De Haaksters.
dinsdag 13 januari 2009 om 18:38
Lieve forumsters,
Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.
Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.
En jullie ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )
Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.
Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.
En jullie ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 4 april 2010 om 21:29
Hallo, ik ben al een tijdje op internet aan het speuren naar alles voor het haken van een poef. Op echtzoet.nl staat een compleet pakket voor het haken van een poef. Ik heb echter vanaf mijn kindertijd niet meer gehaakt. Mijn vraag is dan ook..hoe moeilijk is haken? En is zo'n poef goed te doen? Het liefste wil ik er eentje maken van van die hele grove wol. Maar ik kan geen patroon vinden...
Iemand tips?En is haken makkelijker dan breien?
Iemand tips?En is haken makkelijker dan breien?