Expeditie Robinson 2024
vrijdag 9 augustus 2024 om 08:49
Start op 1 september
De eerste deelnemers zijn bekend:
- Timor Steffens
- Ouassima Tajmoet
- Marijn Kuipers
- Thomas van der Vlugt
- Nouchka Fontijn
- Ramon Brugman
- Kiran Badloe
- Ymre Stiekema
- Kimmylien Nguyen
- Rikkie Kollé
- Julie Reinders
- Hamza Othman
- Vincent Visser
- Sergio Hasselbaink
- Jamie Kazán
- Farja Farvardin
- Joy van Swieten
- Ellemieke Vermolen
-Billy Dans
- Justine Marcella
En als je denkt ‘wie is u?’ Dan stellen ze zich hier voor:
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... inson-2024
De eerste deelnemers zijn bekend:
- Timor Steffens
- Ouassima Tajmoet
- Marijn Kuipers
- Thomas van der Vlugt
- Nouchka Fontijn
- Ramon Brugman
- Kiran Badloe
- Ymre Stiekema
- Kimmylien Nguyen
- Rikkie Kollé
- Julie Reinders
- Hamza Othman
- Vincent Visser
- Sergio Hasselbaink
- Jamie Kazán
- Farja Farvardin
- Joy van Swieten
- Ellemieke Vermolen
-Billy Dans
- Justine Marcella
En als je denkt ‘wie is u?’ Dan stellen ze zich hier voor:
https://www.tvgids.nl/nieuws/amusement/ ... inson-2024
himalaya wijzigde dit bericht op 30-12-2024 07:14
71.95% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 2 december 2024 om 13:37
Dat is nog steeds niet opgeven. Dat is het beste maken van de situatie: deze week weggestemd worden, of volgende week. En dan gunt ze Ramon die week extra. Heeft niets met opgeven te maken, dan stop je omdat je het niet meer aankunt.
Tja winnaarseiland is wel de beste oplossing denk ik om de sterkste er niet steeds uit gestemd te laten worden. Anders is het ook zo jammer. Al vond ik afvallerseiland tot het einde ook leuk, Bertie met haar glorieuze comeback was natuurlijk episch in alle opzichten. Vind mensen die grotendeels alleen zitten ook een behoorlijke Robinson hoor!
Tja winnaarseiland is wel de beste oplossing denk ik om de sterkste er niet steeds uit gestemd te laten worden. Anders is het ook zo jammer. Al vond ik afvallerseiland tot het einde ook leuk, Bertie met haar glorieuze comeback was natuurlijk episch in alle opzichten. Vind mensen die grotendeels alleen zitten ook een behoorlijke Robinson hoor!
maandag 2 december 2024 om 13:46
Dat slaat toch helemaal nergens op in een wedstrijd, iemand anders een week extra gunnen ten koste van jezelf? Dan kies je er dus voor om te stoppen, en dat is precies de definitie van "opgeven" (en niet per se omdat je het niet meer aankunt).Disney1983 schreef: ↑02-12-2024 13:37Dat is nog steeds niet opgeven. Dat is het beste maken van de situatie: deze week weggestemd worden, of volgende week. En dan gunt ze Ramon die week extra. Heeft niets met opgeven te maken, dan stop je omdat je het niet meer aankunt.
maandag 2 december 2024 om 14:19
Ik vond het wel nobel van haar, maar niet erg realistisch. Ik zie hem alsnog niet in de finale komen. Misschien krijgt hij nu een munt van Timor, zodat hij de halve finale haalt. En voor ons is het een week, voor hem misschien 1 of 2 dagen. Hij is zelf zo stom geweest om zijn extra stem niet in te zetten. Maar ik zie het alsnog niet als opgeven inderdaad. Ze heeft alleen de volgorde gewijzigd.Disney1983 schreef: ↑02-12-2024 13:37Dat is nog steeds niet opgeven. Dat is het beste maken van de situatie: deze week weggestemd worden, of volgende week. En dan gunt ze Ramon die week extra. Heeft niets met opgeven te maken, dan stop je omdat je het niet meer aankunt.
maandag 2 december 2024 om 19:06
maandag 2 december 2024 om 21:32
Ik zie het wel enigszins als opgeven. Je legt je bij de situatie neer en besluit te stoppen. Dat is wel jezelf wapenen tegen eruit gestemd worden. Je kan ook vechten. Nieuwe bondjes sluiten.Pelle schreef: ↑02-12-2024 14:19Ik vond het wel nobel van haar, maar niet erg realistisch. Ik zie hem alsnog niet in de finale komen. Misschien krijgt hij nu een munt van Timor, zodat hij de halve finale haalt. En voor ons is het een week, voor hem misschien 1 of 2 dagen. Hij is zelf zo stom geweest om zijn extra stem niet in te zetten. Maar ik zie het alsnog niet als opgeven inderdaad. Ze heeft alleen de volgorde gewijzigd.
Afgezien daarvan vind ik het wel een lief besluit.
maandag 2 december 2024 om 21:58
Volgende week is de eetproef volgens mij. Daar komt Nouschka mooi mee weg. Ik ben Timor moe. Ik zou het tof vinden als volgende week iedereen op Timor gaat maar hem laten denken dat ze op Ramon gaan. Hij geeft Ramon een immuniteitsmunt en bij de eilandraad zet Ramon zijn munt in omdat hij ook denkt dat iedereen op hem gaat en Timor die is toch te verwaand om hem in te zetten en dan kan Timor naar huis. Dat zou een leuke twist zijn.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
dinsdag 3 december 2024 om 08:42
Ik heb het net teruggekeken en vind het ook opgeven.
Maar ik heb me juist vreselijk geërgerd aan Jamy (Jamie?) en dat zelfvoldane lachje van haar de hele tijd erbij. Ik vond het niet lief, maar nogal belachelijk. De kans dat hij gaat winnen is minimaal, hij is geen Robinson. Speel gewoon het spel, Ramon had de proef verloren en een stem tegen, die had er uit gemoeten wat mij betreft. Of een sterke speler. Dit maakt het programma saai.
dinsdag 3 december 2024 om 10:45
De eetproef is toch juist het duel?Quinnepin schreef: ↑02-12-2024 21:58Volgende week is de eetproef volgens mij. Daar komt Nouschka mooi mee weg. Ik ben Timor moe. Ik zou het tof vinden als volgende week iedereen op Timor gaat maar hem laten denken dat ze op Ramon gaan. Hij geeft Ramon een immuniteitsmunt en bij de eilandraad zet Ramon zijn munt in omdat hij ook denkt dat iedereen op hem gaat en Timor die is toch te verwaand om hem in te zetten en dan kan Timor naar huis. Dat zou een leuke twist zijn.
Want ze staan met Art bij een grote stellage en daarna zie je Nicolette de twee hagedissen onthullen.
dinsdag 3 december 2024 om 10:45
Het gaat echt nergens over om Ramon erin te willen houden zodat hij kan winnen. Is gewoon een beetje lachwekkend. Natuurlijk gaat hij niet winnen. Hele idiote redenering vond ik dat.
Het is ook eigenlijk zo klaar als een klontje wie er in de finale komen ondertussen. De sterksten hebben volgens mij ook de meeste munten/stemmen, dus daar is geen ontkomen meer aan lijkt me. Ook terecht op zich, maar wel een beetje kansloos voor de rest.
Het is ook eigenlijk zo klaar als een klontje wie er in de finale komen ondertussen. De sterksten hebben volgens mij ook de meeste munten/stemmen, dus daar is geen ontkomen meer aan lijkt me. Ook terecht op zich, maar wel een beetje kansloos voor de rest.
dinsdag 3 december 2024 om 11:21
Ik weet niet precies hoe het zit met het aantal stemmen. Volgens mij krijgen ze per stemronde 1 stem voor die ronde in hun koker (+ wat er gewonnen is, dat blijft er gewoon in). Je kan ze niet opsparen heb ik het idee. Anders zou Timor nu namelijk nog een extra voordeel hebben, naast al telkens immuniteit. Dan zou hij nu nog een heleboel stemmen hebben opgespaard. Lijkt me niet eerlijk. Eerder was het zo dat ze een x aantal stemmen in hun koker kregen en daarmee moesten doen tot de finale. Als je dan zonder zat kon je niet meer mee stemmen. Maar dat is nu niet volgens mij.
dinsdag 3 december 2024 om 18:14
Wie is de derde finalist dan? Kan toch ook alle kanten op?AnAppleADay schreef: ↑03-12-2024 10:48Nja de vierde finalist kan nog alle kanten op, ik hoop wel op Hamza.
dinsdag 3 december 2024 om 19:52
Ah ja dat was ik even vergeten... Dat Marijn een munt had. Zou leuk zijn! En dan Hamza erbij.AnAppleADay schreef: ↑03-12-2024 19:50Ik ging even uit van Timor en Kiran als sterksten en Marijn met haar immuniteitsmunt
donderdag 5 december 2024 om 10:59
Ik vind Timor zoooo vervelend. Echt niet naar te kijken. Heerlijk dat Nouchka van hem won!
Kiran vind ik echt een terechte winnaar, hopelijk wordt hij er niet uitgestemd. Rustig, slim, sterk, een teamplayer en lijkt graag met vrouwen samen te werken. Een finale met Kiran, Marijn en Nouchka lijkt me leuk
Kiran vind ik echt een terechte winnaar, hopelijk wordt hij er niet uitgestemd. Rustig, slim, sterk, een teamplayer en lijkt graag met vrouwen samen te werken. Een finale met Kiran, Marijn en Nouchka lijkt me leuk

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
donderdag 5 december 2024 om 16:08
Zo'n teamplayer is Kiran ook weer niet hoor. Hij koos 2 keer niet voor het eten bij winnaarseiland, maar voor een tactisch wapen.LaFolie schreef: ↑05-12-2024 10:59Ik vind Timor zoooo vervelend. Echt niet naar te kijken. Heerlijk dat Nouchka van hem won!
Kiran vind ik echt een terechte winnaar, hopelijk wordt hij er niet uitgestemd. Rustig, slim, sterk, een teamplayer en lijkt graag met vrouwen samen te werken. Een finale met Kiran, Marijn en Nouchka lijkt me leuk![]()
En ook op Titaneneiland koos hij steeds voor een tactisch wapen, terwijl Thomas ook een keer voor eten heeft gekozen.
En die keer dat hij per ongeluk expres de proef op winnaarseiland verloor, was ook in eigen belang, om zijn eigen bondje zo sterk mogelijk te houden. Kiran speelt juist heel tactisch. Wat ik begrijp, als sterke speler ben je een doelwit en daar zul je je tegen moeten wapenen. Maar om hem nu een teamplayer te noemen, vind ik onterecht.
Volgens mij heeft Timor juist steeds voor de groep gekozen. Die munten heeft hij verdiend en niet voor gekozen ten koste van de groep.
donderdag 5 december 2024 om 17:08
Pelle schreef: ↑05-12-2024 16:08Zo'n teamplayer is Kiran ook weer niet hoor. Hij koos 2 keer niet voor het eten bij winnaarseiland, maar voor een tactisch wapen.
En ook op Titaneneiland koos hij steeds voor een tactisch wapen, terwijl Thomas ook een keer voor eten heeft gekozen.
[...]
Volgens mij heeft Timor juist steeds voor de groep gekozen. Die munten heeft hij verdiend en niet voor gekozen ten koste van de groep.
Voor tactische wapens kiezen is juist voor zijn team. Daar hebben zijn vriendjes meer aan dan aan een paar chocolademuffins. Hij kan met die extra stemmen vrienden redden op de Eilandraad. Daar heeft hij ze ook voor ingezet.
Timor bewaart, ondanks zijn uitspraken daarover, de munten nog altijd voor zichzelf.
Ik vond de keuzes de laatste paar uitzendingen niet zo geweldig, ik was ook voor de tactische wapens gegaan (zeg ik nu heel gemakkelijk terwijl ik natuurlijk goed doorvoed op de bank zit te kijken...)
Coffee is never my cup of tea

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in