Pensioenfeest

zaterdag 7 oktober 2023 om 11:03
zaterdag 7 oktober 2023 om 11:19
De ene pensionada is de andere niet.
Sommige zijn echt oud en heel blij dat ze achter de garaniums mogen gaan zitten, of hebben allerlei lichamelijk klachten.
Terwijl de andere denkt; eindelijk tijd om de Kilimajaro op te lopen of de wereld rond te zeilen.
Er zijn geen regels voor. Kijk vooral naar de persoon en wat hij/zij leuk vindt en in het leven staat.
Sommige zijn echt oud en heel blij dat ze achter de garaniums mogen gaan zitten, of hebben allerlei lichamelijk klachten.
Terwijl de andere denkt; eindelijk tijd om de Kilimajaro op te lopen of de wereld rond te zeilen.
Er zijn geen regels voor. Kijk vooral naar de persoon en wat hij/zij leuk vindt en in het leven staat.
zaterdag 7 oktober 2023 om 11:46
Kan inderdaad een heel verschil zitten in oud zijn. Ik luisterde vanmorgen op radio 1 naar 'De Nachtzuster', die had een vrouw aan de telefoon en ze hadden het over de WWII. De vrouw klonk superoud, alsof ze 110 was.
De presentatrice vroeg 'mag ik vragen hoe oud u bent mevrouw?' die dacht denk ik ook dat ze de oorlog als volwassene had meegemaakt. Maar ze was 75.
Nou ja, dit heeft helemaal niets met je topic te maken maar ik moest het even kwijt.
Cadeautip; samen met collega's een bon voor een weekendje weg geven?
De presentatrice vroeg 'mag ik vragen hoe oud u bent mevrouw?' die dacht denk ik ook dat ze de oorlog als volwassene had meegemaakt. Maar ze was 75.

Nou ja, dit heeft helemaal niets met je topic te maken maar ik moest het even kwijt.
Cadeautip; samen met collega's een bon voor een weekendje weg geven?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in