Niet passend werk Geen OP

woensdag 11 oktober 2023 om 20:34
Ja. En geen ADHD of ADD of wat je nog meer genoemd hebt en stellig beweert datje het echt hebt.

woensdag 11 oktober 2023 om 20:36
Van jou gaan mijn haren ook recht overeind staan
Nah is wel degelijk een diagnose heb ik toen ik 15 was gekregen

woensdag 11 oktober 2023 om 20:36
Daar heeft ook niemand het over!!!!!!!!!!!!!Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 20:36Van jou gaan mijn haren ook recht overeind staan

woensdag 11 oktober 2023 om 20:40
Ach kom, je weet best wel dat ik over je vermeende ADD/ADHD heb.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 20:36Van jou gaan mijn haren ook recht overeind staan
Daar heb ik het toch de hele tijd over.
Wat flauw om daar nu zo'n draai aan te geven en daar weer verongelijkt over te doen.
Kinderachtig.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
woensdag 11 oktober 2023 om 20:45
Oké, wel NAH, en de rest ga je nu uit je geheugen wissen want dat heb je niet als diagnose gekregen. Punt uit klaar.
Jouw valkuilen, positieve eigenschappen, wispelturigheid, schenen schopperij, verongelijkte reacties, en zo kan ik nog wel even door gaan, geven echt 1000% het inzicht dat je wel hulp kan gebruiken in je loopbaan.
Maar goed, jij neemt van niemand wat aan want je kent jezelf natuurlijk het beste. Prima! Maar dan ook niet komen klagen dat je niet begrepen wordt en je je werk stom vind.
Deal?
Jouw valkuilen, positieve eigenschappen, wispelturigheid, schenen schopperij, verongelijkte reacties, en zo kan ik nog wel even door gaan, geven echt 1000% het inzicht dat je wel hulp kan gebruiken in je loopbaan.
Maar goed, jij neemt van niemand wat aan want je kent jezelf natuurlijk het beste. Prima! Maar dan ook niet komen klagen dat je niet begrepen wordt en je je werk stom vind.
Deal?

woensdag 11 oktober 2023 om 20:51
Moiren schreef: ↑11-10-2023 20:34Ja. En geen ADHD of ADD of wat je nog meer genoemd hebt en stellig beweert datje het echt hebt.
[/quot
Ik heb niks anders genoemd
Ik heb gezegd dat ze vroeger heel veel fouten gemaakt hebben omdat ze niks wisten
En heel veel fouten aanmanes hebben gedaan dokters en zogenaamde deskundige de meeste info over beperkingen zijn inmiddels achterhaald
Het is 40 jaar geleden dus de tijden zijn veranderd dus ook over die zaken nu weten ze gelukkig zo veel meer
Vroeger was een je lastig kind of
Je werd in een hoekje geduwt
Of je was achterlijk.
Nu is er godzijdank veel meer kennis
En handvatten
Ik heb veel geleerd van emdr ik heb traumas opgelopen door artsen en deskundig en leerkrachten die mee deden met pesten.
Ik heb ook veel therapie gehad met praten en heb ik veel aangehad veel handvatten , maar als kind nooit dat was er gewoon niet
Zelfs geen school psycholoog
Wel een drama therapeut die was wel aardig ,maar niks aan gehad.
Toen vond mijn leraar het een goed idee om door de klas te schreeuwen dat ik erheen moest
Omdat ik een steekje los had

woensdag 11 oktober 2023 om 20:57
Appelstroop schreef: ↑11-10-2023 20:45Oké, wel NAH, en de rest ga je nu uit je geheugen wissen want dat heb je niet als diagnose gekregen. Punt uit klaar.
Deal?
Dat bepaal ik nog wel even zelf
Ik neem genoeg aan maar waarom moet ik blijven hangen als ik mijn werk saai vind ? .ik wil groeien en dan is voorvrouw een goede stap
Een andere plek gaat niks veranderen aan dat gevoel een andere functie wel
Verder ga ik een onderzoek laten doen bij een centrum vind ik wel een goede ..
Verder heb ik op mijn werk vaak gesprekken met leidinggevende en die snapt mij en helpt mij ook heel goed
Snap het niet ik heb toen gezegd dat ik mijn werk saai vond klopt
Daarom heb ik gevraagd voor voorvrouw is in mijn ogen groeien
Een andere plek moet ik persies het zelfde doen dus bereik ik niks

woensdag 11 oktober 2023 om 21:01
Dat bepaal jij niet. Of heb je een opleiding dat je mag diagnosticeren? Net zo goed als jij niet kan beslissen dat je add of adhd hebt kun jij ook niet zeggen dat je iets niet hebt. Zeker niet als je beweert dat iets geen onderdeel is van een diagnose terwijl dat wel zo is. Je hebt de kennis niet om dat te doen.
woensdag 11 oktober 2023 om 22:49
En weer spreek je jezelf tegen. In je andere topic schrijf je op 5 september dat ze je die dag (dus op 5 september) gevraagd hebben of je leidinggevende wilde worden.Blauweelf41 schreef: ↑11-10-2023 20:26Ik heb nu geen leidinggevende functie
In juni hadden ze gevraagd of ik interesse had om voorvrouw te worden,en dan hoef ik geen huishoudelijk taken meer uit te voeren
woensdag 11 oktober 2023 om 22:55
Maar ik dacht te begrijpen dat ze van de week zelf bij haar LG/afdelingschef had gezegd dat ze dat wel wilde en een opleiding wilde maar dat die LG dat eerst moest vragen of dat wel kon enzo?
Ik snap het niet meer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 oktober 2023 om 22:55
Maar ik dacht te begrijpen dat ze van de week zelf bij haar LG/afdelingschef had gezegd dat ze dat wel wilde en een opleiding wilde maar dat die LG dat eerst moest vragen of dat wel kon enzo?
Ik snap het niet meer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 oktober 2023 om 23:26
Neeheeee... ze krijgt eerst een training en daarna wordt pas besloten of ze die opleiding mag gaan doen.
Wel een beetje bijblijven hoor!
#ik snap er ook geen bal meer van.
3 oktober 13.35 : ik ben nu bezig met een opleiding voor leidinggevende.
5 oktober 9.09: Ik zelf ben aan het wachten ik heb mijzelf opgeven op mijn bij beroep voor leidinggevende.
9 oktober 9.56: Ja is doorgeven wacht alleen nog
Op wanneer ze zijn ermee bezig er gaan volgend jaar een aantal mensen weg
10 oktober 8.28: Goedemorgen
Gisteren gesprek gehad ze gaan nu kijken of ik geschikt ben ,
10 oktober 12.54: Ik weet namelijk nog niet zeker of het doorgaat
10 oktober 20.06: Nee ik ga opleiding starten voor vrouw alleen even wachten nu
Waneer ik kan starten
Dat ligt niet aan mij maar aan kantoor
Daarna schrijf je nog iets over een training.
Voorlopig lijkt er dus nog helemaal niets te gaan gebeuren en ze hebben pas volgend jaar misschien iemand nodig, want dan gaan er mensen weg.
woensdag 11 oktober 2023 om 23:56
En dit alles maakt het ook lastig om de info van Blauweelf om waarde te schatten: vaagheden, halve waarheden, tegensprekingen, verdraaiingen, ontkenningen en verhalen die alle kanten opgaan. Hoe het echt zit???
#ik snap er eigenlijk ook geen bal meer van

#ik snap er eigenlijk ook geen bal meer van
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.

donderdag 12 oktober 2023 om 05:22
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik al begonnen ben met de opleiding
Ik heb gezegd dat ik aan het wachten ben todat ik kan starten
In juni heb ik aangeven dat ik mijzelf heb opgeven,
In september heeft mijn afdeling chef gevraagd of ik echt interesse had
Ja op gezegd
Ons kantoor is gewoon niet zo snel
Verder als ik niet kan bepalen of ik iets niet heb kunnen anderen ook niet bepalen of ik iets wel heb
Ik herken mijzelf op geen enkele manier in ass, ik twijfel aan mijn diagnose en daarom ga ik ook onderzoek laten doen
Ik weet dat ik meer kan en dat voel ik dj
En ik luister heel goed naar mijzelf
Verdraaien doe ik niet en halve waarheden ook niet ,
Dat het bij mijn werk anders gaat dan een gemiddeld ander bedrijf kan ik niks aan doen,
In juni heb ik aangeven dat ik mijzelf heb opgeven,
In september heeft mijn afdeling chef gevraagd of ik echt interesse had
Ja op gezegd
Ons kantoor is gewoon niet zo snel
Verder als ik niet kan bepalen of ik iets niet heb kunnen anderen ook niet bepalen of ik iets wel heb
Ik herken mijzelf op geen enkele manier in ass, ik twijfel aan mijn diagnose en daarom ga ik ook onderzoek laten doen
Verdraaien doe ik niet en halve waarheden ook niet ,
Dat het bij mijn werk anders gaat dan een gemiddeld ander bedrijf kan ik niks aan doen,

donderdag 12 oktober 2023 om 05:24
Hijodelaluna schreef: ↑11-10-2023 21:01Dat bepaal jij niet. Of heb je een opleiding dat je mag diagnosticeren? Net zo goed als jij niet kan beslissen dat je add of adhd hebt kun jij ook niet zeggen dat je iets niet hebt. Zeker niet als je beweert dat iets geen onderdeel is van een diagnose terwijl dat wel zo is. Je hebt de kennis niet om dat te doen.
Ggz heeft meteen gezegd dat ik dat niet heb en ik herken mij er ook helemaal niet in

donderdag 12 oktober 2023 om 05:42
Ik ben gisteren meteen gaan zoeken voor een coachingstraject, daar kan ik ook een onderzoek laten doen
Ik wil best hulp maar het moet passend zijn dus kijken of deze instantie mij kan helpen om mijn drukke hoofd wat rust te krijgen, en dingen wat beter los te laten , ik kan daar ook een diagnose laten stellen en dan eventueel medicatie krijgen maar eerst maar even kijken naar het onderzoek als het goed is kan het bij hun zonder familie .
En verder zoals ik al schreef
Heb ik zelf in juni opgeven als voorvrouw.
Is genoteerd
Daarna heb ik vakantie gehad
In september heeft mijn afdeling chef gevraagd of ik nog steeds interesse had
Ja gezegd ,
Deze week erna gevraagd hij had deze week gesprek met hoofdkantoor
En daar wacht ik nu op
Hij had nog de tip om nog wat mondiger te worden en heb ook valkuilen besproken
Ook aangeven dat ik niet alleen vso onderwijs gehad heb maar ook mbo 1 2 en 3
Ook eventuel ander plek maar dan blijf ik tegen het zelfde aanlopen het is namelijk voornamelijk inpak werk of in de logistiek schoonmaak of groen .
En dat is allemaal niks voor mij ,
Groen mag ik sowieso niet ,
En schoonmaak ga ik nooit meer doen.
Inpak werk doe ik nu ook maar dan ga ik dat niet ergens anders doen daar bereik ik niks mee .
Wel als voorvrouw namelijk veel meer uitdaging en juist daardoor leer ik meer praten met mensen en over mijzelf heen zetten want dan kun je np niet de hele tijd met jezelf bezig zijn of je jezelf zielig vinden, je moet er voor de groep zijn en juist daarin zit mijn uitdaging dan ben ik ook niet meer de hele tijd zo moe van verveling.
Dat ik moeite heb met algemene praatjes wil niet Zeggen dat ik dat niet doe
En ik kan dat ook leren
Dat is prima aan te leren
Ik wil best hulp maar het moet passend zijn dus kijken of deze instantie mij kan helpen om mijn drukke hoofd wat rust te krijgen, en dingen wat beter los te laten , ik kan daar ook een diagnose laten stellen en dan eventueel medicatie krijgen maar eerst maar even kijken naar het onderzoek als het goed is kan het bij hun zonder familie .
En verder zoals ik al schreef
Heb ik zelf in juni opgeven als voorvrouw.
Is genoteerd
Daarna heb ik vakantie gehad
In september heeft mijn afdeling chef gevraagd of ik nog steeds interesse had
Ja gezegd ,
Deze week erna gevraagd hij had deze week gesprek met hoofdkantoor
En daar wacht ik nu op
Hij had nog de tip om nog wat mondiger te worden en heb ook valkuilen besproken
Ook aangeven dat ik niet alleen vso onderwijs gehad heb maar ook mbo 1 2 en 3
Ook eventuel ander plek maar dan blijf ik tegen het zelfde aanlopen het is namelijk voornamelijk inpak werk of in de logistiek schoonmaak of groen .
En dat is allemaal niks voor mij ,
Groen mag ik sowieso niet ,
En schoonmaak ga ik nooit meer doen.
Inpak werk doe ik nu ook maar dan ga ik dat niet ergens anders doen daar bereik ik niks mee .
Wel als voorvrouw namelijk veel meer uitdaging en juist daardoor leer ik meer praten met mensen en over mijzelf heen zetten want dan kun je np niet de hele tijd met jezelf bezig zijn of je jezelf zielig vinden, je moet er voor de groep zijn en juist daarin zit mijn uitdaging dan ben ik ook niet meer de hele tijd zo moe van verveling.
Dat ik moeite heb met algemene praatjes wil niet Zeggen dat ik dat niet doe
En ik kan dat ook leren
Dat is prima aan te leren

donderdag 12 oktober 2023 om 07:27
Snap jij wel het belang van een opleiding!? Juist het feit dat iemand onafhankelijk naar jou kan kijken, met een opleiding om te weten waar op te letten maakt dat iemand anders dat wel kan bepalen. Misschien moet je eens erkennen dat je moeite hebt met je diagnose en daar iets mee gaan doen. Hulp vragen voor de acceptatie ervan.Blauweelf41 schreef: ↑12-10-2023 05:22
Niemand zegt dat jij niet meer kan dan je nu doet, maar dat doet niet af aan het hebben van een mogelijke diagnose. Oh Enne, de ggz heeft nooit gezegd dat je echt zeker geen ass hebt. Zulke uitspraken doen ze niet zo vroeg in een onderzoek zoals jij t stelt. Dat moet uitgebreid getest en als jij kenmerken van add of adhd hebt heb je ook kenmerken van ass want daarin zit enorme overlap. Dat maakt volledig uitsluiten van ass al ingewikkeld en ongeloofwaardig.p

donderdag 12 oktober 2023 om 07:41
Dat was prima te begrijpen hoor. Als iemand het niet snapt hoeft dat niet per se aan jou te liggen hè?Blauweelf41 schreef: ↑12-10-2023 05:22Ik heb helemaal niet gezegd dat ik al begonnen ben met de opleiding
En over die ASS: ik snap niet waarom mensen zich daar in vastbijten. Je mag op dit forum helemaal geen diagnose stellen dus daarover doordrammen is, op zijn zachtst gezegd, twijfelachtig.

donderdag 12 oktober 2023 om 07:44
En toch toen ik bij ggz kwam heb ik het over autisme gehad en ze gaf toen aan dat aan de manier van praten ik geen autisme zou hebben ,Hijodelaluna schreef: ↑12-10-2023 07:27Snap jij wel het belang van een opleiding!? Juist het feit dat iemand onafhankelijk naar jou kan kijken, met een opleiding om te weten waar op te letten maakt dat iemand anders dat wel kan bepalen. Misschien moet je eens erkennen dat je moeite hebt met je diagnose en daar iets mee gaan doen. Hulp vragen voor de acceptatie ervan.
Niemand zegt dat jij niet meer kan dan je nu doet, maar dat doet niet af aan het hebben van een mogelijke diagnose. Oh Enne, de ggz heeft nooit gezegd dat je echt zeker geen ass hebt. Zulke uitspraken doen ze niet zo vroeg in een onderzoek zoals jij t stelt. Dat moet uitgebreid getest en als jij kenmerken van add of adhd hebt heb je ook kenmerken van ass want daarin zit enorme overlap. Dat maakt volledig uitsluiten van ass al ingewikkeld en ongeloofwaardig.p
En meer richting add zou zitten
Daarvoor zou zelfde gelden voor onderzoek , en aangezien hun alleen werken met familie
Kon er geen onderzoek plaats vinden
Nu ben ik op zoek naar een centrum
Die kunnen coachen en diagnoses zonder familie kunnen stellen
Ik moest toch hulp zoeken?
Een coach en dat doe ik nu hun kunnen ook helpen met loopbaan advies

donderdag 12 oktober 2023 om 07:47
Daarbij er is een reden waarom ik onderzoek wil namelijk dat ik tegen dingen aanloop waarvoor ik emdr gehad en dat heeft geholpen
Maar ik wil graag coaching en daarom dat centrum
En ja autisme heeft overlap add/adhd
Klopt zeker maar ik zit meer richting het gecombineerde type
Maar ik heb een centrum gevonden die mee gaan kijken en is dus een coach
Persies wat mij geadviseerd werd hier
Maar ik wil graag coaching en daarom dat centrum
En ja autisme heeft overlap add/adhd
Klopt zeker maar ik zit meer richting het gecombineerde type
Maar ik heb een centrum gevonden die mee gaan kijken en is dus een coach
Persies wat mij geadviseerd werd hier

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in