Napraattopic 161, met geklets en gescroll

26-07-2023 17:54 3076 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 161!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 160:
overig/napraattopic-160-met-geklets/lis ... #p34789196

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solo jij woont toch in Haarlem hopelijk niet bij jou in de buurt.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/323165/h ... af-te-zien
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hehehehe, de vermiste bagage is gevonden!
Geen bijzonderheden
charlottew88 schreef:
11-08-2023 08:46
Solo jij woont toch in Haarlem hopelijk niet bij jou in de buurt.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/323165/h ... af-te-zien
Op wereldschaal uiteraard bij mij in de buurt, op stadschaal nog een behoorlijk eind weg. Kilometer of 4 gok ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Fijne dagen Hela :daisy:
Het is wat het is
Solomio schreef:
11-08-2023 08:51
Op wereldschaal uiteraard bij mij in de buurt, op stadschaal nog een behoorlijk eind weg. Kilometer of 4 gok ik.
Gelukkig. Wel balen als je daar in de buurt woont.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hela schreef:
11-08-2023 07:47
Komt helemaal goed, hoor :-D
Straks komen al m'n dochters met hun partners en mijn allerschattigste kleindochtertje :flirting: hier kamperen voor het weekend :-D
Dus het wordt sowieso fantastisch! :heart: :sun:
Wat fijn! En gelukkig heb je je koffer nu.
charlottew88 schreef:
11-08-2023 09:09
Gelukkig. Wel balen als je daar in de buurt woont.
Ik kan de rook niet eens zien, maar ik vermoed dat mijn sensatiebuuv van 3 hoog die wel kan zien.
Krijgen we straks weer verslag van haar heldendaden.

David Dunning
yasmijn schreef:
11-08-2023 08:40
Doe eens foto's appen!
Lekker Nederlands Yas. :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
11-08-2023 09:46
Mooi he? :lol:
Geen bijzonderheden
Nouschi schreef:
11-08-2023 09:46
Das tukkers :P
Ik krijg er dekriebels van, hoe vaak er ´maar het is toch goed bedoed!´ wordt geroepen. Bvb in het topic van Bladora.

´Goed bedoeld´ veronderstelt voor mij dat iets een bewuste actie is, met als doel een positief resultaat.
Uiteraard kan dat verkeerd uitpakken.

Maar dingen doen ZONDER na te denken over de impact op een ander, of te overleggen... dat valt voor mij niet in de categorie ´goed bedoeld´.
Hela schreef:
11-08-2023 09:50
Das tukkers :P
En dat houden we in ere!
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
11-08-2023 09:40
Ik kan de rook niet eens zien, maar ik vermoed dat mijn sensatiebuuv van 3 hoog die wel kan zien.
Krijgen we straks weer verslag van haar heldendaden.
Ze zag vanaf de 3e etage en toen is zij naar de brand toegesneld. Omdat de brandweer er nog niet was heeft zij eigenhandig een hele groep kleuters, een moeder met baby, drie honden die voor de supermarkt waren vastgebonden en tien medewerkers uit de brand gered zoiets?
https://www.nu.nl/302029/video/enorme-v ... BFV8Qp-h-M

David Dunning
charlottew88 schreef:
11-08-2023 10:10
Ze zag vanaf de 3e etage en toen is zij naar de brand toegesneld. Omdat de brandweer er nog niet was heeft zij eigenhandig een hele groep kleuters, een moeder met baby, drie honden die voor de supermarkt waren vastgebonden en tien medewerkers uit de brand gered zoiets?
Ja, je kent haar? :biggrin:

David Dunning
Solomio schreef:
11-08-2023 10:23
Ja, je kent haar? :biggrin:
Nee maar wel een ander type die zo is :proud:
Die ortho vindt het wiel opnieuw uit.

Hoe kan een mens zo naïef zijn.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
11-08-2023 11:03
Die ortho vindt het wiel opnieuw uit.

Hoe kan een mens zo naïef zijn.
Toch niet klaar met het Vivaforum.
charlottew88 schreef:
11-08-2023 11:07
Toch niet klaar met het Vivaforum de aandacht
Ik snap dat iemand die een ban verdiend niet geanonimiseerd wordt. Maar als je al een paar dagen geleden om anonimisering hebt gevraagd is het wel nogal lullig dat daar gewoon niets mee wordt gedaan, en je dankzij die ban dus nog minstens 2 dagen te loepen bent.
Waarom doen de mods niet op z'n minst een 'we attenderen de CM op je verzoek'-post?

(ook opvallend hoe sommige anderen juist weer razendsnel geanonimiseerd worden, terwijl oudere aanvragen dan nog open blijven staan)
Marianneke schreef:
11-08-2023 12:16
Ik snap dat iemand die een ban verdiend niet geanonimiseerd wordt. Maar als je al een paar dagen geleden om anonimisering hebt gevraagd is het wel nogal lullig dat daar gewoon niets mee wordt gedaan, en je dankzij die ban dus nog minstens 2 dagen te loepen bent.
Waarom doen de mods niet op z'n minst een 'we attenderen de CM op je verzoek'-post?

(ook opvallend hoe sommige anderen juist weer razendsnel geanonimiseerd worden, terwijl oudere aanvragen dan nog open blijven staan)
Iemand die al 10 keer op anoniem gegaan is maar binnen 24 uur weer onder eigen nick komt posten nemen ze , terecht, niet meer serieus als er voor de 11de keer gevraagd wordt of ze op anoniem kan.
granny71 schreef:
11-08-2023 12:28
Iemand die al 10 keer op anoniem gegaan is maar binnen 24 uur weer onder eigen nick komt posten nemen ze , terecht, niet meer serieus als er voor de 11de keer gevraagd wordt of ze op anoniem kan.

wat een onzin, er zijn er genoeg van ons al tien keer op anoniem gegaan en weer teruggekeerd, iets met niet meer loepbaar willen zijn en zo

meten met 2 maten siert ze niet
granny71 schreef:
11-08-2023 12:28

Dan moet je zo iemand bannen. Vanwege trollen ofzo. Maar op anoniem willen moet denk ik zelfs wettelijk met het oog op privacy gewoon gehonoreerd worden.
Merys schreef:
11-08-2023 12:35
Dan moet je zo iemand bannen. Vanwege trollen ofzo. Maar op anoniem willen moet denk ik zelfs wettelijk met het oog op privacy gewoon gehonoreerd worden.
Dat denk ik ook. En negeren vind ik sowieso wat onvolwassen. Al vind ik het bijzonder als iemand dan vervolgens wel vrolijk doorpost met o.a. persoonlijke informatie. Maar dat is maar een klein voorbeeld van het bijzondere (post)gedrag, natuurlijk.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
canis-felis schreef:
11-08-2023 12:40
Dat denk ik ook. En negeren vind ik sowieso wat onvolwassen. Al vind ik het bijzonder als iemand dan vervolgens wel vrolijk doorpost met o.a. persoonlijke informatie. Maar dat is maar een klein voorbeeld van het bijzondere (post)gedrag, natuurlijk.

Ik vind het een vreselijke forummer waar ik ook nog eens niks van geloof maar op anoniem willen negeren mag zoals gezegd niet, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven