Saai werk

maandag 6 maart 2023 om 12:29
Ik wil vooral even van mij afschrijven
Ik ben zo moe van mijn werk ,iedere dag is het zelfde geen uitdaging ik moet de laaste tijd moeite doen om niet in slaap te vallen.Het is ingewikkeld want door mijn arbeids handicap,kan ik niet zomaar andere werk gaan doen ,
Ik mis aan de ene kant uitdaging maar aan de andere kant heb ik scrutuur nodig .Ook heb ik met maar 3 collega.s een goede band, veel mensen bij ons praten alleen over het weer of over het werk, in de pauze ik heb veel moeite met niet zeggende gesprekken (voor mij dan)
Ik ben huishoudelijk hulp 35 procent en 75 procent productie medewerker ,
In een bakkerij .
Ik ben het ook zo zat iedere keer met ik zeggen jongens ruim je rommel op ,
Hou het sanitair netjes,enzo
Ik vind het normaal dat je eigen rommel opruimt maar er word vaak gezegd daar ben jj voor ,ik vind van niet ,je eigen Bekker opruimen en een wc netjes achter laten ,zijn fatsoens normen.
Ben gewoon zo moe van alles ,
Wil vooral van mij afschrijven en misschien herkent iemand zich erin .
Ps ik heb een hersen afwijking en maak daarom wat spelfouten
Ik ben zo moe van mijn werk ,iedere dag is het zelfde geen uitdaging ik moet de laaste tijd moeite doen om niet in slaap te vallen.Het is ingewikkeld want door mijn arbeids handicap,kan ik niet zomaar andere werk gaan doen ,
Ik mis aan de ene kant uitdaging maar aan de andere kant heb ik scrutuur nodig .Ook heb ik met maar 3 collega.s een goede band, veel mensen bij ons praten alleen over het weer of over het werk, in de pauze ik heb veel moeite met niet zeggende gesprekken (voor mij dan)
Ik ben huishoudelijk hulp 35 procent en 75 procent productie medewerker ,
In een bakkerij .
Ik ben het ook zo zat iedere keer met ik zeggen jongens ruim je rommel op ,
Hou het sanitair netjes,enzo
Ik vind het normaal dat je eigen rommel opruimt maar er word vaak gezegd daar ben jj voor ,ik vind van niet ,je eigen Bekker opruimen en een wc netjes achter laten ,zijn fatsoens normen.
Ben gewoon zo moe van alles ,
Wil vooral van mij afschrijven en misschien herkent iemand zich erin .
Ps ik heb een hersen afwijking en maak daarom wat spelfouten

dinsdag 14 november 2023 om 08:40
Ja dat kan maar dan moeten ze eerlijk zijn , daar gaat het mij omLady*Voldemort schreef: ↑14-11-2023 08:31Misschien vinden ze je gewoon niet zo geschikt voor de functie van voormens. Ik ga d'r niet over natuurlijk maar als ik jou zo hier eens lees zou ik je een dergelijke functie ook niet aanraden. Ik ben wel met je eens dat er na drie maanden wel eens een reactie zou mogen komen, positief of negatief.
Maar ik weet dat ik er wel geschikt voor ben , heb vaak over moeten nemen van voorvrouw op mijn vorige werk , ik deed daar alles zonder voorvrouw was vaker niet daar dan wel ,
Ik ben echter niet geschikt voor iedere dag bloed en kots op te ruimen ben ik zwaar ondergeschikt voor zelfs want ik ben nu dus doodziek ervan .
Maar jah hun weten net als zo veel mensen hier wat het beste voor mij is
Echt niet
Wat passend is voor mij is in de kantine werken , koken broodjes maken
Of mensen begeleiding helpen met koken dat soort dingen
En daarom heb ik dus op de vacature gerageerd,
Dat past veel en veel beter en word ik geleukig van .
Ik ben blij dat ik zelf kies en wat ik wil ik moet eens aan mijzelf gaan denken .
dinsdag 14 november 2023 om 08:47
Wat voor kantine heb je gesolliciteerd? Want als er nou doorgaans iets hectisch en prikkelgevoelig is, zijn het wel kantines.Blauweelf41 schreef: ↑13-11-2023 09:38Ik kan vooral niet tegen dingen als braaksel en poep bijv en pauze met 25 mensen tegelijk is voor mij doordat ik dan zwaar overprikkeled raak ,
Maar tegelijkertijd heb ik ook onder prikkels waardoor ik vaak moe ben en soms het idee heb dat ik in slaap val
Als ik werk voor mijn eigen bedrijfje heb ik veel meer uitdaging,en kan ik mijn eigen pad bepalen en zit ik in hyper focus.
Daarin ligt het verschil ,
Maar daar word geen rekening mee gehouden.
Ook word het niet begrepen ..
Ik wil mijn best aanpassen maar dat kan maar tot een bepaald punt.
En dan houd het op .
Nu heb ik afgelopen weken /maanden gevraagd hoe het ermee zit, als ik 200 keer hoor ik wacht op het hoofdkantoor,tja dan ben ik er wel klaar mee
En ga ik op zoek naar iets wat passend is.
Ik hou van met eten werken ik kook heel graag , heb vroeger ook kantine werk gedaan ,deze is ook aangepast voor mensen met een beperking.
Vandaag heb ik mij afgemeld maar wel gesprek aangevraagd voor vanmiddag.
En een solisitatie de deur uitgedaan .
Dus daar wacht ik op .
Dat was mijn update ik ben blij dat ik voormij zelf kies .en mijn eigen gezondheid

dinsdag 14 november 2023 om 08:52
Zeker maar is speisaal voor mensen met een beperking hun hebben ervaring met mensen met een beperking is vanuit wsw een bedrijfs kantine .
Het is niet zozeer dat ik tijdens werk niet tegen hectiek kan of prikkels ,
Tijdens hyperfocus als ik leuk vind ervaar ik pas achteraf prikkels en die kan ik op mijn manier afvoeren.
Maar nu hebben we pauze met 25 man en dat is mijn rust moment dan raak ik overprikkelid omdat ik dan ook geen Hyper focus heb .
Daarbij denk ik ook dat in kantine meer mensen werken waar ik mee kan levelen.
En meer uitdaging waardoor ik dus wakker blijft .
Nu is het ook zo dat hier veel harde geluiden zijn
Door machine.
En ik zal overal tegen dingen aanlopen
Maar ik zal toch moeten werken .
Kan ook niet de hele dag thuis zijn
Uiteindelijk .

dinsdag 14 november 2023 om 09:45
Het punt is dat er geen rekening word gehouden met mijn neuro diversiteit er gedaan word ook hier alsof ik een keuze heb , maar dat is het niet, ik had het liever niet ..ik vind het zelf ook vervelend dat mijn overprikkeling zo werkt ,en ik wilde dat ik oppervlakte gesprekken kon voeren met collegas in de pauze ,en ik wilde dat ik dingen wat ik iedere dag tegenkom , los kan laten maar dat kan ik niet .
Er is een verschil tussen iets niet willen of iets niet kunnen .
Ik kan het gewoon niet. .
Er is een verschil tussen iets niet willen of iets niet kunnen .
Ik kan het gewoon niet. .
dinsdag 14 november 2023 om 09:46
Raar verhaal en ongeloofwaardig.Blauweelf41 schreef: ↑14-11-2023 08:19Omdat het blijkbaar normaal is dat je vingers als je snijdt afgeeft aan de muur en de deur .
Eh blijkbaar ais je kosten moet het niet hoeft door te spoelen .
Niemand heeft werknemers die iedere dag bloeden of kotsen.
Of geen ehbo doos met pleisters of verband hebben.
dinsdag 14 november 2023 om 09:48

dinsdag 14 november 2023 om 09:52
Mensen met een beperking?
Smeren dus wel echt dagelijk hun bloed aan de muur en deuren af
Ik overdrijf niet .
De wc is ook iedere dag de rand vies
Dit. Bedoel ik dus dat jullie geen idee hebben met wat voor mensen ik werk
dinsdag 14 november 2023 om 09:54
Wat is je punt?
Op een plek waar gebak wordt gemaakt zijn er iedere dag mensen die kotsen en bloeden?
Gevaar voor de volksgezondheid als je het mij vraagt.
Als dit de realiteit is, dan is het een disfunctioneel gebeuren en kan de tent beter sluiten.

dinsdag 14 november 2023 om 09:54

dinsdag 14 november 2023 om 09:58
Dat mensen dan sneller hun emoties zo uiten ,ze kunnen het niet anders uitten en dus gaan ze op deze manier pesten .en ja niet iedereen met een beperking maar een groot deel bij ons wel..
En daar hoor ik echt niet thuis en ga ik dus kijken voor wat anders .
Van mij mag het ook sluiten want ik ben er klaar mee .
Het is echt niet grappig meer dat ik iedere dag barstende koppijn heb en zwaar overprikkeled ben
Doodziek ervan .
Ik heb op de vacature gerageerd en
Blijf nu thuis todat ik wat hoor.
En anders wacht ik op de bedrijfsarts
dinsdag 14 november 2023 om 10:03
En dat mag met voeding werken ja?Blauweelf41 schreef: ↑14-11-2023 09:52Mensen met een beperking?
Smeren dus wel echt dagelijk hun bloed aan de muur en deuren af
Ik overdrijf niet .
De wc is ook iedere dag de rand vies
Dit. Bedoel ik dus dat jullie geen idee hebben met wat voor mensen ik werk

dinsdag 14 november 2023 om 10:07
Melding maken lijkt me het eerste als je in de voedingsindustrie werkt en je dit soort dingen ziet.
Kan me niet voorstellen dat op de werkvloer dan ineens wel de hygiëneregels in acht worden genomen.

dinsdag 14 november 2023 om 10:09
Je kan nou wel boos worden, maar zo raar is het niet dat mensen verbaasd zijn over de toestanden die jij beschrijft. Ik heb jarenlang met beperkte mensen samengewerkt en ik herken het helemaal niet.

dinsdag 14 november 2023 om 10:10
En hoe denk je dat ze mensen op wc gaan controleren dan ?
Dat kan niet.
Want niemand heeft het gedaan .
Wij werken bovendien alleen met voor verpakte materiaal
Dus de bakkers bakken wij pakken in
Ik heb al vaker melding gemaakt van problemen op de wc en de kantines ook zwijnen stallen
dinsdag 14 november 2023 om 10:14
Je blijft thuis tot je iets terug hoort op je sollicitatiebrief? Of wat bedoel je?Blauweelf41 schreef: ↑14-11-2023 09:58Ik heb op de vacature gerageerd en
Blijf nu thuis todat ik wat hoor.
En anders wacht ik op de bedrijfsarts

dinsdag 14 november 2023 om 10:14
O ik word niet boosLady*Voldemort schreef: ↑14-11-2023 10:09Je kan nou wel boos worden, maar zo raar is het niet dat mensen verbaasd zijn over de toestanden die jij beschrijft. Ik heb jarenlang met beperkte mensen samengewerkt en ik herken het helemaal niet.
Maar het is gewoon waar
Bijna iedere dag vieze wc bloed langs de muur spug /kots op de muur.
Maar ik ben niet van plan om 5 keer per dag een wc te gaan doen
Omdat mensen zich niet kunnen gedragen .
Maar ik heb dat ook op andere plekken mee gemaakt ,waar je het niet zou verwachten.
Maar ik heb nu duidelijk gemaakt dat ik geen kots en bloed meer opruim
Oficeel mag ik geen eens bloed opruinen.
Ik hoef niet nog zieker te worden .
Maar ik ga verlopig sowieso niet terug .

dinsdag 14 november 2023 om 10:16
Ja en als het niks worddebuurvrouw schreef: ↑14-11-2023 10:14Je blijft thuis tot je iets terug hoort op je sollicitatiebrief? Of wat bedoel je?
Blijf ik ziek thuis todat ik mijzelf in staat voel weer te gaan .
En verlopig is dat niet zo .

dinsdag 14 november 2023 om 11:20
Mag nietdebuurvrouw schreef: ↑14-11-2023 11:03Maar waarom neem je zelf niet contact op met de bedrijfsarts?
Want dit helpt toch niet?
Ziek verplaatsen van werkplek is namelijk niet het beste plan.
Wij mogen zelf geen afspraak maken
Ik heb aangeven dat ik weer voel afglijden naar burn out en ze gaan overleggen nu wat de beste oplossing is
dinsdag 14 november 2023 om 11:37
Dus(ik val in herhaling) je voelt je afglijden naar een burnout en solliciteert toch elders.Blauweelf41 schreef: ↑14-11-2023 11:20Mag niet
Wij mogen zelf geen afspraak maken
Ik heb aangeven dat ik weer voel afglijden naar burn out en ze gaan overleggen nu wat de beste oplossing is
Onbegrijpelijk.
Er is in dit topic zo vaak gezegd dat je op de rem moest trappen terwijl je maar als een trein door denderde.
Je topic staat bol van impulsiviteit. En als je daar op aangesproken wordt, ontken je en reageer je vaak met niet ter zake doende berichten op terug.
Bescherm jezelf.
Stop de trein.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in