Mode & Beauty alle pijlers

Binnenzool los, hoe vastmaken?

09-08-2023 08:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Potdikkie, dat heb ik weer. Superleuke sneakers van Fila, heb ze nu een paar maanden. Draag ze niet elke dag. Maar nu zit ineens de binnenzool van de ene schoen los, en die schuift tijdens het lopen naar achter en omhoog O_o Hoe zet ik dat ding vast? Zou kledinglijm sterk genoeg zijn?
Such fun!1
Ik lees mee, want ik heb dit ook bij mijn Hoff sneakers! Bloedirritant!
Even langs de schoenmaker
Textiellijm, of schoenmaker.

Of gewoon terugsturen ivm garantie. Heb je ook geen probleem als je scheef lijmt oid.
Ik probeer een schatting te maken welke soort lijm het beste verbindt aan beide materialen en daar bestaan ook tabellen voor.

Sommige binnenzolen bestaan uit een bepaald materiaal wat heel lastig lijmt met de standaard huislijmsoorten maar ik denk dat ik zelf wel een poging zou gaan wagen met textiellijm, maar ja ik heb experimenteerdrang. ;-D
Dan moet het maar zoals het kan
Eruit halen en meteen fatsoenlijke zolen in leggen! Al die standaard zooltjes in schoenen zijn eigenlijk niet om over naar huis te schrijven :rolling:
Fatsoenlijke zooltjes zal je houding en loopcomfort alleen maar verbeteren :winkie:
Als er iets met een schoen is kun je naar de schoenmaker.
tv-icoon schreef:
09-08-2023 08:33
Ik probeer een schatting te maken welke soort lijm het beste verbindt aan beide materialen en daar bestaan ook tabellen voor.

Sommige binnenzolen bestaan uit een bepaald materiaal wat heel lastig lijmt met de standaard huislijmsoorten maar ik denk dat ik zelf wel een poging zou gaan wagen met textiellijm, maar ja ik heb experimenteerdrang. ;-D

Haha, ik ga dit denk ik ook maar proberen voor ik naar de schoenmaker ga.
Such fun!1
Almdudler schreef:
09-08-2023 08:49
Eruit halen en meteen fatsoenlijke zolen in leggen! Al die standaard zooltjes in schoenen zijn eigenlijk niet om over naar huis te schrijven :rolling:
Fatsoenlijke zooltjes zal je houding en loopcomfort alleen maar verbeteren :winkie:

Ja, maar die ander zit nog hartstikke vast.
Such fun!1
Idd schoenmaker. Als het niet goed is zit je straks nog met een schoen vol
lijmresten ook. Schoenmaker weet als het goed is wat ie doet.
Charlie591 schreef:
09-08-2023 09:55
Idd schoenmaker. Als het niet goed is zit je straks nog met een schoen vol
lijmresten ook. Schoenmaker weet als het goed is wat ie doet.
Of je wil je schoenen uit trekken en je sok zit vast gelijmd :bonk:
Nou, goed nieuws, vooralsnog. Ben even naar de schoenmaker gegaan en die heeft hem ter plekke gelijmd. En de andere zool ook, want die bleek ook los te zitten, maar die beweegt niet als ik loop. Ben benieuwd of ie nu blijft zitten!
Such fun!1
Bisonkit is prima voor dit soort dingen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven