Wii sports active - wie nog meer?
maandag 15 juni 2009 om 15:09
Ik heb sinds heel kort (heb het pas één keer gedaan) de EA Sports Active voor de Wii. (workout programma) Ik bewoog echt niet of nauwelijks dus dit zou echt een shock moeten worden haha. Ik ben benieuwd wie dit ook heeft, hoeveel je het doet, of je vind dat het werkt en of je ermee afgevallen bent. Ik ben van plan om deze maand het 30 dagen challenge ding te doen. Misschien kunnen we hier ervaringen bespreken en elkaar een beetje motiveren.
zondag 19 juli 2009 om 16:29
Gisteren de rustdag gehad en straks weer op de Wii Active. Ben alleen niet helemaal fit, dus maar even zien. Ik heb de kaars ook gedaan, het geluid en dat teken (vliegje) is om je proberen af te leiden.
Steph of Lien03: wat moet ik mij voorstellen bij de family trainer?
Ik heb tot nu toe nog geen spijt van de Active, meestal heb ik dat al binnen een week als ik iets echt niet gebruik, maar valt nu wel mee. Succes allemaal!
Ik ga ook dat joggen checken op de Wii Fit!
Steph of Lien03: wat moet ik mij voorstellen bij de family trainer?
Ik heb tot nu toe nog geen spijt van de Active, meestal heb ik dat al binnen een week als ik iets echt niet gebruik, maar valt nu wel mee. Succes allemaal!
Ik ga ook dat joggen checken op de Wii Fit!
maandag 20 juli 2009 om 22:47
Ja behalve met wii active...
Turbo jam...kan ik het je best uitleggen via You tube...moet je daar maar effe kijken...kwam er toevallig op via een ander topic en heb gelijk een dvd gedownload.
Sja...ik ben allemaal alternatieven aan het zoeken voor thuis...nu de kids 6 weken vrij zijn...ik was eindelijk onder de 70 nu effe niet...want ik zit nu aan mijn eiafdrijving...dus standaard mini maal een kilo zwaarder...pffffff.
Maar goed als je nagaat dat 5 januari 75 kilo woog...ik was het weer effe zat...en vorige week eindelijk 65,5 gezien....was wel weer effe mijlpaaltje!!!

Turbo jam...kan ik het je best uitleggen via You tube...moet je daar maar effe kijken...kwam er toevallig op via een ander topic en heb gelijk een dvd gedownload.
Sja...ik ben allemaal alternatieven aan het zoeken voor thuis...nu de kids 6 weken vrij zijn...ik was eindelijk onder de 70 nu effe niet...want ik zit nu aan mijn eiafdrijving...dus standaard mini maal een kilo zwaarder...pffffff.
Maar goed als je nagaat dat 5 januari 75 kilo woog...ik was het weer effe zat...en vorige week eindelijk 65,5 gezien....was wel weer effe mijlpaaltje!!!
dinsdag 21 juli 2009 om 09:21
Nou je kan wel merken dat ik in de eiafdrijving zit...mis ik altijd een hersenkwab...zie nu een enorme typfout...ik zag vorige week 69,5...en dat is op zich al goed hoor...maar als ik 65,5 had gewogen had ik me waarschijnlijk bij dat sporten ook nog uitgehongerd...en dat doe ik dus duidelijk niet. Hoewel ik niet meer snoep...maar dus wel gewoon eet.
En tja...deze komende dagen maar effe niet op die weegschaal staan...we hebben een haat liefde verhouding nu...
En tja...deze komende dagen maar effe niet op die weegschaal staan...we hebben een haat liefde verhouding nu...

woensdag 22 juli 2009 om 09:11
woensdag 22 juli 2009 om 11:16
Hmmm... volgens mij heb ik echt een schop onder mijn kont nodig.... sinds het 30 graden was (een maand geleden haha) heb ik eigenlijk niets meer gedaan... Moet ECHT weer gaan beginnen, maar kan me er niet toe zetten. Heb ook echt last van mijn knie...dus moet maar weer rustig aan beginnen. (smoesjes! hoor ik mijn geweten zeggen...)
zucht...actief zijn is maar vermoeiend
zucht...actief zijn is maar vermoeiend
donderdag 23 juli 2009 om 10:07
donderdag 23 juli 2009 om 17:37
Tja, die Wii leeftijd.. vandaag was ie maar liefst 17 jaar jonger dan mijn werkelijke leeftijd. Ik neem het maar met een korrel zout. Zou hij daar al die sportieve activiteiten en de balanstest etc. bij betrekken, bij die berekening?
Souffle, ik ontdek ook nieuwe dingen. Doe trouwens niet elke dag die 10 min. hoor. Ik zit er nu ook aan te denken om dit joggen buiten te gaan doen. Lekker met MP3-speler erbij. (Moet eerst nog eentje kopen).
Souffle, ik ontdek ook nieuwe dingen. Doe trouwens niet elke dag die 10 min. hoor. Ik zit er nu ook aan te denken om dit joggen buiten te gaan doen. Lekker met MP3-speler erbij. (Moet eerst nog eentje kopen).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 23 juli 2009 om 21:54
Fanatiek Elmervrouw om het ook misschien buiten te gaan proberen. Ik schaam me dan wat: dan rent er een gezette vrouw in een niet al te hoog tempo. Heb nu al met thuis sporten dat de vitrages dicht zijn.
Als ik morgen tijd heb ga ik Wii Fit doen ( heb nl nichtje logeren en morgen gaan we onze nieuwe tweedehands zeilboot te water laten, lekker zo'n dagje vrij.)
Als ik morgen tijd heb ga ik Wii Fit doen ( heb nl nichtje logeren en morgen gaan we onze nieuwe tweedehands zeilboot te water laten, lekker zo'n dagje vrij.)
donderdag 23 juli 2009 om 22:40
Nou dames...hij is uit de doos...samen met mijn dochter wat trainingen gedaan...heb er meer dan een uur voor gestaan...maar wat veelsquats en uitstappen...ben benieuwd of ik dat ga voelen in mijn benen. Ik deed al heel veel squts en lunges...maar goed dit is natuurlijk weer ander tempo en aantal...en tis natuurlijk de afwisseling die je spierpijn geeft......
vrijdag 24 juli 2009 om 09:21
vrijdag 24 juli 2009 om 10:54
Nee...ik had zo maar wat trainingen geselecteerd....want ik ga binnen 30 dagen (over 2 weken) op vakantie...ik ben wel zo'n aitist dat ik die 30 dagen dan ook aansluitend op elkaar wil doen...hahaha.
Dochterlief (10 jaar) heeft wel spierpijn....ik dus niet. Vind ik ergen weljammer. Ik zag trouwens dat je bv de sqauts overkon slaan...dus bij 1 training na dat dood vermoeiende skaten waar bij je voordurend in een squat staat heb ik de volgende sqauts effe uit gezet....vond ik iets te veel van het goede...ik moet zeggen dat ik dat boksen ook erg leuk vind...en dat op die cintelbaan met die kick ups en die hoge knieën...dat valt nog vies tegen...hahahahahaha
Ik heb mijn poppetje nog maar met dikke benen en kont gedaan. Kan mezelf wel heel slank afspiegelen maar daar gaan we naar toe!!!
Dochterlief (10 jaar) heeft wel spierpijn....ik dus niet. Vind ik ergen weljammer. Ik zag trouwens dat je bv de sqauts overkon slaan...dus bij 1 training na dat dood vermoeiende skaten waar bij je voordurend in een squat staat heb ik de volgende sqauts effe uit gezet....vond ik iets te veel van het goede...ik moet zeggen dat ik dat boksen ook erg leuk vind...en dat op die cintelbaan met die kick ups en die hoge knieën...dat valt nog vies tegen...hahahahahaha
Ik heb mijn poppetje nog maar met dikke benen en kont gedaan. Kan mezelf wel heel slank afspiegelen maar daar gaan we naar toe!!!
vrijdag 24 juli 2009 om 12:49
Moet je dat bij de active zelf instellen? Bij de fit past het poppetje zich aan aan je gewicht. Toen mijn tante (niet bepaald de ligste) er op ging staan zag je dat poppetje echt giga uitdijen.
Ga vanmiddag (als het droog wordt) naar de stad om active te kopen. Als er meer variatie inzit dan in de Fit, ga ik het misschien wel volhouden. De fit was ik de eerste par maanden ook best fanatiek, maar werd toch wel snel saai.
Ga vanmiddag (als het droog wordt) naar de stad om active te kopen. Als er meer variatie inzit dan in de Fit, ga ik het misschien wel volhouden. De fit was ik de eerste par maanden ook best fanatiek, maar werd toch wel snel saai.
vrijdag 24 juli 2009 om 17:32
vrijdag 24 juli 2009 om 19:29
quote:varuca schreef op 24 juli 2009 @ 12:49:
Bij de fit past het poppetje zich aan aan je gewicht.
Hé, dat had ik nog niet opgemerkt!
Ik denk dat ik over een tijdje de Fit ook wel saai(er) zal vinden, maar nu vind ik het nog wel erg leuk! En ik weet niet meer wie het zei, dat kan ik nu niet zien, maar ik doe dus ook de rolluiken dicht hoor, als ik zo bezig ben in de woonkamer. Nou ja, niet helemaal naar beneden, maar ik heb geen zin in binnenkijkers.
Bij de fit past het poppetje zich aan aan je gewicht.
Hé, dat had ik nog niet opgemerkt!
Ik denk dat ik over een tijdje de Fit ook wel saai(er) zal vinden, maar nu vind ik het nog wel erg leuk! En ik weet niet meer wie het zei, dat kan ik nu niet zien, maar ik doe dus ook de rolluiken dicht hoor, als ik zo bezig ben in de woonkamer. Nou ja, niet helemaal naar beneden, maar ik heb geen zin in binnenkijkers.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos