Napraattopic 2024.3, dartelend/klossend naar de lente
zondag 18 februari 2024 om 19:38
Beste forummers,
Welkom in napraat punt 3, dartelend naar de lente.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar 2024.2:
overig/napraattopic-2024-2-met-geklets/ ... es/503770#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat punt 3, dartelend naar de lente.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar 2024.2:
overig/napraattopic-2024-2-met-geklets/ ... es/503770#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 februari 2024 om 00:19
Baggal, er was gewoon niets stafwaardigs aan die post! En hier is het gedrag, inclusief de zelfreflectie van Yasmijn besproken. Waarom "vasthoudend" reageren dan? Tussen aanhalingstekens, want ik heb er een ander beeld bij dan vasthoudend.Baggal schreef: ↑27-02-2024 22:51Je kan toch ook stoppen met mij op een vervelende manier te bespreken? Je mag mij standvastig vinden, je hoeft me niet aardig te vinden en je kan mij verder ook gewoon met rust laten zonder die steken hier. Doe ik ook met jou niet. En volgens mij hebben de mods dat ook min of meer aangegeven. Dank je wel vast.
Echt, leef je leven en laat een ander. Ik ga je nu echt heel vervelend vinden in je strijd tegen alle vermeend onrecht jegens jou.
woensdag 28 februari 2024 om 06:15
Weet je, en ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, want ik ben het zat, die flauwe grapjes over mij van 19:56 en verder (want een ieder weet dat het wel degelijk betrekking heeft op mij had) kun je ook achterwege laten. Er was geen aanleiding om mij er weer in te betrekken hier op napraat. Het is niet leuk om dit soort dingen over jezelf te lezen, dus ik verzoek jullie er hier mee op te houden. Dit riekt een beetje naar pestgedrag, ondanks dat mijn naam hier niet expliciet genoemd wordt. Gedoogd of niet, ik geef aan dat ik het onprettig vind en hoef verder ook geen discussie. Leef je leven en laat mij. Dank je wel.
baggal wijzigde dit bericht op 28-02-2024 06:32
5.88% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
woensdag 28 februari 2024 om 06:56
Klopt, de originele opmerking van Yasmijn betrof weinig spannends. Misschien alleen een verkeerde naam?PoesmetLaarzen schreef: ↑27-02-2024 22:43Er was niks stafwaardigs aan.
Zelfs als er niks is komt er gejemmer.
Maar de reacties hier ( nav de opmerking hier door Yasmijn) lezen richting Baggal.
De zelfreflectie ( zo genoemd door Irma) had misschien beter achterwege kunnen blijven. Het originele bericht op NP zonder geklets, had misschien gewoon tot een verdere, normale discussie geleid. Nu is (mijns inziens) juist door de opmerking daarover van Yasmijn hier, datgene ontstaan dat niet - meer- gewenst is.
Ik heb gewoon gelijk.
woensdag 28 februari 2024 om 08:03
Mooi. Beloofd?Baggal schreef: ↑28-02-2024 06:15Weet je, en ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, want ik ben het zat, die flauwe grapjes over mij van 19:56 en verder (want een ieder weet dat het wel degelijk betrekking heeft op mij had) kun je ook achterwege laten. Er was geen aanleiding om mij er weer in te betrekken hier op napraat. Het is niet leuk om dit soort dingen over jezelf te lezen, dus ik verzoek jullie er hier mee op te houden. Dit riekt een beetje naar pestgedrag, ondanks dat mijn naam hier niet expliciet genoemd wordt. Gedoogd of niet, ik geef aan dat ik het onprettig vind en hoef verder ook geen discussie. Leef je leven en laat mij. Dank je wel.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 28 februari 2024 om 08:09
woensdag 28 februari 2024 om 08:10
Yasmijn kiest ervoor iets over iemand, Baggal dus inderdaad, te posten. Dat vervolgens snel te verwijderen en dan hier te komen vermelden hoe irritant ze die forumster vindt.
Erg vervelend gedrag. Jullie zagen wat er stond, ik zag wat er stond. Maar Baggal zag dat niet. En dit komt dus inderdaad over als weer een sneaky truc om reacties van Baggal uit te lokken en komt nogal wat pesterig over...
Ik begrijp goed dat Baggal hier wat van zegt en ik begrijp dan weer niet goed dat jullie dat niet begrijpen en haar daarin afvallen. Wat jullie verder ook van haar vinden boeit hierin niet.
Maargoed, zal wel aan mij liggen.
Erg vervelend gedrag. Jullie zagen wat er stond, ik zag wat er stond. Maar Baggal zag dat niet. En dit komt dus inderdaad over als weer een sneaky truc om reacties van Baggal uit te lokken en komt nogal wat pesterig over...
Ik begrijp goed dat Baggal hier wat van zegt en ik begrijp dan weer niet goed dat jullie dat niet begrijpen en haar daarin afvallen. Wat jullie verder ook van haar vinden boeit hierin niet.
Zwetser
woensdag 28 februari 2024 om 08:12
Kijk, en nu lok jij weer een reactie uit. Stop daar dan ook mee. Baggal begon niet met stoken he. Dat was Yasmijn, in dit geval...
Zwetser
woensdag 28 februari 2024 om 08:15
Precies dit.Student201 schreef: ↑28-02-2024 08:10Yasmijn kiest ervoor iets over iemand, Baggal dus inderdaad, te posten. Dat vervolgens snel te verwijderen en dan hier te komen vermelden hoe irritant ze die forumster vindt.
Ik zou het heel fijn vinden als dit stopt.
Was de regel niet: "wat op zonder kletsen gebeurt blijft daar" en vice versa?
.

