Werk & Studie alle pijlers

Een leuke attentie bij een Kerstborrel

12-11-2023 17:51 108 berichten
Wie wil meedenken? Voor de kerstborrel dit jaar willen we iets leuks voor onze medewerkers doen. Een kerstpakket krijgen ze al.
We hebben een keer iedereen een boek uit de boek toptien laten uitzoeken (boeken op een tafel gelegd).
Een keer elfjes laten rondlopen die een persoonlijk kaartje voor iedereen schreven.
Een keer een chocoladetelegram laten bezorgen (in coronatijd)

Aanvulling: Geen plastic meuk en geen lollig bedoelde troep. En nogmaals: kerstpakket krijgen ze al

Ongeveer 130 man.
Budget: 3 tot max 4k
anoniem_675bdde651b9b wijzigde dit bericht op 12-11-2023 18:21
10.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het voor gezelligheid gaat, misschien een waarzegster/handlezeres?

https://www.samiera.nl/
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
nlies schreef:
12-11-2023 18:18
allemaal een mok voor de chocolademelk/ bisschopswijn/koffie, die later gebruikt kan worden ter vervanging van de automatenbekers.
:lightbulb:
Goed idee! En nog duurzaam ook.

Valentijn101 schreef:
12-11-2023 18:31
Een lekkere pannetone 😍 of een kerst/feestbrood
Met dit erbij, helemaal perfect.
Moiren schreef:
12-11-2023 19:04
Een koe.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Blckcffee schreef:
12-11-2023 20:06
Als het voor gezelligheid gaat, misschien een waarzegster/handlezeres?

https://www.samiera.nl/
Ja leuk.
Ik zou in ieder geval iets doen wat je daadwerkelijk gebruikt. Een mok of paraplu inderdaad. Maar hier werd iedereen ook erg blij van sokken van ons bedrijf (we zijn makkelijk blij te maken).

Of keuze uit een aantal workshops ofzo?
Een mok zou ik dan weer niet doen. De meeste gekregen mokken drinken niet lekker.
Waarzegger vind ik ook leuk
anoniem_675bdde651b9b wijzigde dit bericht op 12-11-2023 20:17
3.70% gewijzigd
Ik krijg al 3 jaar een cadeaubon die ik al 3 jaar doorgeef aan een armoede-organisatie. Mogen zij er iemand gelukkig mee maken.

Als ze toch al een kerstpakket krijgen kan je het geld ook gewoon doneren aan een goed doel. En dat op de avond zelf bekend maken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Als ik dit lees heb ik echt te doen met degene die het moet bedenken.
Voor elke suggestie zijn er wel mensen die het afkraken… het is een KADOOTJE hè?

Er zijn al best veel dingen genoemd, hopelijk kun je hier een keuze uit maken TO!
smorre schreef:
12-11-2023 20:16
Voor elke suggestie zijn er wel mensen die het afkraken… het is een KADOOTJE hè?

Er zijn al best veel dingen genoemd, hopelijk kun je hier een keuze uit maken TO!
We mogen toch meedenken?
smorre schreef:
12-11-2023 20:16

Tnx. Het verzinnen is inderdaad een ondankbare taak maar leuk dat er suggesties komen. Waar ik me mee troost is dat het waarschijnlijk op de avond zelf vast wel enigzins gewaardeerd wordt.
Snuisterijtje schreef:
12-11-2023 20:13
Waarzegger vind ik ook leuk
Dan moet je wel snel zijn. Echte goede hebben vaak een volle agenda. Maar wij hebben dat ook wel eens gehad op een personeelsfeest.
Snuisterijtje schreef:
12-11-2023 20:03
Hi-la-risch

Tnx. Een bruisbal van lactacyd is ook een optie om de zuurgraad wat uit te balanceren. :-P)
It won't stop until you wise up
Socks schreef:
12-11-2023 20:21
Dan moet je wel snel zijn. Echte goede hebben vaak een volle agenda. Maar wij hebben dat ook wel eens gehad op een personeelsfeest.
Eh, wat versta jij onder een 'echt goede'?
Zakje, potje of blikje met koekjes of chocolaatjes in kerstuitvoering zou ik leuk vinden om te krijgen bij de kerstborrel.
Een spelletje zoals bv. Sushi Go.
It won't stop until you wise up
Elodea schreef:
12-11-2023 20:27
Eén die de waarheid spreekt :-D ?

Ik geloof totaal niet in waarzeggers, dus ik zou toch écht gewoon in lachen uitbreken als mijn baas zo iemand inhuurt voor een feestje.
En met mij denk ik nog een paar collega's én nog een paar anderen die een hele avond proberen hun gezicht in de plooi te houden.

Zou wel een leuke après-babbel met enkelen geven :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Voor iedereen een leuke kerstmuts.

Of een Pathé bon om in de kerstvakantie thuis een leuke film te kijken.
Met een zak popcorn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Socks schreef:
12-11-2023 20:21
Een echt goede zal toch wel weten dat ze gevraagd gaat worden voor die datum? Kan ze die vrijhouden.
Elodea schreef:
12-11-2023 20:27
Liesbeth van Dijk doet het heel goed op rtl z bij Harry. Dusss.
Irma_3110 schreef:
12-11-2023 20:41
Een echt goede zal toch wel weten dat ze gevraagd gaat worden voor die datum? Kan ze die vrijhouden.
:yawnee:
Irma_3110 schreef:
:proud: (Zegt een man tegen zijn vriend: "Ik wilde naar een waarzegster, maar dat was zo'n slechte! Ik klopte aan, zegt zij: "Wie is daar?")

Maar goed, TO: een patatkraam zou mij enorm blij maken. Of oliebollen.
Mooie sleutelhanger?
Irma_3110 schreef:

Nou precies, als je er nog om moet vragen is het dus geen goede. Ben je gelijk klaar met schiften.
Campanula schreef:
12-11-2023 20:34
Een spelletje zoals bv. Sushi Go.

Wilde ik ook net typen. Een leuk spelletje?
Qwixz of keer op keer is ook leuk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven