Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed voor strakke rok

07-09-2023 09:16 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik een trouwe meelezer en heb al veel nuttige tips hier opgedaan. Hopelijk kunnen jullie de gouden tip voor me.

Via Vinted heb ik een mooie rok gekocht. Ideaal voor de zomer en deze warme dagen. Maar het is een strak model en werkelijk al mn ondergoed zie je er door heen.

Wat raden voor een ondergoed aan? Ik wil er best wat voor betalen. Moet iets zijn wat ik ook met warme dagen kan dragen.

Wat ik al geprobeerd heb:
string, gewone onderbroek, naadloos of niet.

zo'n corrigerende onderbroek heb ik ook al geprobeerd (heb een goedkoop model vd Hema, want draag het niet vaak). Maar ook die zie je nog (de pijpjes en de bovenkant). En het is een dikke stof wat ik dus niet fijn vind voor warme dagen.
Je weet wel meteen waarom deze rok op Vinted terecht is gekomen. De vorige eigenaar had waarschijnlijk hetzelfde probleem.
vivapimpelmees schreef:
07-09-2023 13:39
Je weet wel meteen waarom deze rok op Vinted terecht is gekomen. De vorige eigenaar had waarschijnlijk hetzelfde probleem.
En dan maar hopen dat de vorige eigenaresse de commando-techniek niet geprobeerd heeft ;-D
Destiny schreef:
07-09-2023 11:12
Niet, natuurlijk. Soms juist heel mooi.
Het is nooit mooi.
BlaBla schreef:
07-09-2023 15:14
Het is nooit mooi.
Ik vind het ook niet mooi hoor maar ja, een randje van je ondergoed zien vind ik nou ook weer niet het einde van de wereld. Overigens zou ik nooit commando gaan, lijkt me zeer onprettig, zeker naar kantoor.
Als je googled op invisible string krijg je via zalando een idiote string te zien. Lijkt erg oncomfortabel maar ik heb deze en werkt prima onder strakke (stretch) rokken.
Bladora, lijkt het op de foto net een grote clip?

Die zag ik voorbij komen. Blijft dat goed zitten? Ook op de fiets? Het ziet er uit alsof het elk moment naar beneden kan vallen. Maar dat heb je nooit meegemaakt?

Begrijp ik goed dat je het maar 1x kan dragen?
*Bladora* schreef:
07-09-2023 15:35
Als je googled op invisible string krijg je via zalando een idiote string te zien. Lijkt erg oncomfortabel maar ik heb deze en werkt prima onder strakke (stretch) rokken.
Die van Schiesser? Wat is daar idioot aan? Ik draag dat soort strings onder mijn sportleggings, daar wil ik ook geen randjes zien en het werkt idd perfect.
.
Ahuevo schreef:
07-09-2023 15:45

Oh, kennelijk vind ik iets heel anders als ik invisible string Zalando intik ;-)

Jij bedoelt zeker zoiets?
https://www.bol.com/nl/nl/p/magic-onzic ... ncQAvD_BwE
.
Lady_Day schreef:
07-09-2023 15:26
Ik vind het ook niet mooi hoor maar ja, een randje van je ondergoed zien vind ik nou ook weer niet het einde van de wereld. Overigens zou ik nooit commando gaan, lijkt me zeer onprettig, zeker naar kantoor.
Nee, ik vind het zeker niet het einde van de wereld. Maar stellen dat ondergoed zien JUIST WEL mooi is gaat er bij mij niet in.
impala schreef:
07-09-2023 15:51
Oh, kennelijk vind ik iets heel anders als ik invisible string Zalando intik ;-)

Jij bedoelt zeker zoiets?
https://www.bol.com/nl/nl/p/magic-onzic ... ncQAvD_BwE
Hahaha, dat hartje. Dat bedekt je sterretje. :idee:
Honingbij_ schreef:
07-09-2023 14:07
En dan maar hopen dat de vorige eigenaresse de commando-techniek niet geprobeerd heeft ;-D
Ik wilde haar deze beeldvorming juist niet geven :biggrin:
BlaBla schreef:
07-09-2023 16:12
Nee, ik vind het zeker niet het einde van de wereld. Maar stellen dat ondergoed zien JUIST WEL mooi is gaat er bij mij niet in.
Bij mij ook niet. Zeker niet in het geval van een string.
Honingbij_ schreef:
07-09-2023 12:38
Even een hele vieze vraag, sorry alvast daarvoor. Maar eh, de meeste vrouwen hebben toch wel vaginale afscheiding? Als je commando gaat, waar blijft dat dan? Dat gaat toch tussen je benen plakken? Bah :O
Hahaha ik heb er ook geen ervaring mee maar mijn nichtje deed dan dus een tampon in 🤦🏻‍♀️
Ik vind Hema corrigerend ondergoed helemaal niks . Hema hemdjes ook niet veel te dik en niet elastisch genoeg .
Wel dat super elastische dunne van Livera .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zesjuli schreef:
07-09-2023 17:05
Hahaha ik heb er ook geen ervaring mee maar mijn nichtje deed dan dus een tampon in 🤦🏻‍♀️
Dat doet mijn collega idd ook.
Ik dacht dat iedereen dat doet die commando gaat.
https://www.action.com/nl-nl/p/3002455/ ... -hipsters/

Deze doen het bij mij altijd wel goed. Corrigerend zou ik juist niet doen, dan krijg je juist zichtbare randjes lijkt me.
Ik ben heel verbaasd dat iedereen de uitdrukking commando lijkt te kennen

TO wat maakt het nou uit als je ziet dat je een onderbroek draagt. Je vind het een leuke rok, dat zullen anderen vast ook vinden. Nou, en dan zie je een streepje.
En niemand zal stomverbaasd of geschokt zijn dat je ondergoed draagt - of je daar minder mooi om vinden!

Ik draag graag die naadloze boxertjes, dat zit het lekkerste, en als je dat ziet, nou dan maar.
Ahuevo schreef:
07-09-2023 15:45

Die zag ik voorbij komen. Blijft dat goed zitten? Ook op de fiets? Het ziet er uit alsof het elk moment naar beneden kan vallen. Maar dat heb je nooit meegemaakt?

Begrijp ik goed dat je het maar 1x kan dragen?
Ik gebruik ze niet vaak, heb er nog nooit mee gefietst haha, je plakt het eigenlijk vast...super idioot dus, maar je ziet niks!
BlaBla schreef:
07-09-2023 15:14
Het is nooit mooi.
Tsja, mooi is subjectief. En ik vind het wel mooi onder een jurk waar je doorheen kan kijken.
Door een jurk heen kijken is wel iets anders dan een rok die tekent 😀. Ik denk dat je zoiets voor iets andere gelegenheden aan trekt en er niet mee gaat fietsen.
*Bladora* schreef:
07-09-2023 20:13
Door een jurk heen kijken is wel iets anders dan een rok die tekent 😀. Ik denk dat je zoiets voor iets andere gelegenheden aan trekt en er niet mee gaat fietsen.
Ik reageerde op iemand die het had over doorschijnende kleding. Langs elkaar heen praten.

(en nee, dat is niet voor de fiets, wat in mijn geval 9 vd 10 keer het schoolplein is... ik denk niet dat dat heel goed gaat vallen :mrgreen: )
Destiny schreef:
07-09-2023 19:26
Tsja, mooi is subjectief. En ik vind het wel mooi onder een jurk waar je doorheen kan kijken.
Nou nee, jij reageerde op het dragen van een string die zichtbaar is. Juist mooi vind je dat soms.
Niemand schreef over een jurk waar je doorheen kan kijken. We hebben het over een rok met notabene een voering.
Onder een jurk waar je doorheen kan kijken vind ik het enorm lelijk en smakeloos als dan de string zichtbaar is.
*Bladora* schreef:
07-09-2023 18:47
Ik gebruik ze niet vaak, heb er nog nooit mee gefietst haha, je plakt het eigenlijk vast...super idioot dus, maar je ziet niks!
Nog nooit gezien zoiets :-o !
En kan je dan nog een beetje plassen? Zit zo'n ding stevig vastgeplakt? Dat het pijn als je 'm weer uit/afdoet? Ik krijg er een pleister idee bij.

Een tampon dragen terwijl je niet ongesteld bent lijkt me niet zo heel gezond maar misschien valt het mee. Ik ga gewoon niet commando.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven