Plus-size wetsuit

07-08-2023 08:52 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo!

Ik doe regelmatig watersporten. Ooit nam ik een wetsuit over van iemand in de maat 48-50. Deze is aan vervanging toe. Ik ben aan het googlen en er is niet heel veel aanbod.
Ik ben echt op zoek naar een full body wetsuit, die tot een graad of 12 goed te gebruiken is.
Iemand een goede tip!?
Ouder1980-2de schreef:
07-08-2023 14:09
Dat is echt heel ver rijden voor ons, meer dan 4 uur 🤣
Maar ik wil nog kamperen, dus daar in de buurt is leuk!
Je kunt hier ook surfen en kiten (in je nieuwe pak)!
;-)
Wat eten we vanavond?
Brokkel* schreef:
08-08-2023 14:11
Ik heb zelf een via Amazon gekocht, maar een mannending, dus sluit niet aan op jouw vraag.

Ik volg plussizepaddler op instagram, al is ze wel gestopt met haar plussizepaddle-activiteiten. Het blijft een goed account voor bodypositivity en haar wateravonturen.
Ja dat kan toch gewoon? Heb je ergens specifiek op gelet? Mannen hebben vaak meer ruimte boven, en dat heb ik nodig.

Thanks voor je andere tip!
makreel schreef:
08-08-2023 17:12
Je kunt hier ook surfen en kiten (in je nieuwe pak)!
;-)
Ja leuk! Vorig jaar op het Markermeer gedaan, was fantastisch!
Brokkel* schreef:
08-08-2023 14:09
In VK zijn ze meer inclusive wat betreft plussizewear. Helaas zitten ze niet meer in de EU, waardoor verzending wel een ding is. Ik heb bovenstaande niet gecheckt of ze ook verzenden naar NL. En anders even contact opnemen. Voor deze prijs kun je nog wat verzendkosten hebben, zeg maar ;-D
Nou de plussize verzenden ze niet naar nl…en ook niet naar Belgie. Dan stoppen ze het bestelproces :(
Brokkel* schreef:
08-08-2023 14:09
In VK zijn ze meer inclusive wat betreft plussizewear. Helaas zitten ze niet meer in de EU, waardoor verzending wel een ding is. Ik heb bovenstaande niet gecheckt of ze ook verzenden naar NL. En anders even contact opnemen. Voor deze prijs kun je nog wat verzendkosten hebben, zeg maar ;-D
Nou de plussize verzenden ze niet naar nl…en ook niet naar Belgie. Dan stoppen ze het bestelproces :(
Ouder1980-2de schreef:
08-08-2023 19:27
Ja dat kan toch gewoon? Heb je ergens specifiek op gelet? Mannen hebben vaak meer ruimte boven, en dat heb ik nodig.

Thanks voor je andere tip!
Ik heb de plussize maat nodig voor mijn heupen. Boven heb ik minder en paste binnen de maattabel. Het zit wel strak boven, maar ik heb voldoende bewegingsruimte. Ik heb hem gepast en in de kast gedaan. Toen werd het ineens prachtig weer (mei). Ik hoop dit jaar in het naseizoen zo lang mogelijk door te gaan en dan ben ik benieuwd of ik hem ga dragen. In de praktijk zie ik vooral mensen doorgaan in hun warmere sportkleding.
Ouder1980-2de schreef:
08-08-2023 19:30
Dat is heel stom. Dan weer ik het niet.
Ouder1980-2de schreef:
08-08-2023 10:55
Vind ik superlief als je dat wil doen!
Ik ben er niet veel wijzer van geworden. Kennelijk komt er wel eens een leverancier langs met pakken om te passen, dus daar slagen ze dan. Ik vond met googelen nog wel een webshop waar ze grote damesmaten verkopen.
https://www.openwaterswimmingshop.nl/wi ... uit-dames/
Nou ondertussen had ik alle hits op Vinted aanstaan en komt er via Spanje een wetsuit aan 🤣. Dus een wetsuit van een winkel uit de ik die niet aan Nederland levert, maar wel in Spanje blijkbaar: lucky me!
Ja, gelukt! Fijn!
Ik heb laatst een XXL wetsuit gekocht bij triatlon accessoires. nl. Misschien nog een optie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven