Mode & Beauty alle pijlers

Welke föhnborstel hebben jullie?

16-10-2023 10:17 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Titel spreekt voor zich. Ik ben toe aan een nieuwe. Heb halflang dun stijl haar. Gebruik m met name om er volume in te krijgen.

Tips?
Ik föhn met een krachtige föhn en losse ronde borstel van Olivia Garden, eigenlijk zoals de kapper het ook doet.

Maar ik heb dik en veel haar met veel krul, dus waarschijnlijk heb je hier niet veel aan.
Ik blaas droog met een Eti föhn en werk af met een Revlon one step föhnborstel.
Nee dat klopt. Overigen doet mijn kapper dit bij mij ook maar dat kan ik zelf helemaal niet :-D
Yildizlar2 schreef:
16-10-2023 10:35
Ik blaas droog met een Eti föhn en werk af met een Revlon one step föhnborstel.
Ga ik bekijken, dank!
smorre schreef:
16-10-2023 10:35
Nee dat klopt. Overigen doet mijn kapper dit bij mij ook maar dat kan ik zelf helemaal niet :-D
Ik kon het vroeger ook niet, maar het is echt de moeite om het te leren! Ik heb er destijds YouTube voor aangeslingerd. Je wordt er vanzelf handiger in, en het is zo fijn een goeie blow-out zelf te kunnen doen.
De Dyson!! Echt ik kan niet meer zonder!
IK heb de BaByliss Beliss Big Hair 1000W Föhnborstel. Ik heb ook half lang, stijl en niet heel dik haar. Het duurde even voordat ik er handigheid in had, maar nu ben ik er blij mee. Meer volume en het zit ook gewoon beter.
Luzerna schreef:
16-10-2023 11:08
Ik overweeg ook deze aan te schaffen maar wat een geld! Wat vind jij de voordelen er aan?
Luzerna schreef:
16-10-2023 11:08
Dit. De Dyson airwrap. Elke cent waard. Altijd haar zoals bij de kapper.
Ja die Dyson :love:

Maar moet ik dan ook tutorials bekijken om het te kunnen?
Sodeju, ik dacht, ik ga ook eens naar die Dyson kijken nav dit topic, ik had wel een hoge prijs verwacht, maar dit vind ik echt schrikken.

Wat is nu precies het voordeel van de Dyson?
Ik lees ook even mee. Ik heb ook dun, stijl haar, maar wel veel. Volume is dus geen probleem, maar ik wil een föhn die minder slecht is voor mijn haar.
Cum non tum age
Ik heb al jaren deze, die had mijn kapper destijds ook:

Afbeelding

https://www.haarpro.nl/babyliss-pro-big ... MC4wLjAuMA..
Suniva schreef:
16-10-2023 12:12
Dit. De Dyson airwrap. Elke cent waard. Altijd haar zoals bij de kapper.
Ik heb deze bekeken online. Inderdaad duur!
Het is altijd zo jammer dat je van zo'n set vaak maar 1 opzetstuk gebruikt.
Of is deze zo fijn dat je ook alle borstels wil gebruiken?
Poeszie schreef:
16-10-2023 12:29
Sodeju, ik dacht, ik ga ook eens naar die Dyson kijken nav dit topic, ik had wel een hoge prijs verwacht, maar dit vind ik echt schrikken.

Wat is nu precies het voordeel van de Dyson?
Dat je zelf je kapsel er zo kan laten uitzien alsof je bij een kapper bent geweest. Ja, het is veel geld maar ik (lang, sluik, stijl en glad haar) kan er mee toveren.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Bergje65 schreef:
16-10-2023 13:25
Ik heb deze bekeken online. Inderdaad duur!
Het is altijd zo jammer dat je van zo'n set vaak maar 1 opzetstuk gebruikt.
Of is deze zo fijn dat je ook alle borstels wil gebruiken?
Ik heb wel een favoriet opzetstuk maar ik gebruik ze allemaal wel. Om de prijs voor mezelf goed te praten deel ik 'm met mijn puberdochter die er natuurlijk ook zeer blij mee is en ook alle opzetstukken gebruikt :).
smorre schreef:
16-10-2023 12:24
Ja die Dyson :love:

Maar moet ik dan ook tutorials bekijken om het te kunnen?
Het kan maar het hoeft niet per se. Via de app zie je hele korte filmpjes per opzetstuk en na een paar keer kun je zelf toveren :).
SweetFirefly schreef:
16-10-2023 15:25
Dat je zelf je kapsel er zo kan laten uitzien alsof je bij een kapper bent geweest. Ja, het is veel geld maar ik (lang, sluik, stijl en glad haar) kan er mee toveren.
maar ik heb fijn sluik dun haar en kan best goed stylen maar 1 keer in de hollandse wind en alles is voor niks geweest, dat kan een dyson toch niet opvangen?
Mensen met zwaar en dik haar: de Dyson is daarvoor niet geschikt voor een blijvende slag/krul!
Maar hoe ziet dat toveren er dan uit? Blijven kapsel bijvoorbeeld langer goed zitten? Mooiere krullen? Echt meer volume?
Overigens, voordat iedereen naar de winkel rent voor de Dyson, mijn eerste exemplaar ging na 2 maanden kapot :facepalm:. Ik kreeg uiteraard een nieuwe maar het is dus ook weer niet zo dat er niks fout kan voor die prijs.
Snuisterijtje schreef:
16-10-2023 15:35
Maar hoe ziet dat toveren er dan uit? Blijven kapsel bijvoorbeeld langer goed zitten? Mooiere krullen? Echt meer volume?
Alledrie! Maar tegen een ouderwetse Hollandse windhoos of regenbui is niks bestand, ook Dysonkrullen niet.
Dit is zeg maar een neppe Dyson (zag ik op insta, dont shoot the messenger)... misschien is dit wat? https://www.travx.nl/collections/all
https://www.bol.com/nl/nl/p/airstyler-k ... 144862773/
Lorem_Ipsum schreef:
16-10-2023 15:31
Mensen met zwaar en dik haar: de Dyson is daarvoor niet geschikt voor een blijvende slag/krul!
Waarom niet?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven