Binnenzool los, hoe vastmaken?
woensdag 9 augustus 2023 om 08:12
woensdag 9 augustus 2023 om 08:33
Ik probeer een schatting te maken welke soort lijm het beste verbindt aan beide materialen en daar bestaan ook tabellen voor.
Sommige binnenzolen bestaan uit een bepaald materiaal wat heel lastig lijmt met de standaard huislijmsoorten maar ik denk dat ik zelf wel een poging zou gaan wagen met textiellijm, maar ja ik heb experimenteerdrang.
Sommige binnenzolen bestaan uit een bepaald materiaal wat heel lastig lijmt met de standaard huislijmsoorten maar ik denk dat ik zelf wel een poging zou gaan wagen met textiellijm, maar ja ik heb experimenteerdrang.

Dan moet het maar zoals het kan
woensdag 9 augustus 2023 om 09:54
tv-icoon schreef: ↑09-08-2023 08:33Ik probeer een schatting te maken welke soort lijm het beste verbindt aan beide materialen en daar bestaan ook tabellen voor.
Sommige binnenzolen bestaan uit een bepaald materiaal wat heel lastig lijmt met de standaard huislijmsoorten maar ik denk dat ik zelf wel een poging zou gaan wagen met textiellijm, maar ja ik heb experimenteerdrang.![]()
Haha, ik ga dit denk ik ook maar proberen voor ik naar de schoenmaker ga.
Such fun!1
woensdag 9 augustus 2023 om 09:54
Ja, maar die ander zit nog hartstikke vast.
Such fun!1
woensdag 9 augustus 2023 om 12:04
Of je wil je schoenen uit trekken en je sok zit vast gelijmdCharlie591 schreef: ↑09-08-2023 09:55Idd schoenmaker. Als het niet goed is zit je straks nog met een schoen vol
lijmresten ook. Schoenmaker weet als het goed is wat ie doet.

donderdag 10 augustus 2023 om 14:59

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in