Wie is de Mol? 2025
donderdag 14 november 2024 om 10:29
We mogen weer!
Bridget Maasland, Gabriël Martina, Maaike Martens, Nora Akachar, Ray Klaassens, Roos Moggré, Sam Hagens, Sophie Frankenmolen, Stijn de Vries en Teun Luijkx zijn de kandidaten in het 25e seizoen van Wie is de Mol?. Presentator Rik van de Westelaken reist met hen af naar Cambodja, een land vol eeuwenoude tradities en verborgen verhalen. De bloedstollende zoektocht naar de Mol start meteen in de hoofdstad Phnom Penh. Wie is te vertrouwen? En wie niet? Eén ding is zeker: dit seizoen begint met een onverwachte wending waardoor zelfs de Mol voor een gigantische uitdaging komt te staan.
Bridget Maasland, Gabriël Martina, Maaike Martens, Nora Akachar, Ray Klaassens, Roos Moggré, Sam Hagens, Sophie Frankenmolen, Stijn de Vries en Teun Luijkx zijn de kandidaten in het 25e seizoen van Wie is de Mol?. Presentator Rik van de Westelaken reist met hen af naar Cambodja, een land vol eeuwenoude tradities en verborgen verhalen. De bloedstollende zoektocht naar de Mol start meteen in de hoofdstad Phnom Penh. Wie is te vertrouwen? En wie niet? Eén ding is zeker: dit seizoen begint met een onverwachte wending waardoor zelfs de Mol voor een gigantische uitdaging komt te staan.

zondag 2 maart 2025 om 21:04
Ook niet afgeknapt op het feit dat de laatste 5/6 kandidaten allemaal al wisten dat zij het was?framboosje123 schreef: ↑02-03-2025 20:16O ik vind het seizoen met Renée Fokker juist het leukst, en haar een superleuke en goede mol!! Had het echt niet verwacht en daarom vond ik haar juist leuk.
Dat was voor mij wel echt de reden om haar geen leuke mol te vinden.
zondag 2 maart 2025 om 21:49
O dat kan ik me niet herinneren! Ik was zelf vooral verbaasd volgensmij… Maar was ook 1 van de eerste seizoenen die ik zag van de mol. Dus misschien zou ik er nu anders naar kijken.AnAppleADay schreef: ↑02-03-2025 21:04Ook niet afgeknapt op het feit dat de laatste 5/6 kandidaten allemaal al wisten dat zij het was?
Dat was voor mij wel echt de reden om haar geen leuke mol te vinden.
zondag 2 maart 2025 om 21:58
Klinkt mij wel als een leuke regel. Maar goed, wij bedenken de regels niet

Ik denk ook nog steeds Maaike trouwens.
Roos is irritant en als mol zou ze het spel niet begrepen hebben (zeker niet gezien het geld dat ze heeft binnengehaald).
Such fun!1
zondag 2 maart 2025 om 22:16
Als dat zo is, hoe is zo'n iemand dan in staat om als kandidaat de finale halen?framboosje123 schreef: ↑02-03-2025 09:28Ik vind Stijn te dom overkomen om de mol te zijn, hij kan niet liegen en komt oprecht over. Ik denk ook niet dat hij zo goed kan acteren. Dus nee voor mij blijft Maaike over.

Voor mij is Stijn de mol. Staat op de beste molplekken en heeft naar mijn idee het meeste geld uit de groepspot gehaald.
Roos is verdacht (en ook wel irritant--> edit: irritant gedrag bij opdrachten bedoel ik), maar ik denk dat ze zo doet om haar mede-kandidaten uit het spel te werken.
Maaike heeft verdachte momenten, maar heeft ook wel geld verdiend op momenten waarop het niet per se had gehoeven als mol.
Ik ben benieuwd of het klopt.

tja-tja wijzigde dit bericht op 02-03-2025 23:12
3.08% gewijzigd
zondag 2 maart 2025 om 22:44
Was voor je man snel klaar dan

Dat Stijn te dom zou zijn vind ik onaardig en klopt ook niet. Ik denk dat hij leuk doet alsof allemaal.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zondag 2 maart 2025 om 22:50
zondag 2 maart 2025 om 22:51
Ik bedoel het niet onaardig, maar bedoel vooral dat ik hem niet gehaaid, gewiekst, slim en slinks vind. Net zoals bv Bridget, die kwam ook gewoon niet zo snugger over om iedereen te misleiden.
Maar goed kan er ook naast zitten uiteraard
zondag 2 maart 2025 om 22:56
Ja dat snap ik en kan idd leuk zijn, maar zo diep wil ik het niet analyseren want wil liever op mijn gevoel afgaan wie de mol zou kunnen zijn ipv zo te analyseren op basis van wie t minste geld heeft opgehaald etc.Lebow schreef: ↑02-03-2025 20:54Ik vind het wel handig, omdat ze op een rij zetten wie hoeveel geld heeft binnengehaald, wie een joker kreeg etc dat ga ik zelf niet allemaal bij zitten houden. En ik vind het wel leuk om van bijv. een ex-mol te horen op welke plek een mol zou willen staan, dan hoor ik ook dingen waar ik zelf niet aan denk.
zondag 2 maart 2025 om 22:58
Als iemand alles in het werk stelt om irritant te zijn lijkt het me eerder een compliment.
Such fun!1
zondag 2 maart 2025 om 23:00
Maar je zei het zelf al, de makers bepalen wat wij te zien krijgen en hoe iemand neergezet wordtframboosje123 schreef: ↑02-03-2025 22:51Ik bedoel het niet onaardig, maar bedoel vooral dat ik hem niet gehaaid, gewiekst, slim en slinks vind. Net zoals bv Bridget, die kwam ook gewoon niet zo snugger over om iedereen te misleiden.
Maar goed kan er ook naast zitten uiteraard. Ik was er ook écht van overtuigd dat Sophie de mol was, vond haar zo nep en onoprecht overkomen. Maar blijkbaar was ze dat van zichzelf
.

