Mommyvloggers - deel 9
zaterdag 27 juli 2024 om 08:46
We hebben alweer 8 topics volgekletst over het wel en wee van de mommyvloggers. Hier bespreken we de zelfopgeplakte diagn*ses, de huizen vol met kids die dol zijn op kale spaghetti met kaas en driehoeksverhoudingen waar zelfs de Stelling van Pythagoras niet uitkomt.
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
DBM = De.blije.mama
Judith = Juuds_singlemom_life
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
Even een korte greep uit de Mommyfluencers-Van Dale:
MB = Michelle Bollen
JvP = Jacqueline van Pelt
HVK = Huisvolkids
Debbie = Theletherfamily
DBM = De.blije.mama
Judith = Juuds_singlemom_life
We houden het uiteraard wel graag leuk zoals altijd, kijk voor de regels rustig eens terug in deel 2:
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... #p34032285
In deel 4 staat ook nog een toevoeging van de mods, lees dat ook gerust een keer door (in de OP): kinderen/mommyvloggers-deel-4/list_mess ... start=3025
bloempjex wijzigde dit bericht op 27-07-2024 08:50
Reden: Linkjes toegevoegd
Reden: Linkjes toegevoegd
3.65% gewijzigd
donderdag 27 februari 2025 om 20:00
ChemeneEsmee012 schreef: ↑26-02-2025 22:14Koen met z’n pantoffel uggs en zijn benen gekruist over elkaar … snap echt niet dat twee vrouwen daar nou warm van worden haha maar goed ieder zn smaak
Haha zo gladjes.
Hij hangt m er af en toe even in op z’n uggs
donderdag 27 februari 2025 om 21:38
En als link naam : geef fiets.ChiaChianti schreef: ↑27-02-2025 19:59Daar gaat Sanneke ook weer met een open tikkie voor een elektrische bakfiets
En verder voelt zich non stop benadeeld en niet gezien/gehoord maar wel gratis schooieren om geld. Ze spoort echt totaal niet
Nou sorry hoor..
donderdag 27 februari 2025 om 22:35
ChiaChianti schreef: ↑27-02-2025 19:59Daar gaat Sanneke ook weer met een open tikkie voor een elektrische bakfiets
En verder voelt zich non stop benadeeld en niet gezien/gehoord maar wel gratis schooieren om geld. Ze spoort echt totaal niet
Och och och.. ik riep het pas nog en Jahoor daar is der tikkie.
Ik ben zelf geblokt door deze schooier maar ik hoor het al.. ik mis er niks aan.
Ik ga er vanuit dat mensen toch niet echt geld over maken naar haar hè..

Nog even en ze tagd bakfiets bedrijven.. in de hoop voor een samenwerking

He ho Lets go!
vrijdag 28 februari 2025 om 00:27
Ja joh, of ze heeft last van haar knieën/rug omdat ze nooit beweegt en overgewicht heeft. Of ze is boos op de fabrikant van de fiets als er iets kapot gaat.
Deze meid weet op alles boos te worden en het buiten haarzelf te leggen.
vrijdag 28 februari 2025 om 07:21
ChiaChianti schreef: ↑28-02-2025 00:27Ja joh, of ze heeft last van haar knieën/rug omdat ze nooit beweegt en overgewicht heeft. Of ze is boos op de fabrikant van de fiets als er iets kapot gaat.
Deze meid weet op alles boos te worden en het buiten haarzelf te leggen.
Ja, alles wat er negatief gebeurt ligt nooit aan haar/hun.
En ik denk dat zij bij ‘elektrische bakfiets’ het idee heeft dat ze de gashendel open kan trekken en wegsjeest. Niet dat ze zelf nog enige inspanning moet doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 28 februari 2025 om 09:59
Koffieleut123 schreef: ↑28-02-2025 09:41De reden van de stilte van Janneke is nu bekend: haar zus is bevallen!
Ze staat vermeld in het instafamily-topic, omdat ze niet alleen meer postte over haar kinderen.
vrijdag 28 februari 2025 om 15:37
vrijdag 28 februari 2025 om 18:37
Net als bij andere samengestelde gezinnen die uit elkaar gaan: verhuizen. Al dan niet veeel kleiner moeten gaan wonen misschien.
Ik denk dat zij echt goed nadenken over keuzes en iedereen goed ‘achterlaten’ mocht het stuk gaan.
Denk dat ze dat allemaal wel goed voor elkaar hebben.
Ik vind het een mooie boerderij en fijn dat elk kind een aparte kamer krijgt ook. Toch heerlijk dat buitenleven voor die kinderen.
Net als bij andere samengestelde gezinnen die uit elkaar gaan: verhuizen. Al dan niet veeel kleiner moeten gaan wonen misschien.
Ik denk dat zij echt goed nadenken over keuzes en iedereen goed ‘achterlaten’ mocht het stuk gaan.
Ik vind het een mooie boerderij en fijn dat elk kind een aparte kamer krijgt ook. Toch heerlijk dat buitenleven voor die kinderen.
vrijdag 28 februari 2025 om 19:03
Maximaal posten

vrijdag 28 februari 2025 om 22:42
MissJackson schreef: ↑28-02-2025 21:32Ligt dat nou aan mij of gaat laviesanne echt belachelijk veel op vakantie/werktrips?
Die gaat echt 1x per maand weg. Oke niet altijd vliegen maar dan nog.
Ja, viel me ook al op. Zouden ze een nanny hebben of kan pa makkelijk vrij krijgen?
zaterdag 1 maart 2025 om 09:59
Hebben alles vast goed vastgelegd bij de notaris, zoals de meesten doen. Zitten verder goed bij kas dus dat zal geen probleem zijn

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in