Foundation op reis
woensdag 23 augustus 2023 om 20:12
Mijn favoriete foundations (Estee Lauder Double Wear, Armani luminous silk en budgettopper Catrice) zitten allemaal in een glazen verpakking.
Groot, zwaar, mega onhandig voor op reis.
Welke fantastische foundation zit in een handige verpakking (zoals een tube), zodat ik die wel makkelijk mee kan nemen?
Groot, zwaar, mega onhandig voor op reis.
Welke fantastische foundation zit in een handige verpakking (zoals een tube), zodat ik die wel makkelijk mee kan nemen?

woensdag 23 augustus 2023 om 20:20
Bareminerals is in tube verkrijgbaar zelfs in een miniverpakking van 15ml, ideaal voor onderweg.
https://www.douglas.nl/nl/p/3001010739?variant=348055
https://www.douglas.nl/nl/p/3001010739?variant=348055
woensdag 23 augustus 2023 om 20:46

woensdag 23 augustus 2023 om 20:54
woensdag 23 augustus 2023 om 21:24
Reissetje heb ik geprobeerd.
Werkt niet goed. Potjes met draaidop drogen na een paar dagen uit. Pompflesjes moet ik verschrikkelijk veel foundation in pompen voordat ik genoeg op kan pompen telkens, dat vind ik echt verspilling. Overigens droogde dat na een paar weken alsnog uit, omdat er natuurlijk alsnog weinig foundation in een verder leeg flesje zit.
Werkt niet goed. Potjes met draaidop drogen na een paar dagen uit. Pompflesjes moet ik verschrikkelijk veel foundation in pompen voordat ik genoeg op kan pompen telkens, dat vind ik echt verspilling. Overigens droogde dat na een paar weken alsnog uit, omdat er natuurlijk alsnog weinig foundation in een verder leeg flesje zit.
woensdag 23 augustus 2023 om 21:26
Kan hem na het reizen natuurlijk ook gewoon gebruikenmilesdavis schreef: ↑23-08-2023 20:41Ik ben heel blij met mijn foundation van Charlotte Tilbury, die zit in een tube en ik vind het prachtspul. Maar dat is wel een duur grapje voor alleen op vakantie. Ik vind de tip van reissetjes wel een goede.

Ik reis binnenkort voor werk, vandaar dat ik er op mijn paasbest uit wil zien. Normaal gesproken til ik niet zo zwaar aan foundation op vakantie.
Charlotte Tilbury is sowieso een merk dat ik nog graag uit wilde proberen, dus die gaat bovenaan het lijstje. Mac en bareminerals gaan als andere mogelijke opties erop

woensdag 23 augustus 2023 om 21:29
Op reis neem ik gewoon een glazen verpakking mee. Nooit over nagedacht dat dat te zwaar of onhandig zou zijn.Zanahoria schreef: ↑23-08-2023 21:26Kan hem na het reizen natuurlijk ook gewoon gebruiken
Ik reis binnenkort voor werk, vandaar dat ik er op mijn paasbest uit wil zien. Normaal gesproken til ik niet zo zwaar aan foundation op vakantie.
Charlotte Tilbury is sowieso een merk dat ik nog graag uit wilde proberen, dus die gaat bovenaan het lijstje. Mac en bareminerals gaan als andere mogelijke opties eropwist niet dat die laatste ook vloeibare foundation heeft. Heb wel poeder van Mintenz geprobeerd, werkte niet voor mij.

woensdag 23 augustus 2023 om 21:39
Bij mij droogt het nooit uit? Maar doe er anders een stuk huishoudfolie tussen het deksel. Ik doe dat altijd bij dingen die kunnen lekken.Zanahoria schreef: ↑23-08-2023 21:24Reissetje heb ik geprobeerd.

woensdag 23 augustus 2023 om 21:44
Dat ook. Ik prop het in mijn vloeistoffentasje en hoppakee!wolkewitje schreef: ↑23-08-2023 21:29Op reis neem ik gewoon een glazen verpakking mee. Nooit over nagedacht dat dat te zwaar of onhandig zou zijn.
donderdag 24 augustus 2023 om 08:10
Ik heb verder geen aandelen, maar ik gebruik intussen vooral CT. Ben echt weg van dit merkZanahoria schreef: ↑23-08-2023 21:26Kan hem na het reizen natuurlijk ook gewoon gebruiken
Charlotte Tilbury is sowieso een merk dat ik nog graag uit wilde proberen, dus die gaat bovenaan het lijstje. Mac en bareminerals gaan als andere mogelijke opties eropwist niet dat die laatste ook vloeibare foundation heeft. Heb wel poeder van Mintenz geprobeerd, werkte niet voor mij.

donderdag 24 augustus 2023 om 08:20
Dit inderdaad, het gaat toch gewoon in je koffer? Glas of plastic, maakt niet echt verschil, gewoon in een zakje en mee, neem aan dat er niet meer dan 100ml in zitwolkewitje schreef: ↑23-08-2023 21:29Op reis neem ik gewoon een glazen verpakking mee. Nooit over nagedacht dat dat te zwaar of onhandig zou zijn.
Zeker omdat, als je altijd bepaalde merken gebruikt je er waarschijnlijk toch geen een gaat vinden die je net zo fijn vindt.
donderdag 24 augustus 2023 om 11:31
Ik reis ook regelmatig met alleen handbagage. En soms het liefst zo licht mogelijk.Zesjuli schreef: ↑24-08-2023 08:20Dit inderdaad, het gaat toch gewoon in je koffer? Glas of plastic, maakt niet echt verschil, gewoon in een zakje en mee, neem aan dat er niet meer dan 100ml in zit.
Zeker omdat, als je altijd bepaalde merken gebruikt je er waarschijnlijk toch geen een gaat vinden die je net zo fijn vindt.
En ja, tuurlijk kan het. Maar als er een mooie optie is in een tube, dan vind ik dat wel handiger.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in