...
zondag 2 maart 2025 om 23:01
Heb ik iemand irritant genoemd?
...
zondag 2 maart 2025 om 23:04
Ja, ook wel mee eens.
Blijft wel staan dat ik mij erger aan het gedrag van Roos bij opdrachten. Megaveel bieden voor de finale-vrijstelling, aapjes kijken, bh's willen kopen. Met Roos heb je geen mol nodig. Mocht ze toch de mol zijn, dan vind ik dat knap en een gewaagde mol-strategie. En dan zou ik dat ook wel weer leuk vinden.
Als Roos kandidaat is, dan vind ik het niet tof dat iemand de hele tijd kan 'nepmollen'. Ik vermoed dat ze gaat winnen trouwens; als ze iets meer haar best had gedaan, had ze een leuker bedrag mee kunnen nemen. Eigen schuld dan toch.

tja-tja wijzigde dit bericht op 02-03-2025 23:09
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
10.39% gewijzigd
maandag 3 maart 2025 om 10:42
Dat is waar, maar dat geldt niet voor iemands uitstraling. Bij Stijn ga ik niet af op zijn gedrag maar hoe hij overkomt als persoon, hoe hij uit zijn ogen kijkt etc. Hij komt op mij te oprecht over om te kunnen liegen en bedriegen. Itt Roos en Maaike. Maar goed ik kan er totaal naast zitten natuurlijk. Maaike is wel erg weinig in beeld gekomen, waar Roos continue in beeld kwam (net zoals mol Anna vorig jaar die op mij vrij dominant overkwam). Dus dat maakt dat ze misschien toch geen mol is.
maandag 3 maart 2025 om 10:44
Ja eens, ik vind haar geen leuke kandidaat en ook geen leuke mol als ze dat is. Ik vind het leuker als het meer sneaky is en het er niet zo dik bovenop ligt.Tja-Tja schreef: ↑02-03-2025 23:04Ja, ook wel mee eens.
Blijft wel staan dat ik mij erger aan het gedrag van Roos bij opdrachten. Megaveel bieden voor de finale-vrijstelling, aapjes kijken, bh's willen kopen. Met Roos heb je geen mol nodig. Mocht ze toch de mol zijn, dan vind ik dat knap en een gewaagde mol-strategie. En dan zou ik dat ook wel weer leuk vinden.
Als Roos kandidaat is, dan vind ik het niet tof dat iemand de hele tijd kan 'nepmollen'. Ik vermoed dat ze gaat winnen trouwens; als ze iets meer haar best had gedaan, had ze een leuker bedrag mee kunnen nemen. Eigen schuld dan toch.Maar het zal Roos ook wel hebben geholpen om langer in het spel te blijven (ik denk dat veel 'afvallers' Roos verdachten).
maandag 3 maart 2025 om 21:24
Sneaky mollen vind ik het mooist; zo'n iemand waarvan je het niet verwacht.
Maar als Roos de mol is, dan vind ik het wel bijzonder dat iemand ervoor kiest om zo openlijk te mollen dat je (ik dan in ieder geval) degene afstreept. Dat zou ik bij Roos wel tof vinden. Al is het dan niet zo goed dat haar mede-kandidaten haar zo sterk verdenken.
Maar Stijn is de enige echte mol.
En als Stijn de mol is: dan hoop ik maar dat in volgende seizoenen van WIDM minder ruimte is om te nepmollen. Geen idee hoe: misschien moeten de opdrachten anders of misschien met andere type kandidaten, maar je merkt nu dat sommige mensen echt hun best niet meer doen om geld te verdienen. Dat vind ik jammer.
Maar als Roos de mol is, dan vind ik het wel bijzonder dat iemand ervoor kiest om zo openlijk te mollen dat je (ik dan in ieder geval) degene afstreept. Dat zou ik bij Roos wel tof vinden. Al is het dan niet zo goed dat haar mede-kandidaten haar zo sterk verdenken.
Maar Stijn is de enige echte mol.

En als Stijn de mol is: dan hoop ik maar dat in volgende seizoenen van WIDM minder ruimte is om te nepmollen. Geen idee hoe: misschien moeten de opdrachten anders of misschien met andere type kandidaten, maar je merkt nu dat sommige mensen echt hun best niet meer doen om geld te verdienen. Dat vind ik jammer.
dinsdag 4 maart 2025 om 11:21
Ze kunnen jokers uitdelen aan wie per aflevering het meeste geld ophaalt.Tja-Tja schreef: ↑03-03-2025 21:24Maar Stijn is de enige echte mol.![]()
dinsdag 4 maart 2025 om 11:56

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in