Ondergoed voor strakke rok
donderdag 7 september 2023 om 09:16
Hoi allemaal,
Ik een trouwe meelezer en heb al veel nuttige tips hier opgedaan. Hopelijk kunnen jullie de gouden tip voor me.
Via Vinted heb ik een mooie rok gekocht. Ideaal voor de zomer en deze warme dagen. Maar het is een strak model en werkelijk al mn ondergoed zie je er door heen.
Wat raden voor een ondergoed aan? Ik wil er best wat voor betalen. Moet iets zijn wat ik ook met warme dagen kan dragen.
Wat ik al geprobeerd heb:
string, gewone onderbroek, naadloos of niet.
zo'n corrigerende onderbroek heb ik ook al geprobeerd (heb een goedkoop model vd Hema, want draag het niet vaak). Maar ook die zie je nog (de pijpjes en de bovenkant). En het is een dikke stof wat ik dus niet fijn vind voor warme dagen.
Ik een trouwe meelezer en heb al veel nuttige tips hier opgedaan. Hopelijk kunnen jullie de gouden tip voor me.
Via Vinted heb ik een mooie rok gekocht. Ideaal voor de zomer en deze warme dagen. Maar het is een strak model en werkelijk al mn ondergoed zie je er door heen.
Wat raden voor een ondergoed aan? Ik wil er best wat voor betalen. Moet iets zijn wat ik ook met warme dagen kan dragen.
Wat ik al geprobeerd heb:
string, gewone onderbroek, naadloos of niet.
zo'n corrigerende onderbroek heb ik ook al geprobeerd (heb een goedkoop model vd Hema, want draag het niet vaak). Maar ook die zie je nog (de pijpjes en de bovenkant). En het is een dikke stof wat ik dus niet fijn vind voor warme dagen.
donderdag 7 september 2023 om 14:07
En dan maar hopen dat de vorige eigenaresse de commando-techniek niet geprobeerd heeftvivapimpelmees schreef: ↑07-09-2023 13:39Je weet wel meteen waarom deze rok op Vinted terecht is gekomen. De vorige eigenaar had waarschijnlijk hetzelfde probleem.

donderdag 7 september 2023 om 15:26
donderdag 7 september 2023 om 15:45
donderdag 7 september 2023 om 15:48
Die van Schiesser? Wat is daar idioot aan? Ik draag dat soort strings onder mijn sportleggings, daar wil ik ook geen randjes zien en het werkt idd perfect.
.
donderdag 7 september 2023 om 15:51
Oh, kennelijk vind ik iets heel anders als ik invisible string Zalando intik

Jij bedoelt zeker zoiets?
https://www.bol.com/nl/nl/p/magic-onzic ... ncQAvD_BwE
.

donderdag 7 september 2023 om 16:12
Nee, ik vind het zeker niet het einde van de wereld. Maar stellen dat ondergoed zien JUIST WEL mooi is gaat er bij mij niet in.

donderdag 7 september 2023 om 16:14
Hahaha, dat hartje. Dat bedekt je sterretje.impala schreef: ↑07-09-2023 15:51Oh, kennelijk vind ik iets heel anders als ik invisible string Zalando intik
Jij bedoelt zeker zoiets?
https://www.bol.com/nl/nl/p/magic-onzic ... ncQAvD_BwE

donderdag 7 september 2023 om 16:49
Ik wilde haar deze beeldvorming juist niet gevenHoningbij_ schreef: ↑07-09-2023 14:07En dan maar hopen dat de vorige eigenaresse de commando-techniek niet geprobeerd heeft![]()

donderdag 7 september 2023 om 17:05
Hahaha ik heb er ook geen ervaring mee maar mijn nichtje deed dan dus een tampon inHoningbij_ schreef: ↑07-09-2023 12:38Even een hele vieze vraag, sorry alvast daarvoor. Maar eh, de meeste vrouwen hebben toch wel vaginale afscheiding? Als je commando gaat, waar blijft dat dan? Dat gaat toch tussen je benen plakken? Bah![]()

donderdag 7 september 2023 om 18:36
https://www.action.com/nl-nl/p/3002455/ ... -hipsters/
Deze doen het bij mij altijd wel goed. Corrigerend zou ik juist niet doen, dan krijg je juist zichtbare randjes lijkt me.
Deze doen het bij mij altijd wel goed. Corrigerend zou ik juist niet doen, dan krijg je juist zichtbare randjes lijkt me.
donderdag 7 september 2023 om 18:40
Ik ben heel verbaasd dat iedereen de uitdrukking commando lijkt te kennen
TO wat maakt het nou uit als je ziet dat je een onderbroek draagt. Je vind het een leuke rok, dat zullen anderen vast ook vinden. Nou, en dan zie je een streepje.
En niemand zal stomverbaasd of geschokt zijn dat je ondergoed draagt - of je daar minder mooi om vinden!
Ik draag graag die naadloze boxertjes, dat zit het lekkerste, en als je dat ziet, nou dan maar.
TO wat maakt het nou uit als je ziet dat je een onderbroek draagt. Je vind het een leuke rok, dat zullen anderen vast ook vinden. Nou, en dan zie je een streepje.
En niemand zal stomverbaasd of geschokt zijn dat je ondergoed draagt - of je daar minder mooi om vinden!
Ik draag graag die naadloze boxertjes, dat zit het lekkerste, en als je dat ziet, nou dan maar.
donderdag 7 september 2023 om 18:47
Ik gebruik ze niet vaak, heb er nog nooit mee gefietst haha, je plakt het eigenlijk vast...super idioot dus, maar je ziet niks!
donderdag 7 september 2023 om 20:29
Ik reageerde op iemand die het had over doorschijnende kleding. Langs elkaar heen praten.
(en nee, dat is niet voor de fiets, wat in mijn geval 9 vd 10 keer het schoolplein is... ik denk niet dat dat heel goed gaat vallen

donderdag 7 september 2023 om 21:09
Nou nee, jij reageerde op het dragen van een string die zichtbaar is. Juist mooi vind je dat soms.
Niemand schreef over een jurk waar je doorheen kan kijken. We hebben het over een rok met notabene een voering.

donderdag 7 september 2023 om 22:22
Nog nooit gezien zoiets

En kan je dan nog een beetje plassen? Zit zo'n ding stevig vastgeplakt? Dat het pijn als je 'm weer uit/afdoet? Ik krijg er een pleister idee bij.
Een tampon dragen terwijl je niet ongesteld bent lijkt me niet zo heel gezond maar misschien valt het mee. Ik ga gewoon niet commando.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in