woensdag 28 februari 2024 om 08:16
Eens. En nu klaar.Student201 schreef: ↑28-02-2024 08:10Yasmijn kiest ervoor iets over iemand, Baggal dus inderdaad, te posten. Dat vervolgens snel te verwijderen en dan hier te komen vermelden hoe irritant ze die forumster vindt.
woensdag 28 februari 2024 om 08:19
Waarom vindt jij het nodig om dágen na een discussie die dagen gaande was en waarvan de mods gezegd hebben dat het over moet zijn toch de boel nog weer even aan te zwengelen? Jij niet alleen trouwens.Student201 schreef: ↑28-02-2024 08:12Kijk, en nu lok jij weer een reactie uit. Stop daar dan ook mee. Baggal begon niet met stoken he. Dat was Yasmijn, in dit geval...
Mijn 'beloofd' slaat overigens op haar eigen, bijna dagelijkse, mededeling dat ze er nu écht niks meer over wil zeggen.
Edit: idd. Wat mij betreft is het klaar. Maar dan ook overal.
woensdag 28 februari 2024 om 08:24
Ik heb deze reactie gestaft.
Dit is zuiver een reactie uitlokken. Wat een getreiter.
regenboog wijzigde dit bericht op 28-02-2024 08:25
0.56% gewijzigd

woensdag 28 februari 2024 om 08:25
Dat klinkt als een vermoeiende dag voor je, hoop dat het meevalt en je snel overal klaar bent en weer naar huis kan!vivapimpelmees schreef: ↑28-02-2024 08:09Zwarte koffie na een slechte nacht.
Misschien straks nog yoghurt met fruit.
Moet over een uurtje de deur uit naar trombosedienst en kapper en weet nu al dat dit eigenlijk te veel is. Maar ja... dat prikken moet en de kapper is al verzet en hij gaat volgende week op vakantie dus dat moet ook.
Sterkte vandaag.
woensdag 28 februari 2024 om 08:27
Is de discussie over dan?Grobbekuiken_ schreef: ↑28-02-2024 08:19Waarom vindt jij het nodig om dágen na een discussie die dagen gaande was en waarvan de mods gezegd hebben dat het over moet zijn toch de boel nog weer even aan te zwengelen?
Ik lees nog steeds een heleboel steken en niet alleen onder water. De discussie is nooit gedoofd. Dat is prima maar doe dan niet alsof dat wél zo is en een buitenstaander daar verantwoordelijk voor zou zijn.
.

woensdag 28 februari 2024 om 08:35
Dit kon je natuurlijk op je vingers natellen. Yasmijn post iets op 2.0, verwijderd die post (waarvan ik het vermoeden had dat deze aan de verkeerde was gericht maar soit) en dan hier nog even vermelden waarom verwijderd plus een naam. En dan verwachten we allemaal dat Baggal daar niet op gaat reageren? Terwijl we allemaal weten dat ze dat wel doet, dat doet ze al dagen, wat haar goed recht is natuurlijk.
Maar laten we nu niet doen alsof Baggal de (enige) "schuldige" is.
Verder eens met Roos. Hier en op 2.0.
woensdag 28 februari 2024 om 08:35
Ik zie het rustiger worden, vervolgens laait het weer op want iemand was nog niet uitgeplast of wil alsnog een plas doen. Weer op en neer gedoe. Wordt het weer rustiger en voila, nog een paar plasjes. Dát is wat ik zie. Steeds weer, en ja, daar vind ik dus wat van. Met name omdat dit al een week gaande is.
Maar goed, ik ben er nu wel klaar mee, bovendien ben ik gestaft dus die waarschuwing of ban mijn kant op verwacht ik elk moment. Iedereen tevreden.
woensdag 28 februari 2024 om 08:37
Dat is dan ook niet wat ik zei.MrsMorrison schreef: ↑28-02-2024 08:35Dit kon je natuurlijk op je vingers natellen. Yasmijn post iets op 2.0, verwijderd die post (waarvan ik het vermoeden had dat deze aan de verkeerde was gericht maar soit) en dan hier nog even vermelden waarom verwijderd plus een naam. En dan verwachten we allemaal dat Baggal daar niet op gaat reageren? Terwijl we allemaal weten dat ze dat wel doet, dat doet ze al dagen, wat haar goed recht is natuurlijk.
Maar hé, het is me duidelijk hoor.

woensdag 28 februari 2024 om 08:37
Grobbekuiken_ schreef: ↑28-02-2024 08:37Dat is dan ook niet wat ik zei.
Maar hé, het is me duidelijk hoor.
Ik heb toch ook niet gezegd jij of jij alleen?

woensdag 28 februari 2024 om 08:42
Lief van je maar ik moet helaas aan het werk. Op dit moment voelt een paddentrek leuker want heb even geen reet zin om ook maar iets te gaan doen vandaag.
woensdag 28 februari 2024 om 08:45
Jammer van je laatste opmerking.Student201 schreef: ↑28-02-2024 08:10Yasmijn kiest ervoor iets over iemand, Baggal dus inderdaad, te posten. Dat vervolgens snel te verwijderen en dan hier te komen vermelden hoe irritant ze die forumster vindt.
Ik heb gewoon gelijk.
woensdag 28 februari 2024 om 08:46
woensdag 28 februari 2024 om 08:48
Zeg dat.
Als het niet pffffft was, was het om te lachen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning