Accountability & Focus topic

woensdag 8 juni 2022 om 10:24
Ja ja, het is nogal tegenstrijdig dat ik hier een topic voor open terwijl ik me moet focussen
, i know. In Corona tijden werkte het erg goed om een to do lijstje bij te houden en hier af te vinken. De perfecte combinatie tussen een stukje afleiding, een stukje motivatie en accountability.
Dus: Heb jij een taak die af moet? Zit je uit te stellen? Heb je moeite met structuur in je dag stoppen? Schrijf dan mee.

Dus: Heb jij een taak die af moet? Zit je uit te stellen? Heb je moeite met structuur in je dag stoppen? Schrijf dan mee.

anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 09-06-2022 11:05
0.19% gewijzigd
woensdag 6 november 2024 om 14:54
Werk
Rooster invoeren
Mailen roosterprobleem
Persoon A spreken
Presentatiefocus vaststellen
Vrij vragen
Mail wegwerken
Rooster invoeren programma
Email
Inbox leegwerken
Baby aanmelden opvang
Opvang kind aanpassen
PhD
Revisions
- Lezen commentaar
- Lezen feminist ethics
Verlenging tekenen en retour
Inbox leegwerken
Overig
Garage bellen
Nagels lakken
Kleding kind sorteren retour vs houden
Reservering maken high tea
Endo poster doorsturen
Rooster invoeren
Mailen roosterprobleem
Persoon A spreken
Presentatiefocus vaststellen
Vrij vragen
Mail wegwerken
Rooster invoeren programma
Inbox leegwerken
Baby aanmelden opvang
Opvang kind aanpassen
PhD
Revisions
- Lezen commentaar
- Lezen feminist ethics
Verlenging tekenen en retour
Inbox leegwerken
Overig
Garage bellen
Nagels lakken
Kleding kind sorteren retour vs houden
Reservering maken high tea
Endo poster doorsturen
philó wijzigde dit bericht op 06-11-2024 17:16
29.13% gewijzigd
woensdag 6 november 2024 om 15:21
Kwart over 3 en nog niet waar ik had willen zijn....
1. dossier N T
2. dossier L
3. dossier B B
4. dossier R
5. dossier W
6. dossier K
7. dossier M J
8. dossier M
kantoor cijfers oktober
kantoor foto maken voor pas
kantoor VOG aanvragen
Wel trots op mezelf dat ik echt super weinig mails heb momenteel en ook de post is niets om me druk over te maken. En dat na de herfstvakantie, toen ik wel heel goed aan de slag kon 2 dagen lang. Dus heel veel gaat ook wel echt goed hier!
1. dossier N T
2. dossier L
3. dossier B B
4. dossier R
5. dossier W
6. dossier K
7. dossier M J
8. dossier M
kantoor cijfers oktober
kantoor foto maken voor pas
kantoor VOG aanvragen
Wel trots op mezelf dat ik echt super weinig mails heb momenteel en ook de post is niets om me druk over te maken. En dat na de herfstvakantie, toen ik wel heel goed aan de slag kon 2 dagen lang. Dus heel veel gaat ook wel echt goed hier!
doreia* wijzigde dit bericht op 06-11-2024 16:10
0.72% gewijzigd
I noticed how your people didn't support you. So, I sent you strangers -- The Universe
zaterdag 15 februari 2025 om 16:44
zaterdag 15 februari 2025 om 18:11
dinsdag 18 februari 2025 om 17:04
zaterdag 22 februari 2025 om 16:43
Wow geweldig!!!! Ik ben meestal stille meelezer geweest, fijn dat het schrijven hier je zo heeft geholpen!
zaterdag 22 februari 2025 om 19:43
Dit motiveert mij wel om hier wat structureler mijn to do's te gaan delen. Ik hoop eind dit jaar af te studeren. Ik moet komende week twee verslagen inleveren (die ik grotendeels af heb, maar toch nog wel veel werk van ga hebben) en ik heb maandag 3 maart een flinke toets.
Ik ben de komende twee dagen thuis en wil de volgende taken afronden, zodat ik goed voorbereid ben op mijn nieuwe werkweek én een verslag voor mijn studie in kan leveren.
Werk
Planning t/m week 12 maken
Powerpoints voorbereiden t/m week 12
Mailbox op orde brengen
Studie
Planning komende week maken
Filmanalyse schrijven
Verantwoording schrijven
Reflectie schrijven
Verslag 1 inleveren!
Ik ben de komende twee dagen thuis en wil de volgende taken afronden, zodat ik goed voorbereid ben op mijn nieuwe werkweek én een verslag voor mijn studie in kan leveren.
Werk
Planning t/m week 12 maken
Powerpoints voorbereiden t/m week 12
Mailbox op orde brengen
Studie
Planning komende week maken
Filmanalyse schrijven
Verantwoording schrijven
Reflectie schrijven
Verslag 1 inleveren!
yasminmax wijzigde dit bericht op 26-02-2025 14:00
5.52% gewijzigd
woensdag 26 februari 2025 om 14:08
Alles afgekregen, dus een nieuwe planning voor verslag 2... voornemen is om het vrijdag eind van de middag in te leveren, dan kan ik vrijdagavond mezelf belonen met een avondje beentjes omhoog op de bank
en kan ik me komend weekend voorbereiden op de toets van maandag.
Vandaag/woensdag
- opdrachten voor les 1 afmaken
- betoog afmaken
- feedback vragen
Donderdag
- opdrachten voor les 2 afmaken
- opdrachten voor les 3 afmaken
- betoog feedback verwerken
Vrijdag
- verantwoording schrijven
- reflectie/evaluatie schrijven
- literatuurlijst/apa checken / finetuning

Vandaag/woensdag
- opdrachten voor les 1 afmaken
- betoog afmaken
- feedback vragen
Donderdag
- opdrachten voor les 2 afmaken
- opdrachten voor les 3 afmaken
- betoog feedback verwerken
Vrijdag
- verantwoording schrijven
- reflectie/evaluatie schrijven
- literatuurlijst/apa checken / finetuning
yasminmax wijzigde dit bericht op 03-03-2025 00:01
0.58% gewijzigd
woensdag 26 februari 2025 om 14:13
Philó van harte gefeliciteerd met het behalen van je Doctor titel!
Prachtig gedaan, ik ben trots op je!
Succes Yasminmax je kunt dit!
Hier ben ik ook lekker bezig. Ik heb mijn whiteboard weer van stal gehaald en schrijf daar mijn maanddoelen op, dan mijn doelen voor de dag en kan dat lekker uitvegen. Zo start ik met een gevuld whiteboard en wil eind van de werkdag een zo leeg mogelijk whiteboard.
Wat mij ook blijkt te motiveren is het aantal mails (mijn werk bestaat voor een groot deel uit mails) noteren aan het begin ( 68), onderweg ( 44) en eind van de dag ( 21 en dalend nu) . Zo zie ik de daling ook echt. En dat helpt.
En dat de donkere dagen weer achter de rug zijn, zorgt bij mij voor energie en het periodieke werk voor deze periode vind ik oprecht heel leuk om te doen (anders dan het periodieke werk aan het eind van het jaar).
Dus I am on a roll!
Prachtig gedaan, ik ben trots op je!
Succes Yasminmax je kunt dit!
Hier ben ik ook lekker bezig. Ik heb mijn whiteboard weer van stal gehaald en schrijf daar mijn maanddoelen op, dan mijn doelen voor de dag en kan dat lekker uitvegen. Zo start ik met een gevuld whiteboard en wil eind van de werkdag een zo leeg mogelijk whiteboard.
Wat mij ook blijkt te motiveren is het aantal mails (mijn werk bestaat voor een groot deel uit mails) noteren aan het begin ( 68), onderweg ( 44) en eind van de dag ( 21 en dalend nu) . Zo zie ik de daling ook echt. En dat helpt.
En dat de donkere dagen weer achter de rug zijn, zorgt bij mij voor energie en het periodieke werk voor deze periode vind ik oprecht heel leuk om te doen (anders dan het periodieke werk aan het eind van het jaar).
Dus I am on a roll!
I noticed how your people didn't support you. So, I sent you strangers -- The Universe

woensdag 26 februari 2025 om 15:29
Ik wil dit jaar de detachering weer uit. Ik heb zelf de keuze gemaakt om niet in vaste aanstelling te gaan bij verschillende opdrachtgevers (om heel verschillende redenen). Dat betekent dat ik offboard als de opdracht is afgerond. Dit is uitdagend en biedt veel waardevolle ervaring, maar de snel opvolgende wisselingen in werkomgeving staan me steeds meer tegen. Nu de dagen gaan lengen heb ik wat meer energie om in te zetten om zelf weer te gaan solliciteren zonder tussenpartij. Werk aan de winkel dus.
In grote lijnen:
-CV bijwerken
-Vacatures doornemen
-Motivatiebrieven schrijven
-Vacatures aanschrijven
Tijd hiervoor vrijmaken heb ik nog niet gedaan. Dit zal grotendeels 's avonds, en in het weekeinde zijn.
In grote lijnen:
-CV bijwerken
-Vacatures doornemen
-Motivatiebrieven schrijven
-Vacatures aanschrijven
Tijd hiervoor vrijmaken heb ik nog niet gedaan. Dit zal grotendeels 's avonds, en in het weekeinde zijn.
maandag 3 maart 2025 om 00:02
Wat leuk om te lezen dat er meer mensen hier gaan meeschrijven, vind dat zelf ook motiverend om te lezen!!!!
Ik ben uiteindelijk veeel langer bezig geweest met mijn verslag dan ik had verwacht. Het helpt niet mee dat ik ontzettend verkouden ben. Met een kop vol snot is het gewoon moeilijk concentreren. Maar het helemaal gelukt, ik heb het net vlak voor de deadline van 00:00 uur ingeleverd
Ik ben uiteindelijk veeel langer bezig geweest met mijn verslag dan ik had verwacht. Het helpt niet mee dat ik ontzettend verkouden ben. Met een kop vol snot is het gewoon moeilijk concentreren. Maar het helemaal gelukt, ik heb het net vlak voor de deadline van 00:00 uur ingeleverd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in