Meerdijk; onze eigen GTST-metropool

dinsdag 7 juli 2020 om 10:49
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')
Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.
Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.
Kleine kanttekening
Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit
Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.
Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.
Kleine kanttekening
Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit

vrijdag 14 februari 2025 om 19:01
Ik zie het niet.
woensdag 19 februari 2025 om 19:58
Sam is hersenloos denk ik dus nee. Wat acteert ze slecht zeg, bah.
woensdag 19 februari 2025 om 23:13
Dacht ik ook/Vind ik ook, maar je zou voor de grap eens op haar Insta moeten kijken. In het echt praat ze net zo irritant als haar personage.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑19-02-2025 19:58Sam is hersenloos denk ik dus nee. Wat acteert ze slecht zeg, bah.
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
donderdag 20 februari 2025 om 09:48
Gekeken, ze praat niet alleen irritant ze doet ook irritant vind ik.Morgan-Salander schreef: ↑19-02-2025 23:13Dacht ik ook/Vind ik ook, maar je zou voor de grap eens op haar Insta moeten kijken. In het echt praat ze net zo irritant als haar personage.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 20 februari 2025 om 23:41
Trouwens ook raar dat helemaal niemand het nog over Shanti heeft, Nina bijvoorbeeld. Zo'n goeie vriendin maar ze is haar helemaal vergeten. Ze zou inmiddels toch ook al wel bevallen moeten zijn, zou leuk zijn als ze er ooit achterkomen dat de baby toch van Rik blijkt te zijn. Dus ze zal ooit toch wel terugkomen met baby (hoop ik!)
woensdag 26 februari 2025 om 21:45
donderdag 13 maart 2025 om 20:24
Echt hè dat stomme gedoe met Steef en Nola en Troy pffffff.... en die hele verbouwing bij het paleis, het is meer een studentenhuis geworden nu. Mijn dochter liep laatst de kamer in en zei "het lijkt Spangas wel" ipv GTSTCalamitycat schreef: ↑13-03-2025 20:14Wat een ONTZETTEND slechte en kinderachtige verhaallijnen! Dit gaat echt nergens meer over![]()
donderdag 13 maart 2025 om 22:09
Je dochter heeft een goed punt. Die verhaallijn rondom Laura ook...
Als ik Jette van der Meij was had ik vriendelijk bedankt voor het opvoeren van een tenenkrommend toneelstukje over die zogenaamde verliefdheid op Robert. Het lijkt wel alsof ze van haar af willen door haar rol steeds belachelijker te maken. Jammer hoor.

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
vrijdag 14 maart 2025 om 08:49
Het was het gevolg van een delier. Dan kun je wel aardig van het padje zijn en er treedt ook geheugenverlies op, maar dit lijkt me wel héél sterk.Airecolette1 schreef: ↑14-03-2025 08:40Ik zat me af te vragen of dit echt het verloop kan zijn bij iemand met Parkinson, iemand die dat weet?
vrijdag 14 maart 2025 om 09:24
Inderdaad wel heel vergezocht. Al met al wel leuk om Robert weer eens te zien. De verhaallijn van Troy, Nola en Steef is inderdaad tenenkrommend. Verder wat mij betreft leuk dat Bijou (schrijf ik vast verkeers) er bijgekomen is, dat Demi er weer is en dat Andrea erbij is. Die makelaar vind ik ook irritant en ik hoop dat die snel verdwijnt.
vrijdag 14 maart 2025 om 09:46
Maar heeft Sam nu de auto van Linda gestolen?
Die verhaallijnen zijn bloedirritant inderdaad. Vooral die over dat vloggebeuren. Lekker geloofwaardig ook dat elk filmpje dat je online zet gelijk viral gaat. Was het maar zo'n feest. Het is maar goed dat ik het merendeel van dat grut niet kan verstaan; dat scheelt me ongetwijfeld nog meer ergernis.
Het valt me ook op dat verhaallijnen vaak zo worden afgeraffeld of helemaal niet worden afgemaakt. Rosie die van het ene op het andere moment verdwenen is. Jessica wier komst met veel bombarie werd aangekondigd, heeft iets van vijf minuten door het beeld gelopen en weg was ze weer. En hoe zit het nu met die moord op die paardenhandelaar waarvan Ludo verdacht werd? Eerst houden de schrijvers ons een worst voor door te suggereren dat die paardenvent Janine iets zou aandoen. Toen werd het een moordmysterie ... nou vooruit dan maar. En nu? Nu zitten we opgescheept met saaie relatieperikelen.
EN WAAR IS DOLLY?????

Die verhaallijnen zijn bloedirritant inderdaad. Vooral die over dat vloggebeuren. Lekker geloofwaardig ook dat elk filmpje dat je online zet gelijk viral gaat. Was het maar zo'n feest. Het is maar goed dat ik het merendeel van dat grut niet kan verstaan; dat scheelt me ongetwijfeld nog meer ergernis.
Het valt me ook op dat verhaallijnen vaak zo worden afgeraffeld of helemaal niet worden afgemaakt. Rosie die van het ene op het andere moment verdwenen is. Jessica wier komst met veel bombarie werd aangekondigd, heeft iets van vijf minuten door het beeld gelopen en weg was ze weer. En hoe zit het nu met die moord op die paardenhandelaar waarvan Ludo verdacht werd? Eerst houden de schrijvers ons een worst voor door te suggereren dat die paardenvent Janine iets zou aandoen. Toen werd het een moordmysterie ... nou vooruit dan maar. En nu? Nu zitten we opgescheept met saaie relatieperikelen.

EN WAAR IS DOLLY?????

Ik vind hier dingen van.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in