Niet passend werk Geen OP

woensdag 11 oktober 2023 om 16:01
Wat een voorvrouw doet, is wat anders dan: wat verwacht je dat een leidinggevende doet.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 15:45Zeker wel heb uitgelegd wat een mee werkend voorvrouw bij ons doet
Namelijk zorgen dat mensen niet alleen zitten te kletsen maar ook werken
Je krijg opdracht van magazine zoveel van product b maken is het klaar aftekenen bon naar kantoor brengen
Soms in gesprek met mensen gaan
Maar echte grote gesprek zoals beoordeling doet de afdeling chef
En er is iemand voor de planning
Dat kan ik ook niet
Je begrijpt de vraag niet.
woensdag 11 oktober 2023 om 16:04
Of je begrijpt het niet,of je wilt het niet begrijpen. In een eerdere post van mij schreef ik ook al dat je stug en niet flexibel overkomt.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 15:52Dus omdat ik zeg dat ik hulp heb van mijn afdeling chef en dat ik genoeg vind omdat hij mij op de juiste manier helpt ben ik star en koppig?
De wijze waarop je daarop reageert, bevestigd de inflexibiliteit, stugheid en koppigheid in je denken.

woensdag 11 oktober 2023 om 16:09
Zeker wel maar daar ging het niet over ik wil geen leidinggevende worden op kantoor
Het ging over de vloer
Waarom is de vraag over leidinggevende dan van toepassing?

woensdag 11 oktober 2023 om 16:10
Prima dan ben ik stug en niet flexibel
Prima jj mag vinden wat je wil
Je kent mij niet in het echte leven dus
woensdag 11 oktober 2023 om 16:14
En nog eens bevestigt.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 16:10Prima dan ben ik stug en niet flexibel
Prima jj mag vinden wat je wil
Je kent mij niet in het echte leven dus

De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
woensdag 11 oktober 2023 om 16:16
Aha, vandaar al die klaag- en frustratietopics op dit forum.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 16:05Ik loop verder nergens tegen aan ik kan volop mee doen in het dagelijks leven

woensdag 11 oktober 2023 om 16:19
Als jij niet begrijpt wat het belang en de relevantie is van die vraag voor jouw eventuele toekomstige functie, impliceert dat dat je bedoeling van de vraag zelf niet snapt.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 16:09Zeker wel maar daar ging het niet over ik wil geen leidinggevende worden op kantoor
Het ging over de vloer
Waarom is de vraag over leidinggevende dan van toepassing?
woensdag 11 oktober 2023 om 16:25
Precies.

woensdag 11 oktober 2023 om 16:37
Nee hoor daar ging het topic niet over
Ik heb alleen antwoord geven op vragen
Ik was benieuwd hoe anderen hun werk ervaren en of het nu werkelijk zon verschil is met werken in een setting van de Wsw of een ander bedrijf

woensdag 11 oktober 2023 om 16:42
Als jj het zegt*Sikkepit* schreef: ↑11-10-2023 16:19Als jij niet begrijpt wat het belang en de relevantie is van die vraag voor jouw eventuele toekomstige functie, impliceert dat dat je bedoeling van de vraag zelf niet snapt.
Dan zal ik mij maar terug trekken want ook al zegt mijn afdeling chef dat ik er geschikt voor ben alleen moet werken dat ik wat mondiger word maar daarin kan groeien,
En meerdere voormene werk vloer aangeven dat ik heel prettig ben om mee samen ,te werken en een prima voorvrouw zou zijn
Maar ja op viva zeggen ze van niet dus ik trek mij maar terug
Buiten feit dat ik gewoon vooral nieuwsgierig was hoe dat bij anderen mensen werk en of het echt een groot verschil is van de manier waarop naar mensen gekeken word
Merk toch ook wel dat het best lastig is goed over te komen op schrift maar merk dat meer mensen dat hebben ,
Jammer ook dat ik zogenaamde halve waarheden verzin wat niet waar is
En jah ik vind leven goed
Vermaak mij prima

woensdag 11 oktober 2023 om 17:02
Blauwe elf, als de andere voormannen en je leidinggevende er vertrouwen in hebben, dan komt het vast goed. En mooi dat je er zelf ook zin in hebt.
Ik zie wel een patroon dat je om de paar maanden een nieuw topic opent waar duidelijk uit blijkt dat je niet zo gelukkig bent met je werk en je ook best negatief uit over collega’s. Dat mensen zich dan afvragen of een meer leidinggevende functie met dezelfde mensen je wel gelukkig gaat maken kun je verwachten. Dus je kunt nu zeggen: het vivaforum snapt er niets van, of je kunt proberen te leren en je te ontwikkelen en na te gaan waar mensen wellicht een goed punt hebben en waar je aan kunt werken om het in deze of een volgende functie meer naar je zin te hebben.
Ik zie wel een patroon dat je om de paar maanden een nieuw topic opent waar duidelijk uit blijkt dat je niet zo gelukkig bent met je werk en je ook best negatief uit over collega’s. Dat mensen zich dan afvragen of een meer leidinggevende functie met dezelfde mensen je wel gelukkig gaat maken kun je verwachten. Dus je kunt nu zeggen: het vivaforum snapt er niets van, of je kunt proberen te leren en je te ontwikkelen en na te gaan waar mensen wellicht een goed punt hebben en waar je aan kunt werken om het in deze of een volgende functie meer naar je zin te hebben.
woensdag 11 oktober 2023 om 17:54
Dit is zoiets wat ik bedoel: je vertelt eerst dat de GGZ geen diagnose daarvoor kon stellen, vanwege andere factoren. Je beweert vervolgens dat de GGZ je heeft gezegd dat het wel 'zo goed als' ADD/ADHD is, maar geen diagnose daarbij.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 16:45En halve waarheden?
Omdat ik iets uitleg over mijn tia
En mijn add/adhd waarom zou ik daar halve waarheden over vertellen dat levert helemaal niks op dus waarom zou ik dat doen ?
Dat is op zich al een raar verhaal, want de GGZ is bijzonder zorgvuldig mbt diagnosticering en doet geen 'zo goed als'-uitspraken. Ik heb dit nog eens nagevraagd bij mijn vriendin die psycholoog is en zij zegt dat de GGZ dat juist niet doet zodat cliënten niet met zo'n 'fopdiagnose' aan de haal gaan. Precies wat jij doet dus: eerst is er sprake van een vermoeden en een paar posts later hèb je dus ADD en daarop volgend komt die 'ADD-diagnose' om de haverklap terug als argument voor van alles en nog wat.
Dat is een halve waarheid, of eigenlijk zelfs helemáál geen waarheid, maar een zelfgeconstrueerde realiteit. Zoals ik je vaker zie doen.
En waarom je dat doet? Dat weet jij. Ik denk dat het vooral goed uitkomt. Althans zo lees ik dat.
woensdag 11 oktober 2023 om 17:55
Ja, dat vind ik ook.aikidoka schreef: ↑11-10-2023 17:02Blauwe elf, als de andere voormannen en je leidinggevende er vertrouwen in hebben, dan komt het vast goed. En mooi dat je er zelf ook zin in hebt.
woensdag 11 oktober 2023 om 17:58
Uiteraard heb ik het niet over dìt topic.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 16:37Nee hoor daar ging het topic niet over
Ik heb alleen antwoord geven op vragen
Ik was benieuwd hoe anderen hun werk ervaren en of het nu werkelijk zon verschil is met werken in een setting van de Wsw of een ander bedrijf
Maar over die hele stroom topics daar vooraf waarin je zeer gefrustreerd moppert en klaagt over je werk en collega's.
Dat zijn er nogal wat. Dat verzin ik niet. Lees zelf maar terug.

woensdag 11 oktober 2023 om 18:44
X
anoniem_65817df4c02e1 wijzigde dit bericht op 13-10-2023 21:47
72.82% gewijzigd

woensdag 11 oktober 2023 om 18:49
.Ja omdat ik mij niet thuis voel nergens tada komt door nah en add*Sikkepit* schreef: ↑11-10-2023 17:58Uiteraard heb ik het niet over dìt topic.
Maar over die hele stroom topics daar vooraf waarin je zeer gefrustreerd moppert en klaagt over je werk en collega's.
Dat zijn er nogal wat. Dat verzin ik niet. Lees zelf maar terug.![]()
Hyper focus als je iets interessants heel weining focus als het saai is
Ik kan gesprekken over het weer aangaan als het moet kan ik dat prima
Waarom denk je dat ik een andere functie wil ?
Ik moest veranderen en dan doe ik dat is het weer niet goed
Andere plek gaat dat niet veranderen
En daarbij andere functie wel
Ik heb verder thuis totaal geen hulp nodig dat staat helemaal los van mijn werk
woensdag 11 oktober 2023 om 18:51
Het valt me op dat je slecht tegen kritiek kan en geen blijk geeft open te staan voor andere invalshoeken en/of feedback.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 18:44Oke prima dan is het niet waar
Ook goed ik weet 100 procent zeker dat ik adhd /add heb en nah
Maar het verbaast mij niet dat je het niet begrijpt maakt mij verder niks uit
Ik ken mijzelf
Serieus wat brengt het mij om erover te liegen alsof ik er trots op ben of zo fff wat een onzin zeg , juist door de nah kunnen ze geen diagnose geven , maar helemaal prima dan geloof je het toch niet
Ik ben wie ik ben en ik gebruik het want het is wat ik heb en daarmee heb ik wel hand vatten gekregen die ik anders niet had , gehad
Ik sla er ook op aan dat je blijkbaar niet snapt dat schermen met een vermeende diagnose echt niet oké is.
Met reacties als deze denk ik dat het 'voorvrouw' worden nog wel haken en ogen gaat krijgen.

woensdag 11 oktober 2023 om 18:52
Xaikidoka schreef: ↑11-10-2023 17:02Blauwe elf, als de andere voormannen en je leidinggevende er vertrouwen in hebben, dan komt het vast goed. En mooi dat je er zelf ook zin in hebt.
anoniem_65817df4c02e1 wijzigde dit bericht op 13-10-2023 21:50
21.89% gewijzigd
woensdag 11 oktober 2023 om 18:53
Welke van de twee is het nou?Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 18:44Oke prima dan is het niet waar
Ik ken mijzelf
Serieus wat brengt het mij om erover te liegen alsof ik er trots op ben of zo fff wat een onzin zeg , juist door de nah kunnen ze geen diagnose geven , maar helemaal prima dan geloof je het toch niet
Ik ben wie ik ben en ik gebruik het want het is wat ik heb en daarmee heb ik wel hand vatten gekregen die ik anders niet had , gehad

woensdag 11 oktober 2023 om 18:57
anoniem_65817df4c02e1 wijzigde dit bericht op 13-10-2023 21:49
92.18% gewijzigd
woensdag 11 oktober 2023 om 18:59
O, want je was vergeten te vertellen dat je óók psychiater bent en je eigen diagnoses kunt stellen.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 18:44Oke prima dan is het niet waar
Ik ken mijzelf

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in