Ondergoed voor strakke rok
donderdag 7 september 2023 om 09:16
Hoi allemaal,
Ik een trouwe meelezer en heb al veel nuttige tips hier opgedaan. Hopelijk kunnen jullie de gouden tip voor me.
Via Vinted heb ik een mooie rok gekocht. Ideaal voor de zomer en deze warme dagen. Maar het is een strak model en werkelijk al mn ondergoed zie je er door heen.
Wat raden voor een ondergoed aan? Ik wil er best wat voor betalen. Moet iets zijn wat ik ook met warme dagen kan dragen.
Wat ik al geprobeerd heb:
string, gewone onderbroek, naadloos of niet.
zo'n corrigerende onderbroek heb ik ook al geprobeerd (heb een goedkoop model vd Hema, want draag het niet vaak). Maar ook die zie je nog (de pijpjes en de bovenkant). En het is een dikke stof wat ik dus niet fijn vind voor warme dagen.
Ik een trouwe meelezer en heb al veel nuttige tips hier opgedaan. Hopelijk kunnen jullie de gouden tip voor me.
Via Vinted heb ik een mooie rok gekocht. Ideaal voor de zomer en deze warme dagen. Maar het is een strak model en werkelijk al mn ondergoed zie je er door heen.
Wat raden voor een ondergoed aan? Ik wil er best wat voor betalen. Moet iets zijn wat ik ook met warme dagen kan dragen.
Wat ik al geprobeerd heb:
string, gewone onderbroek, naadloos of niet.
zo'n corrigerende onderbroek heb ik ook al geprobeerd (heb een goedkoop model vd Hema, want draag het niet vaak). Maar ook die zie je nog (de pijpjes en de bovenkant). En het is een dikke stof wat ik dus niet fijn vind voor warme dagen.

donderdag 7 september 2023 om 22:29
vrijdag 8 september 2023 om 10:18
De persoon waar ik op reageerde had het toch echt over een linnen broek die een beetje doorschijnt.
maandag 11 september 2023 om 18:36
Dus als jij in vergadering zit onderbreek je die even? ‘Sorry heren, ik moet even mijn naad bijpoetsen, ik lek. Ben zo terug!’
Hier naadloze broekjes met pijpen van de Action. Kost maar iets van €4,00 per broekje en wat ik fijn vind: er zit een katoenen kruis in. Enige jammere is dat ze vaak uitverkocht zijn.
dinsdag 12 september 2023 om 08:25

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in