Werk & Studie alle pijlers

Een leuke attentie bij een Kerstborrel

12-11-2023 17:51 108 berichten
Wie wil meedenken? Voor de kerstborrel dit jaar willen we iets leuks voor onze medewerkers doen. Een kerstpakket krijgen ze al.
We hebben een keer iedereen een boek uit de boek toptien laten uitzoeken (boeken op een tafel gelegd).
Een keer elfjes laten rondlopen die een persoonlijk kaartje voor iedereen schreven.
Een keer een chocoladetelegram laten bezorgen (in coronatijd)

Aanvulling: Geen plastic meuk en geen lollig bedoelde troep. En nogmaals: kerstpakket krijgen ze al

Ongeveer 130 man.
Budget: 3 tot max 4k
anoniem_675bdde651b9b wijzigde dit bericht op 12-11-2023 18:21
10.83% gewijzigd
mamaonbekend schreef:
12-11-2023 19:06
Ter plekke een aantal workshops organiseren waar naar keuze aan kan worden deelgenomen en het resultaat mee naar huis kan worden genomen?

Kook-/bonbons workshop, pottenbakken, kerstbloemstuk, schilderen of houtbranden op een boomstam, kerstservies schilderen?
Ze krijgen ook een kerstpakket. Dit is veel te uitgebreid, lijkt mij.

Ik zou de mok met chocolade doen
Alle reacties Link kopieren Quote
Zet een kerst photoboot neer, en laat iedereen leuke foto's met elkaar maken.

En bedenk ook: je kunt nooit iedereen een plezier doen.
De een drinkt niet, de ander is allergisch voor chocola etc.
She was brave and strong and broken, all at once.
Lady*Voldemort schreef:
12-11-2023 18:42
https://libris.nl/actueel/top10

Sorry hoor, maar hier wordt toch niemand blij van? Mensen die niet van lezen houden niet, en mensen die wel van lezen houden ook niet. Bovendien vind ik het helemaal niet nodig om mensen zo nodig aan het lezen te moeten krijgen. Je geeft toch ook geen kaartjes voor het ballet weg, als kerstcadeautje.
Het is niet voor niks een top 10. Ik zie al twee boeken die ik wel uit zou kiezen in ieder geval.

Anyway, die boeken hebben jullie al een keer gedaan. Ik vind dat mokken idee super leuk! Dat gebruikt waarschijnlijk iedereen, of je nu koffie, thee of water drinkt.
Adventskalender, van Tony, Yogitea, L'or o.i.d.
Een bon voor een zaakje in de buurt vind ik ook leuk. Kan iedereen zelf een keer lekker lunch halen of een Coffee to go, en je sponsort de lokale ondernemer.
Een fotobooth voor tijdens de borrel? Of karaokecaravan?
Voor bij de mok: een (thermo) dopper.
Moiren schreef:
12-11-2023 18:27
Je gaat toch niet 50 minuten rijden om een ijsje te halen?
Wat een moeiljkdoenerij. Je kunt in de lunchpauze toch een ijsje of broodje halen?
En mensen die niet van ijs houden halen lekker een koffie of thee, dat hebben ze bij de meeste ijssalons ook.
Een easytoy voor een gezellige kerstavond.
It won't stop until you wise up
Wintertime16 schreef:
12-11-2023 19:17
Wat een moeiljkdoenerij. Je kunt in de lunchpauze toch een ijsje of broodje halen?
En mensen die niet van ijs houden halen lekker een koffie of thee, dat hebben ze bij de meeste ijssalons ook.
Dat kan.
Ik zou er geen reet aan vinden. Sowieso vind ik een bon geen leuk idee in deze context.
En ik vind een mok vreselijk. Als de mok op mijn werk mag blijven, kan ik er nog wel mee leven. Maar no way dat ik zo'n mok mee naar huis ga nemen.
Vanaf 1 januari moet iedereen een mok hebben want wegwerpbekers zijn dan verboden.
Campanula schreef:
12-11-2023 19:18

We've got a winner!! :idee:
She was brave and strong and broken, all at once.
Elodea schreef:
12-11-2023 19:21
En ik vind een mok vreselijk. Als de mok op mijn werk mag blijven, kan ik er nog wel mee leven. Maar no way dat ik zo'n mok mee naar huis ga nemen.
Volgens mij is dat de bedoeling dat de mok op het werk gebruikt wordt om de kartonnen bekertjes te bannen.
debuurvrouw schreef:
12-11-2023 19:25
Volgens mij is dat de bedoeling dat de mok op het werk gebruikt wordt om de kartonnen bekertjes te bannen.
Bij ons zijn ze al geband. En ik heb op mijn werk dus ook een foeilelijke mok die ik braaf gebruik.
Ik weet niet of ze bij TO al verplicht uit een eigen mok drinken?
Woez schreef:
12-11-2023 19:11
Zet een kerst photoboot neer, en laat iedereen leuke foto's met elkaar maken.

En bedenk ook: je kunt nooit iedereen een plezier doen.
De een drinkt niet, de ander is allergisch voor chocola etc.
Dit vind ik ook erg leuk. Of een foto voor een green screen. Ik heb beide een keer geregeld op een feestje, vond de animo ervoor niet heel groot. Na een beetje aansporen ging het uiteindelijk wel (en stond ik op iets te veel foto's).

Het blijft toch lastig om iets te bedenken waar iedereen enthousiast van wordt.
Wij doen een blossomb. Een bal met zaadjes die je in je tuin of in een pot ofzo kunt stoppen.
Kerstphotoboot ook leuk
Je hebt zo gelijk. Het wordt al moeilijker maar beter niks dan iets stoms
Hoezo niks? Ze krijgen toch al een pakket en een borrel? Het is niet alsof jouw bedrijf het personeel vergeet met kerst hoor.
Snuisterijtje schreef:
12-11-2023 19:35
Kerstphotoboot ook leuk

Maar heeft iedereen zin om te varen, vraag ik mij dan af.
(Ludieke) kerstbal? Vast wel een paar ornamenten te vinden die (zijdelings) aansluiten op jullie werk? Daar een stapel van, als het kan in meerdere kleuren. Zelf uitzoeken bij het naar huis gaan?
Wintertime16 schreef:
12-11-2023 19:22
Vanaf 1 januari moet iedereen een mok hebben want wegwerpbekers zijn dan verboden.

Nee hoor! Je kunt ook een hele voorraad neerzetten voor algemeen gebruik.
Met zoveel mensen kun je nooit iedereen blij maken. Maar het is een geschenk, een extraatje, dus jammer dan voor ze.

Dat met die boeken had ik echt super leuk gevonden.
Een mok dan weer wat minder, zeker omdat het eigenlijk toch ook al wel een 'moetje' is.
Tunamelt schreef:
12-11-2023 19:39
(Ludieke) kerstbal? Vast wel een paar ornamenten te vinden die (zijdelings) aansluiten op jullie werk? Daar een stapel van, als het kan in meerdere kleuren. Zelf uitzoeken bij het naar huis gaan?
Mits er geen logo op staat zou ik dat best leuk vinden.
Wij kregen twee jaar geleden allemaal zo'n klein noblesseboompje. Mooi vond ik, en altijd wel een plekje voor. Maar dan moet de kerstborrel wel minstens een dag of 10 voor kerst zijn. Anders lijkt het zo'n uitverkoop-cadeautje 😉
Pietje schreef:
12-11-2023 18:33
Een stapel leuke paraplu’s om uit te kiezen? Ik vind het boeken idee helemaal niet gek hoor🙂
Ook leuk idee! Dank je wel
Blijtje66 schreef:
12-11-2023 19:34
Wij doen een blossomb. Een bal met zaadjes die je in je tuin of in een pot ofzo kunt stoppen.
Die zijn superleuk maar misschien een klein dingetje: ik heb ze afgelopen lente als relatiegeschenk gestuurd en een paar die ik over had naar vrienden en ze zijn bij niemand opgekomen ;-(
Wat eten we vanavond?
Campanula schreef:
12-11-2023 19:18
Hi-la-risch

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven