 63 euro. Corona en de inflatie heeft er wel ingehakt denk ik.

vrijdag 4 augustus 2023 om 18:13
Ik ga 1 à 2 keer per jaar.
Vorige keer gratis geknipt door mijn moeder.
Keer ervoor - jaar geleden - 64 euro voor wassen-knippen-drogen.
Elke kapperszaak is hier ongeveer even peper-duur.
Intussen zullen ze wel weer opgeslagen zijn.
(Elk jaar kletsen ze er wel weer een paar euro bij. Index.)
Aan kleuren wil ik nog niet denken, dan ben ik failliet
.
Dan zal ik snel aan 120 à 150 euro zitten.
Vorige keer gratis geknipt door mijn moeder.
Keer ervoor - jaar geleden - 64 euro voor wassen-knippen-drogen.
Elke kapperszaak is hier ongeveer even peper-duur.
Intussen zullen ze wel weer opgeslagen zijn.
(Elk jaar kletsen ze er wel weer een paar euro bij. Index.)
Aan kleuren wil ik nog niet denken, dan ben ik failliet

Dan zal ik snel aan 120 à 150 euro zitten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

vrijdag 4 augustus 2023 om 18:56
vrijdag 4 augustus 2023 om 19:10
Ik ga zo eens in het half jaar (of minder vaak) naar de kapper. In januari en in juni betaalde ik voor alleen knippen € 23,75. Mijn haren was ik thuis, verven hoeft van mij niet.
(Ik zie nu op de website van mijn kapper staan dat ze op dit moment voor knippen € 25,50 rekenen.)
(Ik zie nu op de website van mijn kapper staan dat ze op dit moment voor knippen € 25,50 rekenen.)
In this mad house we must all survive
vrijdag 4 augustus 2023 om 19:13
Wat verschrikkelijk duur, ik betaal 26 euro, voor knippen en drogen (wassen doe ik zelf)AnAppleADay schreef: ↑04-08-2023 14:55Ik betaal 51 euro voor wassen/knippen/drogen.
Ik kleur het niet maar net even gekeken en mij kapper vraagt daar nog 71,- voor, dus dan zou je uitkomen op 122.
lila01 wijzigde dit bericht op 04-08-2023 19:17
7.59% gewijzigd
vrijdag 4 augustus 2023 om 19:14
tortelduif schreef: ↑04-08-2023 15:13Mijn kapper is ook flink duurder geworden. Ik betaal nu 80 euro voor wassen/knippen/föhnen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in