Singles unite, tweede editie 2025 deel 2
maandag 20 januari 2025 om 13:32
Bij deze kletsen we weer verder 
Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590

Dit is het vervolg op relaties/singles-unite-eerste-editie-20 ... #p35716590
woensdag 29 januari 2025 om 22:10
De vraag was bij nader inzien ook ongemakkelijk, geef ik toe.
Voor mij moet er ook wel 'iets' zijn wil ik verder daten, wat @Care_ ook zegt.
Wat Attraverso zegt is ook mijn gevoel. Ze heeft tijd nodig en kijkt de kat uit de boom. Ook gezien haar eerdere onbetrouwbare partners. En dat is haar goed recht.
Door gewoon de vraag te stellen of ze wil knuffelen of zoenen, daar liep ik de eerste date ook mee. Maar toen ging de knuffel automatisch en op de 2e date ook.
Daarom ga ik graag wandelen, zodat er met meer interactie is. Je even ergens kunt zitten onderweg en als de sfeer goed is gewoon vragen of ik haar een zoen mag geven. Dat kan ze misschien wel waarderen zodat ze even kan bedenken of ze ja of nee zegt.
Voor mij moet er ook wel 'iets' zijn wil ik verder daten, wat @Care_ ook zegt.
Wat Attraverso zegt is ook mijn gevoel. Ze heeft tijd nodig en kijkt de kat uit de boom. Ook gezien haar eerdere onbetrouwbare partners. En dat is haar goed recht.
Door gewoon de vraag te stellen of ze wil knuffelen of zoenen, daar liep ik de eerste date ook mee. Maar toen ging de knuffel automatisch en op de 2e date ook.
Daarom ga ik graag wandelen, zodat er met meer interactie is. Je even ergens kunt zitten onderweg en als de sfeer goed is gewoon vragen of ik haar een zoen mag geven. Dat kan ze misschien wel waarderen zodat ze even kan bedenken of ze ja of nee zegt.
donderdag 30 januari 2025 om 09:46
donderdag 30 januari 2025 om 10:40
En ik zou allereerst ook een beetje de sfeer aftasten. Zoekt ze zelf af en toe al een aanraking op? Bijvoorbeeld door even je arm aan te raken, of je even aan te stoten als ze een grapje maakt. Of hoe reageert ze daarop als jij dat bij haar doet? Als dat soort cues nog helemaal niet gebeuren, of ze reageert daar best wel stijf op, dan is een zoen misschien wel een grote stap.
donderdag 30 januari 2025 om 14:56
@Yep, een kus op de wang hebben we gedaan bij de eerste begroeting en ik meen bij afscheid op de tweede date.
@care_, nee ze zoekt het zelf nog niet op. Ik kan het niet aflezen bij haar. De knuffels komen vanuit mij. We zaten met een drankje doen en uiteten tegenover elkaar. Dat is prima voor leuke gesprekken, maar elkaar aanraken lukt niet. Beide keren was het ook best donker, ook buiten. Daarom leek mij een wandeling bij daglicht fijn, genieten van de omgeving en je ziet elkaar dan ook in daglicht in plaats van in het donker.
Als ze zich morgen na het ziekenhuis niet goed voelt dan doen we zondag een drankje (en anders evt een avondwandeling). Mocht er een vervolgdate komen dan kan aandragen om iets actiefs te doen. Dierentuin, museum e.d. vind ze leuk. In het weekend overdag is een uitdaging omdat we allebei een kind hebben.
Ik ga niet op het zoenen focussen. Het beeld welke je krijgt van de foto's is een feesttype, maar ze komt heel rustig over en wat Attraverso zegt, ze heeft tijd nodig.
@care_, nee ze zoekt het zelf nog niet op. Ik kan het niet aflezen bij haar. De knuffels komen vanuit mij. We zaten met een drankje doen en uiteten tegenover elkaar. Dat is prima voor leuke gesprekken, maar elkaar aanraken lukt niet. Beide keren was het ook best donker, ook buiten. Daarom leek mij een wandeling bij daglicht fijn, genieten van de omgeving en je ziet elkaar dan ook in daglicht in plaats van in het donker.
Als ze zich morgen na het ziekenhuis niet goed voelt dan doen we zondag een drankje (en anders evt een avondwandeling). Mocht er een vervolgdate komen dan kan aandragen om iets actiefs te doen. Dierentuin, museum e.d. vind ze leuk. In het weekend overdag is een uitdaging omdat we allebei een kind hebben.
Ik ga niet op het zoenen focussen. Het beeld welke je krijgt van de foto's is een feesttype, maar ze komt heel rustig over en wat Attraverso zegt, ze heeft tijd nodig.
vrijdag 31 januari 2025 om 07:33
Als de connectie en dynamiek gewoon goed zit, dan gaat alles als vanzelf Binnusje. Je bent zo vreselijk veel aan het nadenken en aan het beredeneren vanuit jouw hoofd en ik ben bang dat dat juist tegen je gaat werken. Het komt te controle achtig en te geforceerd over. Gewoon veel te graag willen.
Dingen gaan zoals ze moeten gaan en als het goed zit zit het goed. Houd daarom ook rekening met een teleurstelling als het haar toch niet blijkt te zijn.
Overigens zegt het niks over het karakter (of je rustig bent of druk) of je een feesttype bent of niet. Ik was vroeger ook een feestganger en niet vies van een pilletje, maar mijn karakter is rustig en introvert zelfs. Het is eerder gewoon genieten van de muziek, vrienden en vibes.
Dingen gaan zoals ze moeten gaan en als het goed zit zit het goed. Houd daarom ook rekening met een teleurstelling als het haar toch niet blijkt te zijn.
Overigens zegt het niks over het karakter (of je rustig bent of druk) of je een feesttype bent of niet. Ik was vroeger ook een feestganger en niet vies van een pilletje, maar mijn karakter is rustig en introvert zelfs. Het is eerder gewoon genieten van de muziek, vrienden en vibes.
vrijdag 31 januari 2025 om 10:26
Ja klopt, ik merkte dat ik gisteren niet echt m'n dag had, slechte nacht gehad en dan ben ik er teveel mee bezig.
Ook met een vriendin besproken. Vandaag voel ik me vol energie, het zonnetje schijnt. Date heeft laten weten dat ze me even belt om af te stemmen hoe ze zich voelt als ze uit het ziekenhuis komt.
Ik heb haar drankje net gehaald, met wat lekkers erbij
Leuke wandelroute gevonden. Ik voel me rustig, geen spanning voor de date. Gewoon genieten van de omgeving en elkaar.
En gaat het niet door dan plannen we zondag iets en ga ik vanavond bij een vriend genieten van de hapjes haha.
Ook met een vriendin besproken. Vandaag voel ik me vol energie, het zonnetje schijnt. Date heeft laten weten dat ze me even belt om af te stemmen hoe ze zich voelt als ze uit het ziekenhuis komt.
Ik heb haar drankje net gehaald, met wat lekkers erbij
Leuke wandelroute gevonden. Ik voel me rustig, geen spanning voor de date. Gewoon genieten van de omgeving en elkaar.
En gaat het niet door dan plannen we zondag iets en ga ik vanavond bij een vriend genieten van de hapjes haha.
zaterdag 1 februari 2025 om 09:47
Laat ik eerst even zeggen dat ik hier van jullie goede inzichten krijg. Ben jullie daar enorm dankbaar voor.
Alles valt of staat met aanvoelen en het aandurven om een stap te maken.
Ze belde me dat de date door kon gaan, het was niet gelukt in het ziekenhuis. In het gesprek merkte ik dat ze wat speels was. Ze wilde haar adres niet geven om haar op te pikken, die moest ik zelf maar achterhalen. Ik wist haar adres wel ivm eigen website.
Heb haar opgehaald, zijn gaan wandelen maar we kwamen pas bij de auto een picknicktafel tegen. Ze ging naast me zitten (gelukkig). Heb de hapjes neergezet en haar het kleinigheidje gegeven. Ze vond het heel lief. We raakte in een diepgaand gesprek en waren op een gegeven moment even stil in te genieten van de zon die langzaam wegging. Ik merkte dat ze emotioneel was.
Ik zei: kom ik geef je een knuffel en toen hebben we gezoend.
Daarna nodigde ze me thuis uit om sushi te eten. Daar hebben we het over de voorzichtigheid gehad en daar kwamen de tranen weer even. Gewoon door haar laatste rot relatie en dat het telkens niet lukt omdat woorden en daden bij haar dates niet overeenkomen en aan het lijntje gehouden wordt.
Heb haar even getroost.
Ze zal zelf moeten ervaren dat ik niet zo ben.
We hebben lekker onder een kleedje gelegen, gezoend, gewoon even stil zijn, gelachen, gekletst.
Er zouden nog vrienden komen voor een spelletjes avond. Mooi moment om naar huis te gaan en dit alles weer laten bezinken.
Ze wil het rustig aan doen en voelt zich fijn bij 1x per week afspreken in eerste instantie.
Alles valt of staat met aanvoelen en het aandurven om een stap te maken.
Ze belde me dat de date door kon gaan, het was niet gelukt in het ziekenhuis. In het gesprek merkte ik dat ze wat speels was. Ze wilde haar adres niet geven om haar op te pikken, die moest ik zelf maar achterhalen. Ik wist haar adres wel ivm eigen website.
Heb haar opgehaald, zijn gaan wandelen maar we kwamen pas bij de auto een picknicktafel tegen. Ze ging naast me zitten (gelukkig). Heb de hapjes neergezet en haar het kleinigheidje gegeven. Ze vond het heel lief. We raakte in een diepgaand gesprek en waren op een gegeven moment even stil in te genieten van de zon die langzaam wegging. Ik merkte dat ze emotioneel was.
Ik zei: kom ik geef je een knuffel en toen hebben we gezoend.
Daarna nodigde ze me thuis uit om sushi te eten. Daar hebben we het over de voorzichtigheid gehad en daar kwamen de tranen weer even. Gewoon door haar laatste rot relatie en dat het telkens niet lukt omdat woorden en daden bij haar dates niet overeenkomen en aan het lijntje gehouden wordt.
Heb haar even getroost.
Ze zal zelf moeten ervaren dat ik niet zo ben.
We hebben lekker onder een kleedje gelegen, gezoend, gewoon even stil zijn, gelachen, gekletst.
Er zouden nog vrienden komen voor een spelletjes avond. Mooi moment om naar huis te gaan en dit alles weer laten bezinken.
Ze wil het rustig aan doen en voelt zich fijn bij 1x per week afspreken in eerste instantie.
zaterdag 1 februari 2025 om 09:51
zaterdag 1 februari 2025 om 10:25
zaterdag 1 februari 2025 om 10:47
Wat leuk RedRoseThorn! Hoeveel dates heb je nu met hem gehad?RedRoseThorn schreef: ↑01-02-2025 10:25Hier gaat het eigenlijk ook goed met daten. Inmiddels wat dates gehad sinds december en het is heel fijn met deze man. We kunnen lachen, en ook serieuze dingen bespreken. Vanochtend uitgesproken dat we allebei niet met anderen daten.
Het voelt heel vertrouwd en fijn.![]()
Denk dat het voor mij ook het volgende puntje wordt, uitspreken dat we exclusief zijn.
@Peertjes, daar haal je een mooi punt aan. Dit hebben we ook besproken. Ze had veel erover wat dingen met hem deden. Maar toen ik vroeg wat het met haar deed toen werd ze emotioneel.
Ze heeft aangeven dat ze het heeft afgesloten en open staat om met een nieuwe partner een nieuwe weg in te wandelen. Bij haar duurde het maar 4 maand, bij mij veel langer.
Het zit bij haar meer in het stukje dat ze telkens de verkeerde treft en tijd besteed aan mannen waar het eerst heel leuk is, die haar zien staan en ineens terugtrekken. Te snel werkt bij haar niet concludeerde ze en daarom rustig en voorzichtig ontdekken.
zaterdag 1 februari 2025 om 12:29
Binnus ik denk dat zij een heel goeie te pakken heeft nu hoor
Erg leuk RedRose, geniet!
Hier alles dik in orde, geen rode vlaggen, enkel moet ik het verschil in het financiële wat in het oog houden, ik heb niet zo veel te besteden als date en het is voor het eerst dat ik zoiets moet aanpakken.
Hoe gaat het met de rest?

Erg leuk RedRose, geniet!
Hier alles dik in orde, geen rode vlaggen, enkel moet ik het verschil in het financiële wat in het oog houden, ik heb niet zo veel te besteden als date en het is voor het eerst dat ik zoiets moet aanpakken.
Hoe gaat het met de rest?
zaterdag 1 februari 2025 om 13:21
Ik een hysterische werkweek gehad ondanks griep en nu sinds gisteren op bed. Geen enkele behoefte aan dates, maar waa toch nieuwsgierig naar de update van Binnusje of hij lekker had gezoend
Heeft jouw date een aanzienlijk hoger inkomen Attraverso?
De man waarmee ik vorig jaar heb gedate had veel meer te besteden dan ik. Hij was gul en vond dat zelf helemaal geen probleem.
Maar ik had vooral moeite met de wanneer waarop hij met zijn flappen moest showen.
Ook eens een man gedate die vrijwel niets te besteden had. Vond ik ook lastig.

De man waarmee ik vorig jaar heb gedate had veel meer te besteden dan ik. Hij was gul en vond dat zelf helemaal geen probleem.
Maar ik had vooral moeite met de wanneer waarop hij met zijn flappen moest showen.
zaterdag 1 februari 2025 om 13:43
zaterdag 1 februari 2025 om 15:06
Ja een veelvoud van mij. Maar daar ben ik gaandeweg moeten achter komen, loopt daarmee niet te koop. Hij is wel gul maar dan nog dreigen mijn uitgaven uit de hand te lopen. Terwijl dat allemaal niet per sé hoeft voor mij.Peertjes schreef: ↑01-02-2025 13:21
Iemand die niets te besteden heeft is ook lastig, eigenlijk niet te doen.
Veel beterschap Peertjes!
zaterdag 1 februari 2025 om 19:37
Beterschap Peertjes!
Hier is ook een verschil in inkomen. Ik vind het geen probleem om iets te betalen als ik het ook voorstel om te doen. Zij had bijvoorbeeld de sushi betaald.
Omdat we tussentijds niet veel contact hebben en we volgend weekend beide het weekend bezet zijn wil ik alvast een volgende date voorstellen. 1x per week vinden we beide prima. Ik zit te denken om haar bij mij thuis te vragen, naar de bioscoop of te gaan avond zwemmen ergens bij Centerparcs. Het is donker, je ziet elkaar minder maar het is wel romantisch.
Maar wel een lichte twijfel of ik zwemmen zou doen
Hier is ook een verschil in inkomen. Ik vind het geen probleem om iets te betalen als ik het ook voorstel om te doen. Zij had bijvoorbeeld de sushi betaald.
Omdat we tussentijds niet veel contact hebben en we volgend weekend beide het weekend bezet zijn wil ik alvast een volgende date voorstellen. 1x per week vinden we beide prima. Ik zit te denken om haar bij mij thuis te vragen, naar de bioscoop of te gaan avond zwemmen ergens bij Centerparcs. Het is donker, je ziet elkaar minder maar het is wel romantisch.
Maar wel een lichte twijfel of ik zwemmen zou doen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in