Entertainment alle pijlers

MAFS Australië 2025

01-03-2025 16:26 156 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeah! Het beste realityprogramma is weer begonnen. Married at first sight Australië is weer begonnen en staat op videoland.

Wie kijkt er ook ?
Yes! En ik ben al bij… elke vrijdag staat op Videoland, maar ik hoop wel dat ze dan meteen weer een paar afleveringen vrijgeven en niet maar 1 per week. Vindt MAFS Australië echt de leukste MAFS.
Nee dat zullen er denk ik wel meerdere per week zijn vermoed ik. Anders duurt het echt heel lang. Want per seizoen zijn er 35+ afleveringen.

Ik ben ook bijna bij en zit er weer helemaal in.
Ja, heerlijk programma. Dit is echt de beste mafs. Ik weet niet waar ze die kandidaten vandaan halen, maar altijd spraakmakend (en vaak bloedmooi). Ik zit er alweer helemaal in.
Bedankt voor de tip!
Eliot is duidelijk the bad character van dit seizoen zoals Jack en Harrison dat vorige seizoenen waren.
Ik heb de eerste aflevering bijna gezien en het is weer smullen. Het is zo ontzettend fout vind ik maar toch kijk ik er graag naar. Die Eliot en die vrouw verdienen elkaar, wat n figuren
Het stelt tot zover nog niet teleur.

Wel opvallend dat dus twee stellen die trouwen elkaar al kenden. Je zou echt bijna denken dat het gescript is. (Wat wss ook is) .
Ik vind tot nu toe Jamie en Dave het leukst. Wat een leuke vent die Dave.

Eliot is de bad guy van dit seizoen. Wat een mafkees ook zeg. Gaat weg omdat ie Lauren te oud vindt en vanwege haar koffers.

Ik heb wel te doen met Katie. Tim geeft het geen enkele kans. Hoewel ik het ergens ook wel begrijp. Want als er geen aantrekking is wordt het wel lastig.
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Wel weer een heel hoog influencer/opgespoten vrouwen gehalte.
Het stelt zeker niet teleur tot nu toe. Ik ben wel heel benieuwd of Elliot al echt exit is, of dat ze straks wel gaan proberen samen te wonen. Ik ben heel benieuwd.

Ik moet nog even in de namen komen en wil niet googelen om spoilers te voorkomen, maar juist naar het stel wat elkaar al kende (niet die van het ghosten) lijkt mij zo leuk samen.

Katie doet me denken aan iemand, maar weet niet zo goed wie. Als stel doet het mij wel wat denken aan Polly & Adam uit het eerdere seizoen.
Ik vind Katie er zonder make up en opsmück er stukken beter uit zien en stukken jonger ook.
Ik heb ook te doen met Katie. Waarom die Tim meedoet begrijp ik niet, hij heeft haar in een paar minuten afgeschreven en doet geen enkele moeite om haar te leren kennen. Volgens mij moet je dan lekker zelf op zoek gaan, want kennelijk heeft hij geen vertrouwen in de experts. Het kan dat er geen aantrekkingskracht is, maar hij doet nu wel heel erg bot. Jammer voor haar.
Ik denk dat Eliot al helemaal weg is. Er was een moment met voorstukjes uit dit seizoen en hij of Lauren kwam nergens voorbij. Terwijl je op basis van hun karakter echt wel een hoop drama zou kunnen verwachten. Ik bedoel, de mannen vonden Eliot al bijzonder, en Lauren stak haar afkeer van 1 van de dames niet onder stoelen of banken... dat was geploft op den duur.
Tim is echt een zak hooi. Geen aantrekkingskracht kan, maar je doet mee aan dit programma en moet daar gewoon rekening mee houden. En het toch proberen. Mijn vermoeden is dat hij dacht: ik krijg zo'n model. Want toegegeven, alle dames onder de 40 (en vaak ook daarboven) in dit programma, ook in voorgaande seizoenen, hadden allen ergens wel iets modellerigs. En dan matchen ze, eindelijk(!) een normale leuke vrouw aan een doorsnee vent. En dat had doorsnee vent niet verwacht.
Bizar dat zo’n doorsnee gast dan eigenlijk meedoet om een model te kunnen krijgen! Ik vind Katie juist heel leuk en lief en volgens mij ook een interessante vrouw. Echt heel gênant dat hij zich zo opstelt.
Ik kijk nu de nieuwe aflevering.

Tony en Morena zijn leuke mensen. Maar. Djeeeeezzzz die Jaqcui wat een drama queen. Dat moet wel een actrice zijn toch ?
Ik vind die Ryan nog raarder, beetje Andrew Tate achtige vibe. Ik durf inmiddels geen enkel uitspraak meer te doen over wie er samen blijven.
Iemand op Reddit beschreef de tanden van Adrian als “Temu teeth” en dat is wel een accurate omschrijving. Hij is misschien daardoor slecht te verstaan?
Koffieleut123 schreef:
07-03-2025 09:07
Iemand op Reddit beschreef de tanden van Adrian als “Temu teeth” en dat is wel een accurate omschrijving. Hij is misschien daardoor slecht te verstaan?
Ik vind hem er echt tokkie uitzien en die dame te leuk voor hem.
Hij is ook een tokkie!
Ja ja, ik heb er weer zin in!!

Net begonnen en klaar met aflevering 2.
Het gaat ongetwijfeld weer een smakelijk seizoen worden.
Hartjes voor Jamie en Dave! Wat een leuk stel! ❤️
Heb ontzettend te doen met Katie. Had haar zo een lieve man gegund. Vind haar een bijzonder sympathiek persoon.

En tsja, Eliot. Ik wil eigenlijk geen woord vuil maken en deze kwal. Wat een misselijk mannetje.
Eliot lijkt op iemand. Maar op wie? Tom Cruise ?
muts87 schreef:
08-03-2025 20:26
Eliot lijkt op iemand. Maar op wie? Tom Cruise ?
Ja klopt! Alleen niet op Tom Cruise. Een andere acteur ....zie zn gezicht voor me maar kom niet op zn naam.....

Edit. Ik weet het al! Hij doet me denken aan Josh Holloway uit de serie Lost. Maar dan wèl als hij langer haar heeft. Als je hem opzoekt op google , naam+long hair , kan je t zien. Benieuwd of jij dat ook vindt!
Ik ben ook weer begonnen, balen dat het elke week een paar afleveringen is. Ik vind zowel Ryan als Jacqui niet wijs.

Wie doet nu zijn buitenschoenen op zijn bed?
Ik luister een podcast met Lauren Dunn (die zat er twee seizoenen geleden in) en dat geeft wel een leuk inkijkje in hoe de dingen achter de schermen gaan. Zij vertelde dat zij en een aantal andere kandidaten zijn gevraagd om mee te doen en dat soort deelnemers wordt eigenlijk gemixt met “serieuze” deelnemers zoals dit seizoen bijv Katie. Mij vallen dit seizoen overigens twee dingen op: ze laten meer “behind the scenes” dingen zien waarbij je de kandidaten met productie ziet praten zoals bijv Tim die Katie niet ziet zitten en ze hebben er wel beter op gelet dat kandidaten niet te ver van elkaar wonen, dit is in Australië natuurlijk echt problematisch. Nadeel daarvan hebben we ook meteen gezien: twee stellen bleken elkaar al te hebben gedatet.
Ben nu bij aflevering 5. Die Jacqui is niet goed hoor. Zelfverzekerdheid oke, maar dit is wel heel erg. En dat gejammer na de trouwerij. Jeetje, je zou haar bijna een Oscar geven.
Ik kijk ook! Wel heel irritant dat de afleveringen alleen op vrijdag online komen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven