Een leuke attentie bij een Kerstborrel

zondag 12 november 2023 om 17:51
Wie wil meedenken? Voor de kerstborrel dit jaar willen we iets leuks voor onze medewerkers doen. Een kerstpakket krijgen ze al.
We hebben een keer iedereen een boek uit de boek toptien laten uitzoeken (boeken op een tafel gelegd).
Een keer elfjes laten rondlopen die een persoonlijk kaartje voor iedereen schreven.
Een keer een chocoladetelegram laten bezorgen (in coronatijd)
Aanvulling: Geen plastic meuk en geen lollig bedoelde troep. En nogmaals: kerstpakket krijgen ze al
Ongeveer 130 man.
Budget: 3 tot max 4k
We hebben een keer iedereen een boek uit de boek toptien laten uitzoeken (boeken op een tafel gelegd).
Een keer elfjes laten rondlopen die een persoonlijk kaartje voor iedereen schreven.
Een keer een chocoladetelegram laten bezorgen (in coronatijd)
Aanvulling: Geen plastic meuk en geen lollig bedoelde troep. En nogmaals: kerstpakket krijgen ze al
Ongeveer 130 man.
Budget: 3 tot max 4k
anoniem_675bdde651b9b wijzigde dit bericht op 12-11-2023 18:21
10.83% gewijzigd
zondag 12 november 2023 om 20:06
Als het voor gezelligheid gaat, misschien een waarzegster/handlezeres?
https://www.samiera.nl/
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
zondag 12 november 2023 om 20:08

Goed idee! En nog duurzaam ook.
Met dit erbij, helemaal perfect.
zondag 12 november 2023 om 20:12
Ja leuk.Blckcffee schreef: ↑12-11-2023 20:06Als het voor gezelligheid gaat, misschien een waarzegster/handlezeres?

zondag 12 november 2023 om 20:15
Ik krijg al 3 jaar een cadeaubon die ik al 3 jaar doorgeef aan een armoede-organisatie. Mogen zij er iemand gelukkig mee maken.
Als ze toch al een kerstpakket krijgen kan je het geld ook gewoon doneren aan een goed doel. En dat op de avond zelf bekend maken.
Als ze toch al een kerstpakket krijgen kan je het geld ook gewoon doneren aan een goed doel. En dat op de avond zelf bekend maken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 12 november 2023 om 20:19

zondag 12 november 2023 om 20:19
Tnx. Het verzinnen is inderdaad een ondankbare taak maar leuk dat er suggesties komen. Waar ik me mee troost is dat het waarschijnlijk op de avond zelf vast wel enigzins gewaardeerd wordt.
zondag 12 november 2023 om 20:21
Dan moet je wel snel zijn. Echte goede hebben vaak een volle agenda. Maar wij hebben dat ook wel eens gehad op een personeelsfeest.
zondag 12 november 2023 om 20:22
Tnx. Een bruisbal van lactacyd is ook een optie om de zuurgraad wat uit te balanceren.

It won't stop until you wise up

zondag 12 november 2023 om 20:35
Eén die de waarheid spreekt

Ik geloof totaal niet in waarzeggers, dus ik zou toch écht gewoon in lachen uitbreken als mijn baas zo iemand inhuurt voor een feestje.
En met mij denk ik nog een paar collega's én nog een paar anderen die een hele avond proberen hun gezicht in de plooi te houden.
Zou wel een leuke après-babbel met enkelen geven

Is dit nu later?
zondag 12 november 2023 om 20:41

zondag 12 november 2023 om 20:45

Maar goed, TO: een patatkraam zou mij enorm blij maken. Of oliebollen.
zondag 12 november 2023 om 20:50

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in