Napraattopic 161, met geklets en gescroll
woensdag 26 juli 2023 om 17:54
Beste forummers,
Welkom in napraat 161!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 160:
overig/napraattopic-160-met-geklets/lis ... #p34789196
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 161!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 160:
overig/napraattopic-160-met-geklets/lis ... #p34789196
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 11 augustus 2023 om 17:25
Spelende kinderen vind ik juist gezellig. Kinderen die krijsen om het krijsen vind ik niet gezellig, maar gelukkig hoor ik dat bijna nooit.
vrijdag 11 augustus 2023 om 17:31
Paar huizen verderop hier. 3 peuksen van onder de 5 die werkelijk óveral om krijsen. Ouders van die stoïcijnse 'dit gaat ons niet aan' types. Gelukkig net ver genoeg weg. Moet er niet aan denken dat er maar 1 muur/schutting tussen zou zitten. Hiernaast een kleine dramaqueen van 3 als het haar zo uitkomt maar verder een heerlijke kletskous. Die kan ik goed hebben.Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2023 17:25Spelende kinderen vind ik juist gezellig. Kinderen die krijsen om het krijsen vind ik niet gezellig, maar gelukkig hoor ik dat bijna nooit.
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 11 augustus 2023 om 17:44

vrijdag 11 augustus 2023 om 17:51
vrijdag 11 augustus 2023 om 17:52
Je gelooft een oude man toch niet?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 11 augustus 2023 om 17:55
takkentrol schreef: ↑11-08-2023 17:51Schuin achter ons een gezin met 3 schreeuwende kinderen en pa die daar overheen brult dat ze niet zo moeten schreeuwen. Maar dat maakt weinig indruk. Plus een blaffende hond die na een kwartier een keer tot de orde wordt geroepen met een "GODVERDOMME!!!" dus wij denken nu dat de hond zo heet.

vrijdag 11 augustus 2023 om 17:55
takkentrol schreef: ↑11-08-2023 17:51Schuin achter ons een gezin met 3 schreeuwende kinderen en pa die daar overheen brult dat ze niet zo moeten schreeuwen. Maar dat maakt weinig indruk. Plus een blaffende hond die na een kwartier een keer tot de orde wordt geroepen met een "GODVERDOMME!!!" dus wij denken nu dat de hond zo heet.
Pieremachochel

vrijdag 11 augustus 2023 om 17:56
Wat heeft dat met elkaar te maken?Seeoi schreef: ↑11-08-2023 17:19Dat gebeurd wel s vaker hoor als ze schijt aan jou hebben. Wilde x echt op anoniem maar werd verbannen en toen kreeg ik m nie meer op anoniem want moest met zelfde e-mail als account mailen en toen ik dat eindelijk achterhaalde werd er niet meer gereageerd zelfs na meerdere mails
Die verhalen worden hier gewoon doorverkocht
vrijdag 11 augustus 2023 om 17:58
Heeft ie die?
Ik woon vlakbij een kinderdagverblijf en op sommige dagen kan ik dat kindergeluid niet hebben, terwijl ik er op andere dagen geen last van heb.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 11 augustus 2023 om 17:59

vrijdag 11 augustus 2023 om 18:35
Nou ik denk, dat ik dat dan ook niet vaak echt hoor. Dus kan me er niet zo veel bij voorstellen, dat dat dan de hele dag door gaat. Als je er naast woont zal dat best wel irritant zijn. Bij ons in de binnentuin zijn het toch meestal gewoon speelgeluiden. En daar wordt ook best wel bij geschreeuwd af en toe.Lady*Voldemort schreef: ↑11-08-2023 17:25Spelende kinderen vind ik juist gezellig. Kinderen die krijsen om het krijsen vind ik niet gezellig, maar gelukkig hoor ik dat bijna nooit.
What would Patsy do?
vrijdag 11 augustus 2023 om 18:38
Dacht 't wel eigenlijk.
Is ook maar net hoe je dag is (kindergeluid, niet de Ouwe).
Nog een week relatief rust op werk, daarna weer het gebruikelijke pubergekrijs. Hetzelfde, de ene dag nergens last van, de volgende liefst een prop watten in de oren.